M36
ihanaa kun muija runkkaa mua, loppuun asti. Sitä vaan on tapahtunut luvattoman harvoin. enkö oikeen kehtaa pyytää lisää!
Kylän paras lypsäjä.Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkikin:Muistan, kun emäntä oli eka lapsen kanssa monta kuukautta sellasessa tilassa, ettei voitu panna. Mäkin oli tottunu saamaan pillua useamman kerran viikossa. Suihinotosta se ei hirveesti perustanu, joten käsirunkku jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. Kyllä me harkitttiin sellasen mottoripimsan hankkimista, mutta se sitten jäi.
Toisaalta harmitti, mutta eukosta kehitty niin hyvä kullinlypsäjä, ettei paremmasta väliä. Se oppi just tasan tarkkaa, millä voimalla, mistä kohdasta ja kuinka nopeasti pitää runkata. Jopa ihan kivesten liikkeistä se oppi, milloin mälli oli tulollaan. Toisella kädella vartta juuresta ja toisella nuljautteli esinahkaa ympäri terskaa. Lopussa kovempi puristus ja nopea ranneveto, niin meikäläinen roiski liemet pitkälle. Sain jopa sen sille, että eka roiskaisu on vasta alku ja että niitä tulee senjälkeen vielä puolitusinaa. Lypsyotteella se veti joka tipan ulos, eli taakse löysä, etten tiukka jne.
Joskus vieläkin leikitään lypsyleikkiä vanhojen aikojen muistoksi.
Olis ihanaa jos miehet tajuais pyytää tuota aktia useammin. On se joistakin naisista myös ihanaa
mä olen aina haaveillu siitä kun nainen runkkais mua
No eikö kukaan ole runkannut? Minusta olisi ihanaa runkata miestä (siis sellaista, josta muutenkin tykkään), mutta eipä ole runkattavaa...