Ongelmia pikkutuhma.com nettikaupan kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja peace&love&empathy
  • Ensimmäinen viesti
peace&love&empathy
Tilasin tuolta nelisen viikkoa sitten, mutta edelleenkään eivät ole lähettäneet tilaamiani tuotteita tai palauttaneet rahoja. Asiakaspalvelu ei myöskään vastaa viesteihin. Tämä siis varoituksena kaikille kyseisestä firmasta tilaamista harkitseville. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Laitan vielä palautetta ja linkin tähän keskusteluun, joten voivat halutessaan tulla tänne selittämään miksi tuotteita ei lähetetä eikä sähköposteihin vastata.
 
palautetta
Tilasin tuolta nelisen viikkoa sitten, mutta edelleenkään eivät ole lähettäneet tilaamiani tuotteita tai palauttaneet rahoja. Asiakaspalvelu ei myöskään vastaa viesteihin. Tämä siis varoituksena kaikille kyseisestä firmasta tilaamista harkitseville. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Laitan vielä palautetta ja linkin tähän keskusteluun, joten voivat halutessaan tulla tänne selittämään miksi tuotteita ei lähetetä eikä sähköposteihin vastata.

Ei ole ainakaan minulla ollut isoja ongelmia, useita kertoja tilannut ja pari kertaa tuli jälkitoimituksessa tavara mutta tuli. Jouluksi tuli paketti hyvin ja oli mukana ilmaisia lahjakasseja, joita tosin käytin sitten muihin lahjoihin. Liekö iso tuotevalikoima vaikea hallita. Sieltä kyllä löytyy sitten ihan kaikki tuotteet mitä on olemassa.
 
Viimeksi muokattu:
Entinen tilaaja
Tilasin tuolta nelisen viikkoa sitten, mutta edelleenkään eivät ole lähettäneet tilaamiani tuotteita tai palauttaneet rahoja. Asiakaspalvelu ei myöskään vastaa viesteihin. Tämä siis varoituksena kaikille kyseisestä firmasta tilaamista harkitseville. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Laitan vielä palautetta ja linkin tähän keskusteluun, joten voivat halutessaan tulla tänne selittämään miksi tuotteita ei lähetetä eikä sähköposteihin vastata.
Tilasin myös n. 4 viikkoo sitten paketin. Ei näy ei kuulu. Sain sähköpostiin normisti vastauksen että tilaus vastaanotettu ja mennyt pakattavaksi. Sitten ollu hiljasta, vaikka soitellut yhteysnumeroon ja viestitellyt. Tuloksetta. Puhelut ei mee läpi eikä viestit. Eiköhän pian joku pian ota yhteyttä viranomaisiin ?
 
Viimeksi muokattu:
peace&love&empathy
Tilasin tuolta nelisen viikkoa sitten, mutta edelleenkään eivät ole lähettäneet tilaamiani tuotteita tai palauttaneet rahoja. Asiakaspalvelu ei myöskään vastaa viesteihin. Tämä siis varoituksena kaikille kyseisestä firmasta tilaamista harkitseville. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Laitan vielä palautetta ja linkin tähän keskusteluun, joten voivat halutessaan tulla tänne selittämään miksi tuotteita ei lähetetä eikä sähköposteihin vastata.
Sain viimein yhteyden asiakaspalveluun ja tilatut tuotteetkin saapuivat perille. Kuukauden verran siinä lopulta meni, mutta ei siis enää mitään huomautettavaa kyseisen firman toiminnasta.
 
Viimeksi muokattu:
odottelija
Tilasin tuolta nelisen viikkoa sitten, mutta edelleenkään eivät ole lähettäneet tilaamiani tuotteita tai palauttaneet rahoja. Asiakaspalvelu ei myöskään vastaa viesteihin. Tämä siis varoituksena kaikille kyseisestä firmasta tilaamista harkitseville. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Laitan vielä palautetta ja linkin tähän keskusteluun, joten voivat halutessaan tulla tänne selittämään miksi tuotteita ei lähetetä eikä sähköposteihin vastata.
Tilasin alkuviikosta kyseisestä kaupasta tuotteita. Rahat veloitettiin tililtä, mutta mitään tilausvahvistuksia ei sähköpostiin ilmestynyt. Myöskään lähettämiini sähköpostiviesteihin ei ole vastattu, saati nettisivuilla mainittuun puhelinnumeroon. Vähintäänkin epämääräistä toimintaa. Haiskahtaa petokselta....
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun olisin lukenut..
Tilasin alkuviikosta kyseisestä kaupasta tuotteita. Rahat veloitettiin tililtä, mutta mitään tilausvahvistuksia ei sähköpostiin ilmestynyt. Myöskään lähettämiini sähköpostiviesteihin ei ole vastattu, saati nettisivuilla mainittuun puhelinnumeroon. Vähintäänkin epämääräistä toimintaa. Haiskahtaa petokselta....

Voi kun olisin lukenut tämän ketjun aiemmin..
Eilen tilasin pikkutuhmasta tuotteita. Eivät vastaa minullekaan e-mailiin, eivät tekstiviestiin. Sähköpostiin on saapunut kyllä tilausvahvistus, mutta mitä se auttaa, kun koko tahoon ei saa MITÄÄN yhteyttä!?!

VÄLTTÄKÄÄ TUOTA NETTIKAUPPAA !!

Otan yhteyden kuluttajavirastoon ja asiamieheen tapauksesta, näitä tuntuu olevan useampiakin^^
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutuhma / Mervi
Voi kun olisin lukenut tämän ketjun aiemmin..
Eilen tilasin pikkutuhmasta tuotteita. Eivät vastaa minullekaan e-mailiin, eivät tekstiviestiin. Sähköpostiin on saapunut kyllä tilausvahvistus, mutta mitä se auttaa, kun koko tahoon ei saa MITÄÄN yhteyttä!?!

VÄLTTÄKÄÄ TUOTA NETTIKAUPPAA !!

Otan yhteyden kuluttajavirastoon ja asiamieheen tapauksesta, näitä tuntuu olevan useampiakin^^

Verkkokauppaamme on yritetty parin kuukauden ajan kiristää pelottelemalla negatiivisella julkisuudella mm. netissä. Maksuvaatimuksiin ei ole suostuttu, vaan viranomaiset tutkivat asiaa.

Jos joku tuntee kokeneensa jotakin vääryyttä meidän suunnalta kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin, jotta asia saadaan selvitettyä. Noudatamme Suomen aikuisviihdeyrittäjät ry:n sääntöjä ja ohjeistusta. Olemme mm. sitoutuneet aina noudattamaan epäselvissä tapauksissa kuluttaja-asiamiehen antamia päätöksiä.

Asiallisiin ja omalla nimellä tehtyihin viesteihin vastaamme saapumisjärjestyksessä. Puhelimeen ehdimme vastata harvakseltaan, yleensä sitä käytetään siihen että ollaan asiakkaaseen päin yhteydessä, jos esimerkiksi asiakas on antanut virheellisen sähköpostiosoitteen joka ei toimi. Asiointi meidän suuntaan toimii parhaiten sähköpostilla.

Viesteihin tosiaan vastataan saapumisjärjestyksessä, ja asiakaspalvelumme toimintaa helpottaa jos samasta asiasta ei lähetetä kymmeniä viestejä tai ruveta heti haukkumaan huijareiksi, jos ei viestiin vastata tunnin kuluessa. Meiltä lähtee 10-30 lähetystä päivittäin, joten jos kaikki jäisivät ilman tavaroita niin tuskin tässä olisimme 15 vuotta toimineet!!!! Toisalta mittavaan määrään valitettavasti mahtuu myös inhimillisiä erehdyksiä ja virheitä, vaikka kovin huolellisia yritämme olla.

Yritämme palvella kaikkia asiakkaita mahdollisimman hyvin, ja jos jotakin ongelmaa tulee, yritetään ratkaista asia aina niin että asiakkaalla on hyvä mieli.

Terveisin

asiakaspalvelu / Mervi
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutuhma / Mervi
Tilasin alkuviikosta kyseisestä kaupasta tuotteita. Rahat veloitettiin tililtä, mutta mitään tilausvahvistuksia ei sähköpostiin ilmestynyt. Myöskään lähettämiini sähköpostiviesteihin ei ole vastattu, saati nettisivuilla mainittuun puhelinnumeroon. Vähintäänkin epämääräistä toimintaa. Haiskahtaa petokselta....

Tilausvahvistus lähetetään aina automaattisesti sähköpostiosoitteeseen heti tilauksen tekemisen jälkeen, muutamassa sekunnissa.

Jos tilausvahvistusta ei tule tai et saa vastausta sähköposteihisi, useimmiten
a) olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin tai
b) sähköpostimme (etenkin automaattisesti generoitu tilausvahvistus) löytyy roskapostikansiosta

Jos joku tuote on päässyt loppumaan tai tilauksestasi on muuta kysyttävää, olemme ensisijaisesti yhteydessä asiakkaan sähköpostiin. Voi käydä niin, että asiakas kysyy monta kertaa asiaa, meiltä vastataan, mutta asiakas ei saa vastausta koska viestit menevät roskapostikansioon.

Tilauksia tehdessä - meillä ja muualla - kannattaa olla tarkkana oman sähköpostiosoitteen kirjoittamisessa!!!!!! Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, noin 5-10% tilauksissa olevista sähköpostiosoitteista on kirjoitettu väärin!!!
 
Viimeksi muokattu:
odottelija
Tilasin alkuviikosta kyseisestä kaupasta tuotteita. Rahat veloitettiin tililtä, mutta mitään tilausvahvistuksia ei sähköpostiin ilmestynyt. Myöskään lähettämiini sähköpostiviesteihin ei ole vastattu, saati nettisivuilla mainittuun puhelinnumeroon. Vähintäänkin epämääräistä toimintaa. Haiskahtaa petokselta....
Tuotteet saapuivat asianmukaisesti perille lopulta. Toimitusaika oli hieman pidempi, mitä oletin, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
mufasa32
Toimitus ajan piti olla pari päivää Nyt on kulunut 3 arkipäivää ja Vkl. Kukaan ei vastaa viesteihin. Annan pikkutuhmalle pienen vinkin, vastatkaa niihin s-posteihin.
 
joku...
Toimitus ajan piti olla pari päivää Nyt on kulunut 3 arkipäivää ja Vkl. Kukaan ei vastaa viesteihin. Annan pikkutuhmalle pienen vinkin, vastatkaa niihin s-posteihin.
No voi hitsiläinen, Suomessa pelkästään postissa saattaa joskus mennä yli 3 päivää kun ne postit seilaa pitkin ja poikin, jos mukana tulee seurantakoodi jos paketti tarpeeksi suuri niin kannattaa myös sitä tutkailla missäpäin maailmaa se paketti menee. Missä kohti muuten tuola sivustolla lukee että pari päivä toimitusaika? ainakin ehdoissa lukee näin:

3.1 Toimitamme tuotteet asiakkaalle yleensä 2-4 päivän käsittelyajalla Tämän lisäksi on Postin kuljetus, useimmiten 2 työpäivää. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika riippuen saatavuudesta. Ilmoitamme mahdollisista viivästyneistä tilauksista. Jos tilaat esimerkiksi lahjaksi ja tarvitset tuotteet tiettynä päivänä, tilaa ajoissa ja ilmoita aikataulusta lisätietoja-kentässä.


Veikkaan että viikonloppuisin noissa paikoissa ei mitään tehdä ja tavaraa ei saada postiin kulkemaan, todennäköisesti tilanne on myös se että jonossa on muitakin tavaroita ennen tuota ja sitä sitten joudutaan se 2-4 päivää käsittelemään, sitten kun se postiin pistetään tulee siitä se n. viikko niin paketti on perillä. Veikkaan tuossa sinun tapauksessa että posti on tullut nyt alkuviikon aikana ja oli turha postaus. Voin olla väärässäkin ja sitten voi olla aiheellinen viesti jos nyt olisitkin viimeviikon sijaan pistänytkin tänään vaikka tuon postauksen jos tilauksesta näin kauan olisi mennyt.. nettikaupoista ostaminen ei ole mikään pikatilausta nykypäivänäkään vaikka jostain verkkokauppa.comista voikin päivässä tulla, mutta sielä on logiistikkajutut ihan eri tasoa ja henkilökuntaa..
 
Viimeksi muokattu:
pekkopoika
??? olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin..?? täh.
Sähköpostillahan tää toimii, joten ei sitä kirjoiteta, vaan se näkyy lähetetyssä postissa lähettäjänä, hei mervi haloooo???







No voi hitsiläinen, Suomessa pelkästään postissa saattaa joskus mennä yli 3 päivää kun ne postit seilaa pitkin ja poikin, jos mukana tulee seurantakoodi jos paketti tarpeeksi suuri niin kannattaa myös sitä tutkailla missäpäin maailmaa se paketti menee. Missä kohti muuten tuola sivustolla lukee että pari päivä toimitusaika? ainakin ehdoissa lukee näin:

3.1 Toimitamme tuotteet asiakkaalle yleensä 2-4 päivän käsittelyajalla Tämän lisäksi on Postin kuljetus, useimmiten 2 työpäivää. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika riippuen saatavuudesta. Ilmoitamme mahdollisista viivästyneistä tilauksista. Jos tilaat esimerkiksi lahjaksi ja tarvitset tuotteet tiettynä päivänä, tilaa ajoissa ja ilmoita aikataulusta lisätietoja-kentässä.


Veikkaan että viikonloppuisin noissa paikoissa ei mitään tehdä ja tavaraa ei saada postiin kulkemaan, todennäköisesti tilanne on myös se että jonossa on muitakin tavaroita ennen tuota ja sitä sitten joudutaan se 2-4 päivää käsittelemään, sitten kun se postiin pistetään tulee siitä se n. viikko niin paketti on perillä. Veikkaan tuossa sinun tapauksessa että posti on tullut nyt alkuviikon aikana ja oli turha postaus. Voin olla väärässäkin ja sitten voi olla aiheellinen viesti jos nyt olisitkin viimeviikon sijaan pistänytkin tänään vaikka tuon postauksen jos tilauksesta näin kauan olisi mennyt.. nettikaupoista ostaminen ei ole mikään pikatilausta nykypäivänäkään vaikka jostain verkkokauppa.comista voikin päivässä tulla, mutta sielä on logiistikkajutut ihan eri tasoa ja henkilökuntaa..
 
Viimeksi muokattu:
Donnelie
??? olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin..?? täh.
Sähköpostillahan tää toimii, joten ei sitä kirjoiteta, vaan se näkyy lähetetyssä postissa lähettäjänä, hei mervi haloooo???
Olen kyllä tilannut useampia kertoja ihan menestyksellä tuotteita, välillä tulee tosi nopeasti, välillä kestää useamman päivän. Kerran kyselin sieltä asiasta ja kertoivat tosiaan että se käsittelyaika on 2-4 TYÖpäivää. Näinhän se on monissa muissakin verkkokaupoissa, välillä tulee yllättävän nopeasti ja välillä tuntuu niin pitkältä odotusaika.
 
Viimeksi muokattu:
genomiro
Olen kyllä tilannut useampia kertoja ihan menestyksellä tuotteita, välillä tulee tosi nopeasti, välillä kestää useamman päivän. Kerran kyselin sieltä asiasta ja kertoivat tosiaan että se käsittelyaika on 2-4 TYÖpäivää. Näinhän se on monissa muissakin verkkokaupoissa, välillä tulee yllättävän nopeasti ja välillä tuntuu niin pitkältä odotusaika.

Jep, näinhän se on. Nettitilauksissa on aina vaarana tekniset ongelmat, joihin edes myyjä ei voi vaikuttaa. Asiallisilla yhteydenotoilla ne selviää. Jos ei yhteyttä saa voi sekin johtua ulkopuolisesta teknisestä ongelmasta. Jos haluaa varmistaa 100 % saavansa tuotteen kiireesti just heti kun sen on valinnut ja maksanut niin kannattaa käydä konkreettisessa kaupassa ostoksilla. Nettitilaukset on ehkä halvempia , mutta toimitusaikaan kannattaa lupauksista huolimatta suhtautua suuripiirteisesti.
 
Viimeksi muokattu:
jpg
Jep, näinhän se on. Nettitilauksissa on aina vaarana tekniset ongelmat, joihin edes myyjä ei voi vaikuttaa. Asiallisilla yhteydenotoilla ne selviää. Jos ei yhteyttä saa voi sekin johtua ulkopuolisesta teknisestä ongelmasta. Jos haluaa varmistaa 100 % saavansa tuotteen kiireesti just heti kun sen on valinnut ja maksanut niin kannattaa käydä konkreettisessa kaupassa ostoksilla. Nettitilaukset on ehkä halvempia , mutta toimitusaikaan kannattaa lupauksista huolimatta suhtautua suuripiirteisesti.
En tiedä onko yhtään parempi se kivijalkakauppakaan. Hot Lipsissä ainakin tuli tosi ikävä maku hommasta.
sain tiskiltä kortin jolla joka 6. ostos -50%. Yksi leima per päivä. kävin ostamassa parin viikon aikana jotakin pikkujuttuja, halpaa filmiä, kortsut ym. muttas leimman sain. suunnitelma oli että saa puoleen hintaan sellaisen about 500 euron superperseen. Myyjä kuitenkin sanoi että kyllä hän arvaa mitä teit tässä ja että 50% alen saa vain normaalihintaisista tuotteista ja ne eivät kuulemam sitten olleet normaalihintaisia. yritin vähän kovistella mutta kaveri vaan sanoi että ei tule tuotetta ja ihan turha yrittää, kyllä heillä on sellaiset ehdot pienellä präntillä että sinä et parikympin ostoksilla saa 250 euron alennuksia.
tällaista se sitten niin!

muutenkin siellä tavara vähän sitä ja tätä, ei kiitti minulle enää
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Saman avilant puljuun kuuluvan aikuistenkaupan kanssa jatkuvaa ongelmaa toimitusten kanssa.
Tuote myöhässä jo pari viikkoa, sähköposteja ei edes avata, tekstiviesteihin ei vastata, ei myöskään puheluihin.
Mitään ei ilmoiteta myöhästymisen syystä.

Ostakaa ihmeessä muilta luotettavilta firmoilta.
 

Yhteistyössä