Kesä ja naapurin muija

  • Viestiketjun aloittaja Glo
  • Ensimmäinen viesti
Glo
Järjestely on mitä mainioin. Naapurin muijan ei tarvitse kärvistellä kullin puutteessa, sen ukolla vähenee paineet naimiseen ja saa olla rauhassa. Minä saan toteuttaa fantasioitani ja olen hauskemmalla tuulella kotona.
 
Ehdotus:
Glo, sinun pitäisi kirjoittaa kirja näistä seikkailuista!
Tai oma blogi.
Niin kuin taannoin "100 naista".
Tässä tapauksessa voisitte tehdä yhdessä naapurin muijan kanssa niin olisi vielä herkullisempi.
 
Torspo
haha, tama on vain muistutus siita, etta aina jossakin ikkunassa tai kulman takana on joku laahattava ja kuolaava aija, heti jos on vahankin vahemman paalla!
No, kerropa missä sä olet vähemmän vaatetta päällä, niin tulen soittamaan sun ovikelloas ja panemaan sua kunnolla. Kyllä jokaisella naisella on oikeus saada kunnon kyydit edes kerran elämässään.. ;-)
 
Viimeksi muokattu:
-ninu
Ha, pitää siis ruveta kulkemaan enemmän vähissä vaatteissa ;) sääli että helteet on loppumassa ja ankea talvi koittaa. Pihan aitakin on niin korkea, mutta jos menis kitkemään aidanvierustaa tienpuolelta... eikös se ole vaan mukava jos joku haluaa katsella ja pitää näkemästään, imartelevaa minusta. Pieni sutina pitää mielen virkeänä :)
 
Namu
Ha, pitää siis ruveta kulkemaan enemmän vähissä vaatteissa ;) sääli että helteet on loppumassa ja ankea talvi koittaa. Pihan aitakin on niin korkea, mutta jos menis kitkemään aidanvierustaa tienpuolelta... eikös se ole vaan mukava jos joku haluaa katsella ja pitää näkemästään, imartelevaa minusta. Pieni sutina pitää mielen virkeänä :)
Oikein mukava ajatus, ken vaan toteuttaa uskaltaa.
Näkemästään pitävä yleisö on kyllä taattu.
 
Viimeksi muokattu:
-ninu
Oikein mukava ajatus, ken vaan toteuttaa uskaltaa.
Näkemästään pitävä yleisö on kyllä taattu.
Itseasiassa bikiniyläosassa ja mikroshortseissa tai lyhyessä vartalonmyötäisessä kesämekossa on kyllä tullut tuota ojanpenkkaa jo kitkettyäkin, ei vaan ollut käynyt mielessä että miehet oikeasti katselis naapurin naisia sillä silmällä :) Eli pihahommissa ei todellakaan kannata olla sillä virttyneellä vanhalla t-paidalla ja rumilla collegehousuilla. Oma kroppa ei ola ihan priimaa (oma käsitys hyvästä kropasta onkin kyllä melko vaativa), mutta näihin lösähtänesiin lähiöäiteihin verrattuna suorastaan hyvä :)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin-Timppa
En tiedä mikä siinä on, mutta aina on naapurissa asuvat naiset kiihottaneet enemmän, kun esimerkiksi vastaantulevat. Ehkä se johtuu siitä, että he ovat niin lähellä, mutta silti hyvin kaukana. En nyt välttämättä ala tuomitsemaan sitä jos joku haluaa runkkailla katsellessaan ikkunan raosta naapuriaan, mutta minun juttuni se ei kuitenkaan ole. Kukin tavallaan. :)
 
Glo
Ha, pitää siis ruveta kulkemaan enemmän vähissä vaatteissa ;) sääli että helteet on loppumassa ja ankea talvi koittaa. Pihan aitakin on niin korkea, mutta jos menis kitkemään aidanvierustaa tienpuolelta... eikös se ole vaan mukava jos joku haluaa katsella ja pitää näkemästään, imartelevaa minusta. Pieni sutina pitää mielen virkeänä :)
- Vielä on kesää jäljellä... Ja totta; pieni sutina pitää mielen virkeänä:)
Kyllä meidän naapurin muijasta oli kuulemma oikein kivaa kun huomasi, että tykkäsin katsella häntä omalta puoleltamme. Oli myös ihan innoissaan kun kuuli, että olin myös runkkaillut häntä katsellessani.
Onneksi uskalsin tehdä aloitteen noiden pienten paljastelujen vuoksi vaikka hän sanoikin, että olisi tehnyt sen itse itse jos ei olisi pian alkanut tapahtua jotain...
Ninu: "Oma kroppa ei ola ihan priimaa (oma käsitys hyvästä kropasta onkin kyllä melko vaativa), mutta näihin lösähtänesiin lähiöäiteihin verrattuna suorastaan hyvä :)"
- Jess! lisäksi asenne ja olemus on tärkein, ei se, että on jossain missin mitoissa. Eli siitä vaan kiusaamaan naapurin uroita,... Mulla ainakin on naapurin muijan ansiosta ollut ehdottomasti kuumin ja paras kesä. Ja katseista/puheista päätellen ei ole naapurin muijallakaan valittamista...
Molemmat mennään taas huomenna töihin, mutta kesä ja yhteinen kesäkiima jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Se naapurin muija
Kävin naapurin pojalle alkossa. Tuli luokseni juomaan ja ja yllätyin kun halus muutakin. En ollut ennen saanut nuorta, kyllä tuntu hyvälle yli kolmekyt nuorempi poika.
 
Glo
En tiedä mikä siinä on, mutta aina on naapurissa asuvat naiset kiihottaneet enemmän, kun esimerkiksi vastaantulevat. Ehkä se johtuu siitä, että he ovat niin lähellä, mutta silti hyvin kaukana.

Kyllähän siinä jonkinlainen lisäkiihoke on, kun katseiden ja himojen kohteena on nimenomaan tuttu naapurin muija. Jollakin tapaa niin kiellettyä ja sopimatonta eli sen myötä ihanasti irstaampaa...
Hah, naapurin muijalla oman ukkonsa kanssa panojen saldo kesä- ja heinäkuun ajalta tasan kaksi kappaletta, minulla oman muijani kanssa sentään kolme. Ollaan aikalailla toisissa luvuissa keskenämme....
Noo, nyt on kiva meilailla töissä toisillemme. Viestien sisältö on sitä luokkaa, että on kohta pakko mennä vessaan helpottamaan oloa :)
 
Viimeksi muokattu:
sivusta
Kyllähän siinä jonkinlainen lisäkiihoke on, kun katseiden ja himojen kohteena on nimenomaan tuttu naapurin muija. Jollakin tapaa niin kiellettyä ja sopimatonta eli sen myötä ihanasti irstaampaa...
Hah, naapurin muijalla oman ukkonsa kanssa panojen saldo kesä- ja heinäkuun ajalta tasan kaksi kappaletta, minulla oman muijani kanssa sentään kolme. Ollaan aikalailla toisissa luvuissa keskenämme....
Noo, nyt on kiva meilailla töissä toisillemme. Viestien sisältö on sitä luokkaa, että on kohta pakko mennä vessaan helpottamaan oloa :)
Teidän pitäis vaihtaa muijia.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta
Sitä ihmettelen miten Glou sinne naapuriin kulkee, jos nuo kertomukset ovat tositarinoita.
Sillä kolmas naapuri voi sen salaisen polun huomata, ja näin alkaa kylillä liikkua kaikenlaisia huhupuheita.
 
Sinkutar
..eli olisi vähän vaikeampaa roudata vieraita naisia taloon tai naapurin muijan ottaa vastaan vieraita miehiä. :)
Toden totta, enpä ole asiaa ennen ihan näin miettinyt. Tämänkö takia ne naapurin Matit ja Maijat on niin kiinnostavia kun helppo käydä kyläilemässä ja vedota vain naapuruuteen, jos jotain joku sattuu näkemään. Onko se niin ihmeellistä, että naapurit kyläilee...

Tosin ihmettelen, jos toi juttu ei joskus tuu ilmi. Joka naapurustosta löytyy valitettavasti se yksi inhottava kyylä, joka urkkii kaikkien asiat ja juoruaa...
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Tosin ihmettelen, jos toi juttu ei joskus tuu ilmi. Joka naapurustosta löytyy valitettavasti se yksi inhottava kyylä, joka urkkii kaikkien asiat ja juoruaa...
Tarkkana saa tietysti olla, ettei jää kiinni ja varsinkin nyt lomien loputtua ajan ja paikan löytämiseksi joutuu miettimään hiukan enemmän. Mutta onhan noita mahdollisuuksia. En tiedä meneekö tämän kertominen jo liian pitkälle mutta menköön; kerran kun kummankin puolisot oli kotona niin naapurin muija vihjaisi roskisten luona, että eikös mun pitäisi lähteä kohta lenkille, hän kun itse ajatteli mennä autolla asioille. Sovittiin sitten paikka missä muija poimii minut kyytiinsä ja tarkoituksena oli ajaa johonkin tarkoitusta varten sopivaan paikkaan. No, lähdin sitten lenkille kun huomasin, että naapuri lähti autolla liikenteeseen. Juoksin muutaman korttelin päähän, jossa muija odottelikin parkissa. Mietittiin sitten mihin mentäisiin. Joku hiljainen tienpätkäkin vaikutti hieman vaaralliselta, joten päätettin ajaa sinne, mihin muija oli kotona kertonutkin lähtevänsä eli lähistöllä olevaan kauppakeskukseen. Matkalla muija nosti lyhyttä kesämekkoaan ylös ja näytti, että pikkuhousut oli unohtunut laittaa päälle... Ajettiin kauppakeskuksen parkkihallin lähes tyhjälle ylätasanteelle perimmäiseen nurkkaan ja siirryttiin auton takaosaan. Naapureilla on onneksi käytössään jonkinmoinen tila-auto, jota ukko pesee ja hinkkaa vähän väliä. Heh, tummennetut takalasit tuli myös tarpeeseen. Takapenkit alas ja minä menin selälleni makaamaan, ohjasin muijan samantien päälleni tussu naamaani vasten, hame oli sen verran väljä että riitti kun sitä vähän nosti vain ylemmäksi. Muija istui naamallani, nojasi etupenkkien selkänojiin ja minä nuolin kostuvaa tuheroa alapuolelta... Asento oli siksikin hyvä kun muija pystyi tarkkailemaan samalla parkkitasannetta. Olishan se ollut vähän hassua, jos joku olisi tullut auton lähelle ja nähnyt kun joku nainen hytkyy ja voihkii autossaan.
Homma vietiin tyylikkäästi lopppun asti; naapuri kävi session jälkeen pikaisesti vielä ostamassakin jotain... en tiedä valuiko ostoksia tehdessä reisille jotain kun ei ollut niitä pikkareitakaan mukana:) Ajeltiin kotinurkille ja minä hyppäsin autosta pois jonkin matkan päässä. Lenkin jälkeen tietty oli hyvä mennä ihan samantien samantien suihkuun....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä