katja
no minulle se ei tapahdu koskaaan =( , jos tapaan ihanan pojan ja heti oon ihastunut siihen nii mitä jos haluunki pussata sitä O: <3
Miten kielisuudelma tehdään? Neuvokaa osaamatonta... Kosketellaanko toisen kieltä ensin omalla kielellä varovasti ja sitten syvemmälle? Entä jatketaanko huulten liikuttelua kielarin aikana kuitenkin vai pidetäänkö huulet vain yhdessä ja liikutetaan kieltä?
- pidä kieli pehmeenä
- älä kuolaa
- ÄLÄ nuole huulia, koska meikit menee ja pidemmän päälle huulet rohtuu ja se on muutenkin ällöttävää
- älä tunge kieltä syvälle, sitä harrastaa vain teinit
- muista antaa myös hengittää
ja KYLLÄ, kielisuudelman todellakin voi tehdä myös väärin.
Kun opettaa nuoren niehenalun kunnolla pussailemaan niin voi siirtyä opettamaan jalkojen välistä kunnolla märäksi ja saa sitten palkinnon ja pääsee päälle liukkaalle opettelemaan.ainoo ongelma siin hengittämises on se et jos on kuolannu liikaa nii kuuluu sellane sönkkö ääni ;DD (kokemuksia ) DD:
Joo.. Ai ei voi epäonnistua ? Mitäköhän sä selität ? Mä oon kokenu epöonnistumisen. Huulet yhteen suu auki ja kielet törmää. Siinä sulle vtu kielari.toi kielari ei oo mikään ihme.. tein ekan kun oli 11v heh
luonto sua ohjaa ihan pakosti se vaan tapahtuu sit kun on tapahtuakseen..
ei se voi mitenkään epäonnistua...
Miten kielisuudelma tehdään? Neuvokaa osaamatonta... Kosketellaanko toisen kieltä ensin omalla kielellä varovasti ja sitten syvemmälle? Entä jatketaanko huulten liikuttelua kielarin aikana kuitenkin vai pidetäänkö huulet vain yhdessä ja liikutetaan kieltä?
ai siis kielet vaa koskettelee toisiaa ? ;o mua pelottaa tehä eka kielari ku en osaa ja plääplääD tai siis ku mun poikaystävä on kokenu vaik mitä , nii nii....
Voisko sitä mitenkää opetella ilman tyttöystävää ?
Tarkoitiko pimpsan häpykielen nuolemista ja imuttamista, vai suussa olevan kielen?
Tämä häpykieli sijaitsee Venus planeetalla, ammottavan kraaterin yläreunassa ja pääkaupungin nimi on Clitoria ja siellä puhutaan häpykieltä.
eikö se ole ällöttävää ? taino nyt mä haluun kokeilee suutelemista mut olen vasta 11 vuotias .
Suuteleminen on sitä kun huulet koskettavat toinen toisiaan ja kun siirrytään astetta intiimimmälle tasolle voidaan kielellä aistia toisen huulia, kieltä ja suuta. Asia on aivan sama kun jos laitat etusormen toisen nenälle ja haluat aistia näkemättä miltä nenä näyttää nyt kaikki tapahtuu vain kielen välityksellä. Kieltä voi hellästi kuljettaa toisen huulilla ja vikitellä partneria kieleilemään kanssaan. Älä työnnä väkisin kieltä toisen suuhun vaan suukottele mielummin kunnes toinenkin on halukas kielileikkeihin. Ensin pusut sitten suukot josta suudelmat ja sitten kielarit jos tuntuu siltä.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö 15-v;11282779:Kyllä, sen todellakin voi tehdä väärin. Entinen poikaystäväni työnsi heti ensimmäisenä kielen suuhun ja avasi suutakin vähän liikaa. Ja se oli ensimmäinen kokemukseni minkäänlaisesta pussailusta. Kyllä siitä traumat jäi. Enkä vieläkään tiedä miten se pitäisi tehdä eikä mistään löydy tarpeeksi tarkkoja ohjeita. huoh...
Haluisin koittaa uudestaan yhden ihanan kanssa, mutta en pysty katsomaan silmiin tai muutenkaan rentoutua kun tulee hiljaista. Poika saa väärän käsityksen minusta käyttäytymiseni takia enkä ole päässyt antamaan pusua. Ja onko suuteleminen ja kielari kaksi eri asiaa? En halua kielaria vaan pusutella pojan kanssa. :3