*mimmi*
Onko täällä muita etäsuhteessa eleleviä? Haluaisin kuulla muiden jaksamisesta. Itsellä on jotenkin toivoton olo ja auttaisi kovasti, jos kuulisi jotain positiivista taas.
Ei se mikään etäsuhde oo, jos on muutama kilometriä vaan välillä...Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:Vaikeita etäsuhteet on. Itse en jaksanut kuin neljä vuotta---vaikka etäisyyttä ei ollut montaa kilometriä,
Kun nukutaan vaimon kanssa eri huoneissa...tai joskus sohvalla.Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:Miten sitten etäsuhde määritellään?
Tällä kertaa Jaakon lohkaisu nauratti! Just joo ihan, miten etäsuhde määritellään!Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:Kun nukutaan vaimon kanssa eri huoneissa...tai joskus sohvalla.Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:Miten sitten etäsuhde määritellään?
No onko siihen nyt mitään virallista määritelmää olemassa? Minusta se on suurinpiirtein sitä ettei välimatkan vuoksi voida tavata joka päivä. Mihin se raja sitten kilometreissä vedetään, se onkin toinen kysymys.... 150-200 km???Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:Miten sitten etäsuhde määritellään?
Nykyisen mieheni kanssa suhde alkoi etäsuhteella, jolloin oli 6h junamatka välissä. Muutin mieheni asustamalle paikkakunnalle ja nyt olemme eläneet toista etäsuhdekautta 1 1/2-vuotta. Hyvin menee... Tärkeintä on, että puhelin yhteys pelaa joka päivä. Tällöin tietää mitä toistemme elämässä tapahtuu. Aina ei ole mitään sen ihmeempiä sanottavia ja välillä on pitkähiljaisuus, mutta toisen läsnäolo on tärkeintä.Onko täällä muita etäsuhteessa eleleviä? Haluaisin kuulla muiden jaksamisesta. Itsellä on jotenkin toivoton olo ja auttaisi kovasti, jos kuulisi jotain positiivista taas.
Onko täällä muita etäsuhteessa eleleviä? Haluaisin kuulla muiden jaksamisesta. Itsellä on jotenkin toivoton olo ja auttaisi kovasti, jos kuulisi jotain positiivista taas.
Mä oon ollut etäsuhteessa, jossa ollaan todella etäällä (7 h lentokoneella) nyt puolisen vuotta. Kerran ollaan nähty viikon ajan.
Tulevaisuus vaan on epävarma; mahtaako töitä löytyä lähempää. Jos ei, en mä jatka tällaista. Vähän liian etäistä. Muuten kyllä olisin varsin luottavainen.
Kannattaa ehdottomasti uskoa juttuun ja olla kärsivällinen. Voisit myös kyllä avoimesti puhua miehelle tuntemuksistasi. Luultavasti hän ajattelee ihan samoja asioita ja varmaan yhdessä keksitte sopivan ratkaisun, joka helpottaisi. Ja varmaan se ikävän tunteesta kertominenkin jo helpottaa sitä ikävää. Etäsuhteeseen pätee sama asia kuin suhteisiin yleensäkin, että avointa ja rohkeaa kaikenlaisista tunteista kertomista toiselle ei voi korostaa liikaa.Neuvoja?
Onhan tuo helppoa. Mulla mies asuu toisella puolella maapalloa.
Onko paikalla ketään, jonka etäsuhde ei olisikaan enää kestänyt asumista yhdessä?
Onhan tuo helppoa. Mulla mies asuu toisella puolella maapalloa.