Miehellä nailonit/naisten alusvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja sukkahousu-mies
  • Ensimmäinen viesti
"naisena"
Olen vanhempi transu ja pukeudun kunnolla naisten hepeneisiin. Menin paariin nuoren viereen istumaa ja poika huomas että olen mies. Rupes kyselemään mistä olen verkkosukat ja hameet ostanut. Kotona esittelin vaatekaappiani mitä on kertynyt vuosien varrella. Muutaman viinin jälkeen halus nähdä mun alusvatteet ja korsetin mitä oli päällä. Riisu leninkin hitaasti ja pöytäävasten otti srinkitkin pois, työnsi pyllyyn ja halus että olen sen"naisena" sen yön. Innostu sängyssä kunnolla kun ei ollut ennen ollut transun kanssa. Sai kerrankin olla "naisena loppuun asti" että tietää miltä naisesta tuntuu.

Vanhempi nainen kosteen illan jälkeen ehdotti roolipeliä. Laitto mulle verkkosukat ja hameen, itselleen vyödildon ja halus olla mies. Työnsi pöytäävasten ja nosti hameen, nai että pyllyssä tuntu. Halus alistaa mut kunnolla kun pani pitkään ennenkun lopetti.
 
Viimeksi muokattu:
naisena "ollut"
ukeitunut
Naisena kysyisin jos vastaat, että kun olet pukeitunut naiseksi niin annatko miesten naida pyllysi. Itse olen saanut naisena välillä monempiin reikiin samaa aikaan. Joudutko imemään kullia tai naimaan "vanhempaa miestä". Tai miltä tuntu kun työntää miehen anukseen, tunkuuko samalle kun naisen pylly.
Elinalle, olen joutunut vanhempaa miestä nainaan kun haluu kokeilla kun minulla on paksu muna. Siinä välillä saa samainaikaan suuhun kun on ollut naitavana, olen suosittu kun olen nuorin ja verkkosukat ja liivit pällä. Toiset ukot haluu kimppakivaa niinkauan peräkkäin et on pussit tyhjät.
 
Viimeksi muokattu:
mihail
Minulla todettiin joku vuosi sitten eturauhasen liikakasvua ja sain siihebn lääkityksen. Tuoteselosteessa sanottiin, että ne voivat kasvattaa rintoja. Kyllä ne sen tekevät, sillä nyt minulla on melkein B-kupin täyttävät rinnat. Talvella ne ovat vähän kylmänarat ja siksi käytän joka päivä rintaliivejä. on miellyttävää pesulle mennessä sivellä pullottavia rintoja ohuen rintaliivin lävitse. Rintaliiveistä on minulle tullut siin jonkinlainen fetissi. Sen myötä olen alkanut käyttää myös pitkiä sukkanauhaliivejä tai housuliivejä. Kesäisin käytän alushousuina vain naisten pikkuhousuja. Olosuhteiden pakosta en ole päässyt kastamaan kärkeä moneen vuoteen, ja siksi naisten alusvaatteiden pito hieman lievittää...
 
Janne
Alkuperäinen kirjoittaja Epätietoinen nainen;10567552:
Voisiko joku kertoa, miksi mies kiihottuu pukiessaan naisten alusvaatteita päälleen?
Miksi monet haluavat jopa naidessaan naista pukea rintaliivit ja sukkanauhat?
Nisten alusasut tuntuu hyvältä päällä!
Varsinkin sukkahousut ja ohuet sukat hyväilevät kivasti miehenkin sääriä.
 
Kalu
ukeitunut
Naisena kysyisin jos vastaat, että kun olet pukeitunut naiseksi niin annatko miesten naida pyllysi. Itse olen saanut naisena välillä monempiin reikiin samaa aikaan. Joudutko imemään kullia tai naimaan "vanhempaa miestä". Tai miltä tuntu kun työntää miehen anukseen, tunkuuko samalle kun naisen pylly.
Annan naida pukeutenaana pyllyä. Saa välillä suuhunkin. Kyllä vanhan miehen pylly tuntuu hyvälle kun panee silmät kiinni ja antaa mennä.
 
Viimeksi muokattu:
tv anne
ukeitunut
Naisena kysyisin jos vastaat, että kun olet pukeitunut naiseksi niin annatko miesten naida pyllysi. Itse olen saanut naisena välillä monempiin reikiin samaa aikaan. Joudutko imemään kullia tai naimaan "vanhempaa miestä". Tai miltä tuntu kun työntää miehen anukseen, tunkuuko samalle kun naisen pylly.
Kyllä miehet nai mua pyllyyn ja suihinkin otan kun olen pukeutunut naiseksi (sukat, korkkarit, korsetti, nätti mekko, peruukki, ym.) olen lukittu siveysvyöhön (steelworxxin looker 02) mikä antaa lisämakua naiseuteeni. "Vapaalla" käytän vain naisten alusvaatteita päivittäin en muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Aktiivikäyttäjä
Joko olette alkaneet pikkuhiljaa kesää kohti mennessä jättää sukkahousuja käytöstä? Itse olen vielä ainakin 15-20 den sukkiksia käyttänyt eikä ole tuntuneet olevan ainakaan aamuisin yhtään liikaa!
 
Kristiina
Hei,

Nyt on kyllä jo niin lämmintä, ettei sukkiksia ole kiva käyttää pitkiksien kanssa. Tulee aika kuumaa! Muuten käytän pelkästään sukkiksia, pitkät kalsarit on kaapin perällä hätätapauksia varten. Kotona sen sijaan käytän melkein joka päivä hametta ja sukkiksia ja sitä ei häiritse 20 -25 asteen lämpötila, kunhan ei mitään raskasta työtä tee. Olen siis mies ja sinkkuna voin tehdä juuri niin kuin haluan. Käytän pelkästään naisten pikkuhousuja, valkoisia pitsisiä. On myös mukavaa käyttää naisten yöpaitoja, ei kuitenkaan tekokuituisia, vaan puuvillisia, joissa on pitsiä ja brodeerauksia.
Lempivärini on pinkki.
 
turnon
Olen seurustellut miehen kanssa, jolla oli kiintymys naisten sukkahousuihin ja pitsialusvaatteisiin. Yritin olla mahdollisimman avomielinen ja hyväksyä miehen kiinnostukset. Olin suorastaan kiitollinen, että hän uskalsi puhua haluistaan avoimesti. Valitettavasti oma kiinnostukseni kuitenkin lopahti nähdessäni hänet sukkahousuissa ja korsetissa. Se oli niin täydellinen turn-off, ettei suhteella ollut pidemmän päälle mitään jatkomahdollisuuksia. Pahinta oli, että naisten alusvaatteista oli tullut hänelle täydellinen fetissi, eli hän ei voinut enää kiihottua ilman niitä.[/QUOTE Uskon, että mielipiteesi on sama kuin useimmilla naisilla eli kulttuurissamme naiset käyttää sukkiksia ja muita ihania alusvaatteit ja miehet on kalsareissa. Itse olen kuitenkin käyttänyt naisten pikkuhousuja, sukkiksia ja korkkareita 12- vuotiaasta ja saanut niistä ihania kiksejä. Kuiteski olen kahden lapsen isä ja naimisissa. Sukkikset/ nailonit kiihottaa minuakin tosi paljon enkä halua luopua tavastani. Naisten alusvaatteet miehen päällä on edelleen tabu, joka aiheuttaa kiihottavaa häpeän tunnetta. Parhaat kiksit saan tepastellessani alan ravintoloissa ohuissa nailoneiisa kynnet lakattuina sandaalikorkkarit ja minihame päällä. Mikä ihana kiihkon ja häpeän tunne. Ps. Naiset on tarkkasilmäisiä ja usein innoissaan - viimeksi eräs tul poisi lähtiessään kehumaan korkkareitni hyvännäköisiksi ja niin ne totta vieköön ovatkin.
 
Viimeksi muokattu:
vertti
Sukahousuja ?? Itse pidän sukkahousuja.Miehillä ne kai on sitten ""sukahousut"".
Miksi muuten te miehet ette pidä niitä niin että ne näkyisivät lahkeitten alta.Oisivat kivan seksikkään näköiset :)

kadulla en halua hirveesti vilautella, mutta illalla ravintolassa annan palaa.täytyy myöntää että kone käynnistyy vasta muutaman drinksun jälkeen. Mut sitten mua ei pidättele mikään. Ihanaa esitellä persettä ja sukkissääriä korkkareissa.
 
Viimeksi muokattu:
peppu
Nisten alusasut tuntuu hyvältä päällä!
Varsinkin sukkahousut ja ohuet sukat hyväilevät kivasti miehenkin sääriä.

Fetisseissä on vaikea yksilöidä tarkalleen, miksi kiihottuu. Itse kiihotun lakatuista varpaankynsistä erittäin ohuiden sukkisten alla. Toisekseen tykkään hyväillä persereikääni kankaan läpi. Kolmas seikka muttei vähäisin on tunne ikään kuin kielletystä hedelmästä, kun raavas mies on naisten hepeneissä. Kertakaikkikiaan sukkiksissa tuntuu vaan helvetin hyvältä lopputulemana spermaryöppy housuihin. Ihan kohta on taas sen aika tällä kertaa Norlyneihin.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija 1.7.2012
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkareita käyttävä mies;10702050:
Hauskaa huomata, että myös avarakatseisia naisia on. Useimmat naisethan ovat seksistisiä sikoja, jotka vaatii kyllä itselleen vapautusta sukupuolirooleista mutta miehelle sitä ei haluta antaa. Eli naisten pitäisi saada pukeutua milloin naisellisesti, milloin vaikka pukuun ja solmioon, milloin sexyihin pitsialushousuihin, milloin boksereihin, mutta miehen pitäis vaan pysyä samanlaisena perusjässikkänä kapeassa miehen roolissa. Jos nainen sanoo tykkäävänsä välillä pitää miesten boksereita, mies sanoo että so what? Jos mies sanoo pitävänsä välillä naisten stringejä, nainen sanoo että yäk mikä pervo.

Ja nekin joiden miehet käyttää naisten alusvaatteita vakuuttelee itselleen että "kyllä hän on silti täysin mies joka metsästää ja pelaa lätkää" tajuamatta, että yhtä lailla naisten pikkareita käyttävä mies on "oikea mies", vaikka harrastaisi virkkaamista ja balettia.

Naisten alusvaatteet tehdään kiihottaviksi ja naiset valitsee tietoisesti seksikkäitä asuja. Silti ollaan ihan ihmeissään, kun miehet sitten kiihottuu niistä asuista ja se oma kulta löydetään tumputtamasta satiinistringeihin tai pukeutuneena silkkihipstereihin.
Käytän säännöllisesti naisten pikkareita joko Hipstereitä tai Tai.mallisia pikkareita. Sen sijaan en koskaan ole kokeillut strigejä. Voisiko joku nainen kertoa onko niiden käyttö yhtä helppoa kuin ym. mallien? Haluaisin kokeilla, mutta niiden valinta ei alusvaateosastolla ole kovin helppoa. Kiitos jo etukäteen valistuksesta
 
Mihail
Tässä eräs kertoi kuinka hänelle oli käynyt käyttäessään naisten alusvaatteita. Minulle on käynyt pari kertaa vähän samalla tapaa.
Kerran minulla oli maha vähän kipeänä je menin terveyskeskuksen päivystykseen. Naislääkäri oli päivystämässä ja hän halusikin tunnustella paljasta mahaa. Minulla sattui olemaan yllä pitkät sukkanauhaliivit ja niitä hän vähän ihmetteli. Tyytyi sitten selitykseeni kipeästä selästä, ja tunnusteli mahaa liivien alta. Toisen kerran kun pidin rintaliivejä, menin sikainfluenssa- rokotukseen. Luulin, että piikki pistetään olkavarteen, mutta se pistettiinkin olkapäähän. Rokottaja varmasti huomasi rintaliivin olkaimet, mutta ei sanonut mitään.

Mielestäni on pikkuhousuista mukavimmat Sloggin maksit. Niissä on lahjetta sen verran, että pikkuveli ei tule maailmaa kurkistelemaa. Olen hankkinut niitä niin paljon, että ei edes viikottain tarvitse pyykille käydä. Vaimoni tietää minun käyttävän naisten alusvaatteita ja kait hyväksyy sen, koska ei ole mitään vastaankaan sanonut. Korsettia on mukava pitää, kun se puristaa joka puolelta, mutta maaliskuusta marraskuuhun se on liian lämmin. Samoin pitkät sukkanauhaliivit ja pitkät rintaliivit hiostavat. Rintaliivejä en käytäkään kesäisin juuri lämpimän takia ja siksi, että ne saattaisivat näkyä T-paidan alta. Pitkiä sukkanauhaliivejä tai vyötärökorsetteja käytän joka päivä.

Tietysti niistä naisten alusvaatteista saan jonkinlaista tyydytystä, mutta vain pari kertaa olen jättänyt liivit yöksi ylleni ja tyydyttänyt itseni niihin. Muuten olen yleensä laskenut öisin housuihin tai sitten saunassa kämmeneen. Yöhousuni ovat vaimoni entiset, ja on mukavaa tietää, että pikkuveli nojaa samaan paikkaan, johon vaimoni tupsu on nojannut. Vaimon kanssa sukupuolielämämme jää hänen sairautensa takia vain hyväilyjen asteelle. Vaikka olenkin ikämies, niin vielä kuitenkin halut hyrräävät ja painetta pitää kerran viikossa keventää.
 
Motoristi ja nailonit..
Kiinnostukseni naisten alusvaatteisiin alkoi käytännön pakosta. Olin loppusyksytä prätkällä kaukana kotoa. Illan kylmyys yllätti. Lähtiessääni pukeuduin liian huonosti. Alkoi pikkupakkanen pureskella. Matkaa kolmattasataa kilsa kotio. Mistä lämmikettä? Ensimmäinen kyläkauppa. Sellainen sekatavarakauppa, hyvä sellainen:) Vain vaate puoli olematon. Vaihtoehtona, palella tai ostaa sukkahousut. Ostin kahdet. Siitä se lähti.
En voinut arvata kuinka lämpöiset oli nuo pakosta ostetut sukkahousut.
On käsittämätöntä, että miehille ei valmisteta yhtä mukavia, toimivia vaatekappeleita? Miksi??
Vapaa-ajalla pukeudun sukkiksiin, legginseihin ja sloggeihin.
Naisten pikkarit valmistetaan materiaalista, jotka on "toiselta planeetalta" verrattuna miesten puuvilla tekeleihin:(
Siinä lähtö asetelmat. Nyt, kaipaan vertais-seuraa, pukeutua naisten alusvaatteisiin/vaatteisiin.
Mitkä on vaihtoehdot??

Onko olemassani olo oikeutettua?
 
Mies ja nailonit
On uskomatonta,kuinka hyvältä tuntuu pukea stayupit jalkaan sekä pienet alushousut. Kävellä raikkaassa kesäillan tunnelmissa. Nautittavaa ja mukavaa. On vapauttavaa tuntea sillkinen kosketus ihollani.
Enkä ole yksin näissä tuntemuksissani. Meitä miehiä on...paljon. Meistä löytyy taloudellista potenttiaalia.
 
Hyväile jalkojasi
Miehillä on myös hyvännäköiset jalat/sääret.
Kesäisin sortseissa liikkuessa käytän ns salaa sukkahousuja jotka pukevat hyvin.
Seuraan mielenkiinnolla saamiani katseita asiain vuoksi. Miellelläni voin antaa palautetta
jos joku kysyy asiasta.
Käyttäessäni muulloin myös erivärisiä sukkahousuja antavat ne hyvää seksuaallista tunnetta.
Sukkahousut pukevat myös miesten jalkoja/sääriä ilman ihokarvoja.
 
kiinnostunut
olen kohta kaksikymppinen kundi ja mulla on ollut jonkun aikaa mielessä että olisi kiva kokeilla olla suhteen tyttönä tai jotain, pukea tyttöjen vaatteet jne. näytin tämän viestiketjun tyttöystävälleni ja hän ei tuntunut ymmärtävän miksi joku haluaisi tällaista roolittelua. joskus ollaan läpällä heitetty että voitaisiin pukea mut vaikka mekkoon ja panna. läpäksi taisi jäädä. harmi. kiihotun hepeneistä, oli ne tyttöystäväni päällä, tai sitten minun. tyttöystävälläni taas ei tunnu olevan minkäänlaisia fantasioita. hän haluaa vain että olisin alasti kaiken aikaa. ainoa mieleen tuleva mieltymyksensä on se että hän haluaa minun ajelevan sääreni, mutta tämäkin lähinnä, koska jalkakarvani kutittavat ja pistävät häntä.

mielenkiintoisia vastauksia täällä on ollut ja niiden johdosta omat haaveiluni vain vahvistuivat.
 

Yhteistyössä