Seksin opettajana

• Viestiketjun aloittaja Uihaih
  • Ensimmäinen viesti
Uihaih
Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette saaneet olla opettajina teitä paljon nuoremmille ensikertalaisille seksin saralla. Miten siihen tilanteeseen päädyttiin ja kuinka kaikki sujui käytännössä?
Aika kiihottava ajatus muuten!

miesoppilas
Miten siihen tilanteeseen päädyttiin ja kuinka kaikki sujui käytännössä?

Ujona miehenä pääsin seksissä alkuun kokeneiden naisten kanssa. Eka oli jokin lehti-ilmoitus, joka oli juuri sellainen mitä epäilinkin. Kävin oppitunneilla useampia kertoja ja poikuuden menetys ei selvinnyt opettajalle koskaan. Onneksi.

Myöhemmin huomasin opettajan homman kiinnostavan useampiakin naisia. Kannatti teeskennellä kokemattomampaa kuin olikaan, koska jotkut innostuivat antamaan oppitunteja, vaikka en niiden tarpeessa varsinaisesti ollutkaan. Olin vain sen tarpeessa.

Kokemattomuutta todisti aina, että laukesin liian nopeasti. Sain uuden erektion aina uudestaan, joten ei siitä varsinaista haittaakaan ollut.

Outoa miten ihan tavanomainen seksi on joskus jännittänyt.

Viimeksi muokattu:
Anu
Kertokaa kokemuksianne te, jotka olette saaneet olla opettajina teitä paljon nuoremmille ensikertalaisille seksin saralla. Miten siihen tilanteeseen päädyttiin ja kuinka kaikki sujui käytännössä?

Minä mäin kun poika runkkas puistossa, komensin housut kiinni. Tuli kylälään ja pikkuhiljaa riisuin sen housut ja hieroin munaa että roisku kunnolla. Kyllä rupes kovenemaan kun annoin tissiä suuhun. Kiihottu itsekkin vanhana (48v) kun poika oli kokematon. Kyllä opetin päällä sitä pitkään hitaasti ettei laukea, annoin työntää takapuoleenkin kun oli kokoajan kovana kulli kovana, Opetin sille miten otetaan suihin naiselta ja nuolikin kunnolla että laukesin ekaa kertaa suuhun. Kyllä oli opettamista koko yö, mutta kannatti. Aamulla herättin sen kun työnsin dildon pikkuhiljaa pyllyyn vaikka vikisikin. Kiva opettaa vaikka hävetti ensin mutta poika haluu lisää oppia. Oon saanut "opettaa" kunnolla ensikertalaista poikaa ja tuntuu hyvälle kun neuvoo kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Arvelisin
"Anu" on mies. Epäilen.
Minä mäin kun poika runkkas puistossa, komensin housut kiinni. Tuli kylälään ja pikkuhiljaa riisuin sen housut ja hieroin munaa että roisku kunnolla. Kyllä rupes kovenemaan kun annoin tissiä suuhun. Kiihottu itsekkin vanhana (48v) kun poika oli kokematon. Kyllä opetin päällä sitä pitkään hitaasti ettei laukea, annoin työntää takapuoleenkin kun oli kokoajan kovana kulli kovana, Opetin sille miten otetaan suihin naiselta ja nuolikin kunnolla että laukesin ekaa kertaa suuhun. Kyllä oli opettamista koko yö, mutta kannatti. Aamulla herättin sen kun työnsin dildon pikkuhiljaa pyllyyn vaikka vikisikin. Kiva opettaa vaikka hävetti ensin mutta poika haluu lisää oppia. Oon saanut "opettaa" kunnolla ensikertalaista poikaa ja tuntuu hyvälle kun neuvoo kunnolla.

Viimeksi muokattu:
poikuus meni
Menetin itse poikuuteni 13 vuotiaana 17 vuotiaalle nuorelle naiselle...
Tarina meni näin: kotibileet, joissa minä olin selvästi porukan nuorin, mutta yritin esittää vanhempaa ja kovempaa jätkää kuin mitä todellisuudessa olin, poltin tupakkaa, ja join kiljua, omenaviiniä ja kaljaa, josta seurauksena olin jonkinmoisessa kännissä. Siinä kännissä tuli sitten esitettyä vieläkin kovempaa jätkää ja kertoiltua kaikenlaisia keksittyjä seksikokemuksia kovaan ääneen ja se todellinen kokemattomuus paistoi kyllä jutuista aika selkeästi läpi, josta syystä muutamat kännissä olleet tytöt olivat päättäneet vähän tylyttää mua ja yksi heistä tuli kysymään multa, että mennäänkö lemmiskelemään... Tässä vaiheessa meni mulla luukurkkuun, mutta en kehdannut sanoa, että ei, joten vastasin miehekkäästi, että tottakai mennään jos sulta sitten oikeesti kanssa saa, ja ettet vaan anna ymmärtää vaan ymmärrät myös oikeesti antaa (isot pojat kun olivat mulle tuollaisen kommentin opettaneet). Sain vastaukseksi, että kyllä ymmärtää myös antaa ja silloin alko muuten ihan oikeesti pelottaa...

Onneksi makkarissa selvisi, että nyt mä saan ihan oikeesti opetuksen siihen kaikkeen mistä mä olin aiemmin illalla kehuskellut ja voi sanoa, että varsin opettava yö oli edessä (sain sellaista opetusta kaikesta, että se kännikin hävisi hetkessä).
Mutta kyllä muuten oli sitten aamulla oikeesti miehekäs olo, sellaista itsevarmuuden tunnetta mikä mulla silloin seuraavana aamuna oli mä en ole koskaan myöhemmin tuntenut ja siitä on jo nyt kuitenkin lähes 20 vuotta aikaa...
Ja yhä edelleenkin saan paljosta tätä neitoa kiittää, sillä sen yhden yön opeista oli minulle myöhemmin paljon hyötyä ja myös se kokemuksesta noussut itsevarmuus oli varmasti jatkossa minulle eduksi...

Tietysti joku voi sanoa, että 13 vuotias poika on aivan liian nuori menettämään poikuutensa, mutta en mä ole kokenut, että asiasta oli ollut mitään haittaa mun kehitykselle... Ehkä pikemminkin jopa päinvastoin.

ope
Oli nuori poika humalassa, ja vein kotia. Vein sänkyyn ja riisun sen, sillä seiso komeasti. Kyllä tuli kokeiltua nuorta, aamulla kerto että on 14v ja yllätyin kun sillä oli niin iso. Harvoin sitä pääsee opettamaan yli viiskyppisenä kokematonta poikaa kunnolla naimaan, opetin sille kunnolla kun halus.

Työkaveri

Oli nuori poika kesäharjotteliana, halus kokeeilla naista vaikka olinkin varmaan kolkyt vanhempi. Kyllä parin lasin jälkeen sain sen housut riisettua, kyllä se kun kiihtyi rupes homma käymään. Seiso kokoajan ja välillä käskin runkata itseään. Kiihottavaa oli saada poikaa joka ei ollut saanut v..tua.

Viimeksi muokattu:
sexboy69

Opettaisitko muakin olen kokematon mies ja tarvitsisin opetusta.

Viimeksi muokattu:
asreeeeee34

mäki haluaisin panna sua

Viimeksi muokattu:
setäope
Minä olen 48v. mies ja opetin ex vaimoni 21v. kummitytölle miten mieheltä otetaan suihin. Tilanteeseen ajauduttiin yhteisen baari illan jälkeen kun tyttö tuli luokseni jatkoille. Nuolin ensin hänen pilluaan ja sitten opetin kunnon suihin oton. Molemmat nautittiin ja olimme myös varsinaisessa yhdynnässä. Oli upeeta saada nuorta naista ja hienoa nähdä kuinka hän nautti kun nain häntä takaa päin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä