Voi kun olisin lukenut tämän ketjun aiemmin..
Eilen tilasin pikkutuhmasta tuotteita. Eivät vastaa minullekaan e-mailiin, eivät tekstiviestiin. Sähköpostiin on saapunut kyllä tilausvahvistus, mutta mitä se auttaa, kun koko tahoon ei saa MITÄÄN yhteyttä!?!
VÄLTTÄKÄÄ TUOTA NETTIKAUPPAA !!
Otan yhteyden kuluttajavirastoon ja asiamieheen tapauksesta, näitä tuntuu olevan useampiakin^^
Verkkokauppaamme on yritetty parin kuukauden ajan kiristää pelottelemalla negatiivisella julkisuudella mm. netissä. Maksuvaatimuksiin ei ole suostuttu, vaan viranomaiset tutkivat asiaa.
Jos joku tuntee kokeneensa jotakin vääryyttä meidän suunnalta kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin, jotta asia saadaan selvitettyä. Noudatamme Suomen aikuisviihdeyrittäjät ry:n sääntöjä ja ohjeistusta. Olemme mm. sitoutuneet aina noudattamaan epäselvissä tapauksissa kuluttaja-asiamiehen antamia päätöksiä.
Asiallisiin ja omalla nimellä tehtyihin viesteihin vastaamme saapumisjärjestyksessä. Puhelimeen ehdimme vastata harvakseltaan, yleensä sitä käytetään siihen että ollaan asiakkaaseen päin yhteydessä, jos esimerkiksi asiakas on antanut virheellisen sähköpostiosoitteen joka ei toimi. Asiointi meidän suuntaan toimii parhaiten sähköpostilla.
Viesteihin tosiaan vastataan saapumisjärjestyksessä, ja asiakaspalvelumme toimintaa helpottaa jos samasta asiasta ei lähetetä kymmeniä viestejä tai ruveta heti haukkumaan huijareiksi, jos ei viestiin vastata tunnin kuluessa. Meiltä lähtee 10-30 lähetystä päivittäin, joten jos kaikki jäisivät ilman tavaroita niin tuskin tässä olisimme 15 vuotta toimineet!!!! Toisalta mittavaan määrään valitettavasti mahtuu myös inhimillisiä erehdyksiä ja virheitä, vaikka kovin huolellisia yritämme olla.
Yritämme palvella kaikkia asiakkaita mahdollisimman hyvin, ja jos jotakin ongelmaa tulee, yritetään ratkaista asia aina niin että asiakkaalla on hyvä mieli.
Terveisin
asiakaspalvelu / Mervi