Poika12345
kyllä se pikkukaveri tahtoo aamuisi pyjamahouissa seistä nököttää. No siihen on lääke, niinpä niin.
Miehelläni 40+v on joku aamu komea aamuerektio... rakastan ottaa suihin häneltä enkä tee sitä vastentahtoisesti vain häntä miellyttääkseni.
Mieheni tulee joskus aamuvessaan, kun olen lorottelemassa pöntöllä. Jonottaessaan vuoroaan otan hänet käsittelyyni, hivutan housut alas ja imutan hänet. Toisinaan hän laukeaa kiveskäsittelyyn, imuun ja kunnon lypsyyn rinnoilleni. Toisinnan naimme suhkukaapissa siemenet syvälle sisääni. Ihania aamuja...
Mieheni tulee joskus aamuvessaan, kun olen lorottelemassa pöntöllä. Jonottaessaan vuoroaan otan hänet käsittelyyni, hivutan housut alas ja imutan hänet. Toisinaan hän laukeaa kiveskäsittelyyn, imuun ja kunnon lypsyyn rinnoilleni. Toisinnan naimme suhkukaapissa siemenet syvälle sisääni. Ihania aamuja...
Helvetin kiva lukee näitä kun olen nykyisen kanssa oltu vuosi m26/n24v niin ei kertaakaan ole ottanut suihin. Seksiä tulee 3 kertaa viikossa. Arkisin ei naista juuri huvita. Silloin hän ei oikein tahdo innostua. Jep jep.
Tätä suuseksiä olen yrittänyt varovasti kysyä, etten loukkaisi naistani sillä että minullakin on toiveita ja haluja. Kuulemma loukkaa naisia jos ehdottaa ilmiselviä asioita. Viikonloppusin naikkonen saattaa innostua harrastamaan seksiä 2 kertaa päivässä. Taitaa ikään kuin mennä varastoon. Tätäkään en aivan ymmärrä kun ei se käsittääkseni ihmisillä niin toimi, että jos tänään syön kunnolla niin ei tarvitse syödä loppuviikkoon ollenkaan. Nälkä se tulee kuitenkin.
Häntä ei huvita, jos on kiireitä, hän kokee olevansa lihava, en ole tiskannut tai jonkun kaverin kanssa ollu kränää yms yms. Ymmärrän jos ei menkoissa huvita, mutta nyt kun on menkat flunssaa niin en saa sitten 1,5viikkoa ollenkaan seksiä. Vitun jees. Kuulostaisi hyvältä noiden vähän vanhempien ruovien käsittelyt, että aamulla ilman mitään helvetinmoista vääntöä kääntöä harrastettaisiin ihan rehtiä suomalaista seksiä.... mutta ei niin ei. Miksi ei vaan voisi ottaa rennosti ja nauttia seksistä. Mun mielestä se on parasta luonnonlääkettä vitutukseen ja syysmasennukseen.
Helvetin kiva lukee näitä kun olen nykyisen kanssa oltu vuosi m26/n24v niin ei kertaakaan ole ottanut suihin. Seksiä tulee 3 kertaa viikossa. Arkisin ei naista juuri huvita. Silloin hän ei oikein tahdo innostua. Jep jep.
Tätä suuseksiä olen yrittänyt varovasti kysyä, etten loukkaisi naistani sillä että minullakin on toiveita ja haluja. Kuulemma loukkaa naisia jos ehdottaa ilmiselviä asioita. Viikonloppusin naikkonen saattaa innostua harrastamaan seksiä 2 kertaa päivässä. Taitaa ikään kuin mennä varastoon. Tätäkään en aivan ymmärrä kun ei se käsittääkseni ihmisillä niin toimi, että jos tänään syön kunnolla niin ei tarvitse syödä loppuviikkoon ollenkaan. Nälkä se tulee kuitenkin.
Häntä ei huvita, jos on kiireitä, hän kokee olevansa lihava, en ole tiskannut tai jonkun kaverin kanssa ollu kränää yms yms. Ymmärrän jos ei menkoissa huvita, mutta nyt kun on menkat flunssaa niin en saa sitten 1,5viikkoa ollenkaan seksiä. Vitun jees. Kuulostaisi hyvältä noiden vähän vanhempien ruovien käsittelyt, että aamulla ilman mitään helvetinmoista vääntöä kääntöä harrastettaisiin ihan rehtiä suomalaista seksiä.... mutta ei niin ei. Miksi ei vaan voisi ottaa rennosti ja nauttia seksistä. Mun mielestä se on parasta luonnonlääkettä vitutukseen ja syysmasennukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miesjostainpäin;10717864:Mulla on ihan samanlainen nainen vaimona. On sille päälle sattuessaan uskomaton kiimapillu, mutta ei mitään spontaaneja pikapanoja tai suikkareita jos näkee että toisella seisoo niin että kivistää. Oikein kunnon session jälkeen hän on jotenkin poissa olevan oloinen ja hämillään kuin tyttö jotta mitä tuli tehtyä. Kiihottavaa kyllä kun on muutenkin tyttömäisen siro, mutta joskus haluttais kunnon naintinussintapanot)). Samoin hän ei viikolla jaksa innostua kun kuulemma työ väsyttää. Uusiosinkkuna ollessa tapasin naisia joita ei väsyttänyt ottaa aamulla suihin tai sisään. Ei vaan muuten toiminut. En haluaisi vieraisiinkaan, mutta kun käteenveto ei oikein riitä. Toissakesänä tapasin tapasin tosin vaimon ollessa matkoilla entisen heilan ja poistettiin paineet kunnolla. Piristi kyllä pitkäksi aikaa, mutta en hakuaisi elää kaksoiselämää. Mikäkäpä neuvoksi.
Mun koulukaveri tykkää nuorista pojista vaikka ollaan kohta kuuskymppisiä. Tuli kylään ja toi nuoren mukanaan kun halus "pikapanot". Sitten lähti miehensä luo ja nuori jäi nukkumaan. Aamulla menin herättelemään ja poika oli ilman housuja, kunnon aamuseikki kovana. Kyllä tuli otettua housut pois ja menin päälle, kyllä heräs ja ei tykännyt huonoa nain sitä kunnolla. Ensimmäistä kertaa sain nuorta, kyllä siinä neljä päivää vierähti kun en ollut 10 vuoteen saanut.Aamuin ja illoin, ja päivälläkin tuli NAUTITTUA.Mieheni tulee joskus aamuvessaan, kun olen lorottelemassa pöntöllä. Jonottaessaan vuoroaan otan hänet käsittelyyni, hivutan housut alas ja imutan hänet. Toisinaan hän laukeaa kiveskäsittelyyn, imuun ja kunnon lypsyyn rinnoilleni. Toisinnan naimme suhkukaapissa siemenet syvälle sisääni. Ihania aamuja...
Täällä tuntuu olevan kohtalotovereita, joten minunkin pitää avautua. Minulla ja uudella miesystävälläni on muuten kaikki hyvin, mutta täytyy sanoa että seksielämä turhauttaa. Sikäli että seksi on edes mahdollista niin siihen tarvitaan pillereitä (miehellä ei muuten seiso), ja tämäkin vain viikonloppuna. Ennen pillereitä saattoi mennä parikin viikkoa ilman seksiä, joten sinänsä en valita, mutta tosiaan kaikki spontaanius jotenkin puuttuu ja kaipaisin viikollakin piristystä. Minä olen 27v, mies nelikymppinen. Toki ikä jo vaikuttaa, mutta ei sen pitäisi ihan noin vaikeaa olla. Mietin olenko kohtuuton, jos kerron olevani aika lailla tyytymätön seksiimme vai pitäisikö minun vain hyväksyä että tuo puoli nyt on pettymys? En haluaisi pettää ja olen parisuhteessa erittäin uskollista sorttia, mutta jotenkin tämä nykyinen suhde tuolla alueella nappaa niin pahasti, että välillä miettii... Olemme puhuneetkin asiasta ja mies on pahoillaan, mutta jotenkin silti tuntuu, että hän ei ihan ymmärrä.[/QUOT
Nuorelle Naiselle tiedoksi että olen jo hyvän matkaa päälle neljänkymmenen, eikä tosiaan tuota ongelmia saada seisokkia. Kun on totta vie ihan liian kanssa omasta mielestänikin. Ei pitäis ikä olla vielä este tässä iässä. En ole lääkäri, ihmiset ovat yksilöitä.
Oon aina kysynyt kavereilta, että mitä helvettiä ne oikein rutisee kun niiden miehet haluaa jatkuvasti seksiä?! Olisivat tyytyväisiä!
Olin ensin sinkku puolisen vuotta kolmen vuoden seurustelusuhteen jälkeen, ja vaikeeta teki, nymfomaani kun olen. Silloin aloin tapailla nykyistä miestäni, jonka kanssa siis yhteistä taivalta takana 6 vuotta. Alkuun meni hienosti, sain seksiä juuri tarpeeksi, ja vielä hyvää. Nykyään tuntuu, että voisin mennä vieraisiin kun sitä kullia ei näe moneen päivään välillä..
Okei, ehkä tuo pettäminen ei ole vaihtoehto, mutta semmonen pihtarikaveri on kyllä, että kohta mun pää räjähtää. Ei oo tää nymfomaniakaan mikään siunaus, voisin nussia tunnista toiseen ja äijä taas ei jaksa! Ikää 27 vuotta, siis, miehellä saman verran. Ja älkää edes puhuko mistään pillun hieromisesta, seksi ei ole mitään ilman tunteita tai toista osapuolta, se on kylläkin ihmisestä kiinni. Sen tiedän kokemuksesta, vai miksi luulitte, että puoli vuotta kituutin kauheissa haluissa harrastamatta yhden illan juttuja..
Onkohan sohvis koskaan miettinyt, että jos naista ei haluta niin hän näkee miehessään vain sohvaperunan? )Oletteko arvon naiset miettineet joskus, jospa siippanne näke teissä pakkopullan? Hyvä aamustondis päällä, muttei vaimon kanssa jaksa alkaa touhuumaan. Mieluummin vetää handuun.
Haiskahtaa trolli aika pahasti : D Ei kukaan nainen halua ottaa mieheltään poskeen joka aamu. Paitsi nuo naiset [linkki moderoitu]Miehelläni 40+v on joku aamu komea aamuerektio. Hauskinta mielestäni on se, että hän ei tosiaankaan herää penis pystyssä vaan kaveri innostuu vasta kun herätään ja vähän halitaan tai annetaan aamupusuja. Minähän uskon sitten, että miehen aamuerektio johtuu minusta ja oikein mielelläni otan suihin lähes joka aamu. Joskus otan jo ennen kuin elin on hereillä. Useimmiten homma menee 69:ksi tai yhdynnäksi kun innostun itsekin.
Miten on teillä muilla, kuinka aamuheräämiset sujuu? Osaakohan mies arvostaa tällaista "palvelua" tarpeeksi? Olen kyllä kertonut miehelle, että teen sitä siksi, että pidän siitä. Tiedän hänen olevan hyvillään siitä, että rakastan ottaa suihin häneltä enkä tee sitä vastentahtoisesti vain häntä miellyttääkseni.
Täyttä puppua!Kaikessa yksinkertaisuudessaan aamustondis johtuu siitä, että yön aikana on kusta kertynyt rakkoon. Erektiossa tapahtuu aina niin, että tie virtsarakosta sulkeutuu tiukasti. Ei olisi erityisen siistiä, jos mällin mukana naisen sisälle tulisi aina kusisekoitus. Elimistö on vaan rakennettu, että joko tai: patukasta tulee joko mälli tai kusi, ei molemmat samalla kertaa.
Siten, silloin kun virtsarakossa on painetta kertynyt, elimistö pistää automaattisesti käsijarrun päälle, laittaa stondiksen avulla tiehyet kiinni, ettei tule kusi housuun ja sänkyyn. Oletko yrittänyt kusta silloin kun on patukka pystyssä? EI tule kusta vaikka kusettaisikin. Huomaamatta ei kusi pääse sänkyä sotkemaan.
Tästä on jo yli 10v. Vieläkö näin?Mun miehellä (46 v) on joka aamu tanassa, useimmiten täydessä mutta ainakin lähes täydessä. Mulla on yks ja sama mikä siihen on syynä kunhan seisottaa. Käy niinkin että hyppään satulaan ennen kuin mies on hereillä, siihen hän sitten viimeistään herää!