Nahkavaatteet ...

• Viestiketjun aloittaja Ghana
  • Ensimmäinen viesti
Nahkafarkkumies
Kyllä oli off-topikin kirjoittelua. Nahkasta valmistettuja pukimia käyttävät on huoria tai homoja. Ei varmaan voi yleistää eikä edes verrata. Joku muukin ,kuin minä kaipasi asiallisuutta kirjoituksiin .Näin voisi olettaakkin ,kun oli asiallisesti aloitettu viestiketju. Itse 100 % hetero mies, käytän nahkahousuja ja myös naisystävänikin pitää samanlaisia. On muuten todella herkullinen niissä ! Suosittelen avarakatseisuutta kaikille . Ollaan ja nautitaan tästä elämästä,itsestämme ja toisistamme. Jokkut tykkää farkuista ,jokkut verkkareista ,toiset tuulipuvuistan ! Niiden sisällä on ihmisiä.
*nainen nahkainen = ;P *

jenskuli
Kyllä oli off-topikin kirjoittelua. Nahkasta valmistettuja pukimia käyttävät on huoria tai homoja. Ei varmaan voi yleistää eikä edes verrata. Joku muukin ,kuin minä kaipasi asiallisuutta kirjoituksiin .Näin voisi olettaakkin ,kun oli asiallisesti aloitettu viestiketju. Itse 100 % hetero mies, käytän nahkahousuja ja myös naisystävänikin pitää samanlaisia. On muuten todella herkullinen niissä ! Suosittelen avarakatseisuutta kaikille . Ollaan ja nautitaan tästä elämästä,itsestämme ja toisistamme. Jokkut tykkää farkuista ,jokkut verkkareista ,toiset tuulipuvuistan ! Niiden sisällä on ihmisiä.
*nainen nahkainen = ;P *
Onko asiallista aloittaa asiallisuutta vinkuva veisu provolla? Minä itse kyllä lukeudun sellaisiin tyttöihin jotka tykkää käyttää nahkavaatteita vaikka ympärvuoden..

Viimeksi muokattu:
Nahkafarkkumies
Mun kirjoitus ei ollut provo. Totesin vain palstan lirjoitteluista , yleensä.. Pidän nahkaa naisenpäällä todella upeana ja seksikkäänä. Kuten kerroin pidän itsekkin nahkaisia farkkumallin housuja , miltei vuoden ympäri ;) . Viihdyn niissä mainiosti !! Myös PVC- ja legginsit
, sekä tekonahkakin kiinnostaa !! Laittakaa tytöt/naiset vain rohkeasti ko. asuja päällenne !!
Nahkaista vuodenjatkoa kaikille palstaa seuraaville ;)

Vitun urpo
Mun kirjoitus ei ollut provo. Totesin vain palstan lirjoitteluista , yleensä.. Pidän nahkaa naisenpäällä todella upeana ja seksikkäänä. Kuten kerroin pidän itsekkin nahkaisia farkkumallin housuja , miltei vuoden ympäri ;) . Viihdyn niissä mainiosti !! Myös PVC- ja legginsit
, sekä tekonahkakin kiinnostaa !! Laittakaa tytöt/naiset vain rohkeasti ko. asuja päällenne !!
Nahkaista vuodenjatkoa kaikille palstaa seuraaville ;)
Jos ei provo niin homo :D

Viimeksi muokattu:
marju
Minäpäs sain mieheltäni uudet hienot nahkahousut ja hän tietty toivoo että pääsisi koeajamaan nahkanaista viikonloppuna.. Onko muilla naisilla kokemusta tästä? onko normaalia että nahkavaatteet lisää miehen himoja vai onko mies perverssi?

olen saanut mieheltäni eri värisiä nahkahousuja ja hameita ja käytän niitä myös sängyssä! Ovat parantaneet huomattavarsti meidän seksi elämää! Ei miehesi ole perverssi jos tykkää nahkasta.

Viimeksi muokattu:
Vitun Urpo
Tykkääkö Vitun Urpo pukeutua nahka-asuihin, entä lateksiasut?
En käytä itselläni mutta aina kun saan hankittua naisseuraa kotiini niin ehdotan että hän laittaisi nahkahousut ja saappaat yllensä seksin ajaksi ja jos ei suostu niin sitten juotan häntä niin paljon ettei vastustele kun puen ne päälle :) Sitten samalla voin kokeilla myös kaikkee muuta kivaa häneen ja kuvata kaiken!

Viimeksi muokattu:
Ohhohh
En käytä itselläni mutta aina kun saan hankittua naisseuraa kotiini niin ehdotan että hän laittaisi nahkahousut ja saappaat yllensä seksin ajaksi ja jos ei suostu niin sitten juotan häntä niin paljon ettei vastustele kun puen ne päälle :) Sitten samalla voin kokeilla myös kaikkee muuta kivaa häneen ja kuvata kaiken!

Parempi, ettet tee noin, koska tuo on rikoslain alainen juttu.

Viimeksi muokattu:
Pekkiss
Eipä mulla ole näkynyt kyttääjiä.. :D Ja toisekseen.. mä oon muuttanut Tampereen suuntaan. Nahkavaatteet ei ole unohtunut ja ovat kyllä edelleen säännöllisessä käytössä:)

Jiva kuulla, että nahka on edelleen sulla käytössä. En ole kyllä aikonutkaan ketään kyttäillä. Vaikka kivahan sut olisi nahkahousuissa nähdä.. :)

Viimeksi muokattu:
Marru
Minkäslaisia vaatteita sulta löytyy? Käytätkö niitä vaan kammarissa vai ihan missävaan?
Mä käytän kyllä pääsääntöisesti missä vaan, kun tykkään kulkea nahkahousuissa tai -hameessa aina. Harvemmin kammarissa kun oon yksineläjä mutta sen kerran kun sinne jonkun saa vieraaksi niin eihän niitä aina kerkee heti pois ottamaan ennen itse tohinoita ;)

Viimeksi muokattu:
Pekkiss
Mä käytän kyllä pääsääntöisesti missä vaan, kun tykkään kulkea nahkahousuissa tai -hameessa aina. Harvemmin kammarissa kun oon yksineläjä mutta sen kerran kun sinne jonkun saa vieraaksi niin eihän niitä aina kerkee heti pois ottamaan ennen itse tohinoita ;)

Millasia nahkahousuja sulla on? Missä päin niissä kulejt?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä