Suomalaiset miehet vs ulkomaalaiset

• Viestiketjun aloittaja Kokemusta on...
  • Ensimmäinen viesti
Heleena A.
Minulla on kokemusta ruotsalaisesta ja amerikkalaisesta suomalasten miesten lisäksi. Suurin ero on siinä, että ruotsalainen ja amerikkalainen olivat uskollisia, mitä suomalaiset eivät ole olleet. He eivät myöskään arvostelleet koko ajan.

Mutta molemmissa sekä suomalaisissa, että ulkomaalaisissa on hyviä ja huonoja puolia.Ei voi sanoa, että se ja se olisi parempi.

taivaankukka
Johtuu varmaan maasta ja kulttuurista. Ei Euroopan sisalla kylla niin paljon heittoja ole kuitenkaan. Peruskoulu antaa kaikille samat lahtokohdat. Jokaisella ihmisellahan on ihan oma persoonallinen arvomaailmansa.

Miss intercontinent
Olen huomannut sellaisen eron, etta suomalainen on "tosikompi" ja suorituskeskeisempi sangyssa, olen ollut italialaisen, hollantilaisen, ja persialaisen kanssa sangyssa ja taytyy sanoa etta hauskempaa ja rennompaa touhua ollut.

Camel Boots
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri Tuulia:
On tutkittu venäläisten naisten olevan hyvinkin kuumia.
Kokemuksesta voin sanoa , että kyllä miehissäkin löytyy.
Aivan totta, venäläiset naiset ovat kyllä huomattavasti "lämpimämpiä" koko erotiikan alueella kuin suominainen. Mutta samaa voi sanoa monen muunkin maan naisista.
Heillä koko erotiikka ja seksi on luonnollisempaa, iloisempaa, ilman paineita ja vaatimuksia miehiä kohtaan kuin pidättyväisillä suominaisilla. Ovat myös jonkin verran kokeilunhaluisempia ja rohkeampia.

Otokseni nyt ei ole mairitteleva, käsitykseni muodostuu vain n.70 naisen tekosista.

taivaiden kukkanen
Pohjois eurooppa on kylma alue, jossa suomi on kaikkein kylmin. Etelaeurooppaan pain huomattavasti lampenee, mutta Afrikassa on jo tuskallisen polttavaa. Idassa on pohjoismaiset ihmiset kuoleman omia. Lanteen pain mentaessa tormaa kaksinaismoralistisuuteen.

Juri(*)
Pääsin ensimmäisen kerran lempimään vierasgeenistä. Mites tuo kielipuoli? Puhun perushyvää englantia, mutta huomasin, että sänkysanasto puuttuu.

Oletteko opetelleet sitä oikein vasiten?

Ulkomaalaiset
Tämähän on tietenkin mielipideasia, ja minun mielipiteeni on että ulkomaalaiset miehet vievät tämän kisan voiton! siis huhhuh, on kyllä kokemusta ollut siitä kuinka suomessa olen baarissa ja siellä on vain kahdenlaista miessorttia, joko niitä karjalalippispäisiä jotka tulevat sammumispisteessä juttelemaan / löyhkäämään viereen, tai niitä jotka katselevat tiskin toiselta puolelta, hymyilevät ja siihen se jääkin - ei uskalla tulla juttelemaan.
Toisin kuin ulkomailla miehet tulevat oitis heti juttelemaan ja osoittavat kiinnostuksen, tanssivat ja pyrkivät läheisyyteen. i love it !
itselläni on saksalainen miesystävä ja toisella siskoistani on turkkilainen miesystävä.
Kyllä ne vain vetää!
Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa, pitää paikkaansa!
Viinaa viinaa ja viina se suomimies tarvitsee ennenkuin alkaa homma pyörimään- eikä se ole hyvä.

Aika paksua
Tämähän on tietenkin mielipideasia, ja minun mielipiteeni on että ulkomaalaiset miehet vievät tämän kisan voiton! siis huhhuh, on kyllä kokemusta ollut siitä kuinka suomessa olen baarissa ja siellä on vain kahdenlaista miessorttia, joko niitä karjalalippispäisiä jotka tulevat sammumispisteessä juttelemaan / löyhkäämään viereen, tai niitä jotka katselevat tiskin toiselta puolelta, hymyilevät ja siihen se jääkin - ei uskalla tulla juttelemaan.
Toisin kuin ulkomailla miehet tulevat oitis heti juttelemaan ja osoittavat kiinnostuksen, tanssivat ja pyrkivät läheisyyteen. i love it !
itselläni on saksalainen miesystävä ja toisella siskoistani on turkkilainen miesystävä.
Kyllä ne vain vetää!
Viinaa viinaa ja viina se suomimies tarvitsee ennenkuin alkaa homma pyörimään- eikä se ole hyvä.

Tietenkin on mielipideasia minkälainen kumppani on paras. Mielipide taas syntyy siitä minkälaisessa ympäristössä on tottunut liikkumaan. Tuo sinun ympäristösi lippalakkeineen ei oikein kyllä kovinkaan sivistyneeltä vaikuta.
Jos miehet juo kaljaa ja viinaa, eivät puhu eivätkä pussaa niin saa kyllä katsoa itse minkälaiseen seuraan on itsensä raahanut. Veijo Esson baareissako olet kuljeksinut? Tai yleensä baareissa, tekstisi kertoo aika yksipuolisesta otoksesta, ei millään pahalla.

Se miksi mies, olkoon sitten vaikka neekerlandiasta, pyrkii aktiivisesti läheisyyteen naisen kanssa tietää mitä haluaa, mitä tulee saamaan ja minkälaisilta naisilta.

Suomalainen työssäkäyvä asiallinen mies on aina puheidensa takana, luotettava ja turvallisempi kuin kaiken maailman pillunvonkaajat, tanssittajat joita harvat naiset sentään vihille haluavat.

Viimeksi muokattu:
finsk
Tietenkin on mielipideasia minkälainen kumppani on paras. Mielipide taas syntyy siitä minkälaisessa ympäristössä on tottunut liikkumaan. Tuo sinun ympäristösi lippalakkeineen ei oikein kyllä kovinkaan sivistyneeltä vaikuta.
Jos miehet juo kaljaa ja viinaa, eivät puhu eivätkä pussaa niin saa kyllä katsoa itse minkälaiseen seuraan on itsensä raahanut. Veijo Esson baareissako olet kuljeksinut? Tai yleensä baareissa, tekstisi kertoo aika yksipuolisesta otoksesta, ei millään pahalla.

Se miksi mies, olkoon sitten vaikka neekerlandiasta, pyrkii aktiivisesti läheisyyteen naisen kanssa tietää mitä haluaa, mitä tulee saamaan ja minkälaisilta naisilta.

Suomalainen työssäkäyvä asiallinen mies on aina puheidensa takana, luotettava ja turvallisempi kuin kaiken maailman pillunvonkaajat, tanssittajat joita harvat naiset sentään vihille haluavat.
Aivan oikein! Kyllä niitä lippispäässä kännissä ördääjiä löytyy ihan joka paikasta (no ehkei muslimimaista) että ei se Suomi todellakaan ole ollenkaan ainoa paikka, missä näitä voi nähdä, jos sopivaan paikkaan hakeutuu. Jos haluat tasoistasi seuraa, niin sitä kannattaa hakea oman tasoisestasi paikasta (kukin siis vapaasti määritelköön tasonsa).

Kuinka moni suomalaisnainen oikeasti ottaisi samantasoisen suomalaiskundin, kuin minkälaisen kainalossa ulkomailla lomansa viettää? Se, ettei osaa paikallista kieltä tai tunne perinpohjin maan tapoja ja kulttuuria, pitää tilanteen niin pinnallisena, ettei kumppanista voi tehdä kovin syvällistä analyysiä parinkaan viikon aikana.

Jostain syystä vieraasta maasta ja kulttuurista tulevalle kumppanille annetaan anteeksi paljon sellaista, mitä ei suomalaisen kumppanin kanssa läpi sormien katseltaisi. Olen kuitenkin sillä kannalla, että tämä kaikki tosiaankin perustuu siihen, että loppujenlopuksi olemme vain aivokapasiteetiltamme hiukan kehittyneempiä eläimiä, eli ainakin naiset viehättyvät eksoottisiin miehiin näiden omasta poikkeavan geneettisen taustan takia. Toiselta puolen maapalloa tulevan miehen tuoksukin on aivan eri kuin omilla nurkilla elävän (siis hajusteista riippumatta). Feromoneista se vaan on kiinni.

Viimeksi muokattu:
Mielipiteitä/yleistyksiä
Kyllä minun mieheni ainakin sekä puhuu että pussaa, ainakin vielä näin kymmenen yhdessäolovuoden jälkeen!

Olen sitä mieltä, että tyypillistä sitä ja tyypillistä tätä ei ole olemassakaan, sillä yksilöitähän me olemme kaikki. Itselläni ei yhdessäolopuolelta ole vertailupohjaa suomalaiset vs. muu maailma -akselilla, sillä sekä entinen että nykyinen mieheni ovat molemmat suomalaisia, mutta suomalaisuudestaan huolimatta he molemmat ovat tyystin erilaisia. Kaveripiiriimme kuuluu eri maista kotoisin olevia ihmisiä ja jo samasta maastakin kotoisin olevissa on paljon eroavaisuuksia.

Viimeksi muokattu:
Expatti
Luin ketjun läpi, ja kiinnitin huomiota erääseen asiaan: kuinka ollakaan kehitysmaista/köyhemmistä maista tulevat ovat aina "kuumia", "kokeilunhaluisia", "heillä on luonteva suhtautuminen seksiin" eivätkä he "vaadi liikoja". Todellisuudessahan taitaa olla niin, että suurin määrä seksikumppaneita, eniten erikoisia kokeiluja ja luonteva suhtautuminen seksiin on tyypillistä nimenomaan rikkaiden ja modernien länsimaiden naisille ja miehille. Suurimmassa osassa kehitysmaita itseään hiukankin kunnollisena pitävä perhe pyrkii kasvattamaan erityisesti tyttärensä siveiksi ja heitä pidetään seksiaioista hiukan ulkona ja tietämättöminä. Eri asia ovat sitten yhteiskunnan pohjamuta sekä sellaiset ihmiset, joiden on pakko yrittää keinolla millä hyvänsä kohentaa elintasoaan. Yksi näistä keinoista on rikkaiden ulkomaisten perässä juokseminen, heidän toiveisiinsa vastaaminen ja pyrkimys saada heiltä rahaa tai päästä naimisiin. Jotenkin luulen, että noiden köyhempien maiden miesten ja naisten koetun "kuumuuden" taustalla on enemmänkin köyhyys ja miellyttämisen halu, kuin varsinainen kova himo.

Kyllä kannattaa...
Kyllä suomalainen sinisilmäinen ja mustat hiukset on ihan ok ;-) tai vaaleat! Suomalainen on paras minusta suomalaiselle. Nämä ulkomaalaiset, jotka ovat tulleet muualta kuin Euroopasta niin kyllä ne kulttuurierot ovat aika lailla suuret. :S Erittäin vaaleita suomalaisia ja ihan yleisestikkin Pohjois-Eurooppalaisia voidaan pitää aika eksoottisina esim, Aasiassa, Italiassa, Kreikassa, Turkissa, jne. :) Sama juttu on taas kun tänne tulee vähän kauempaa ihmisiä. ;-)

Kyllä kannattaa...
Kyllä suomalainen sinisilmäinen ja mustat hiukset on ihan ok ;-) tai vaaleat! Suomalainen on paras minusta suomalaiselle. Nämä ulkomaalaiset, jotka ovat tulleet muualta kuin Euroopasta niin kyllä ne kulttuurierot ovat aika lailla suuret. :S Erittäin vaaleita suomalaisia ja ihan yleisestikkin Pohjois-Eurooppalaisia voidaan pitää aika eksoottisina esim, Aasiassa, Italiassa, Kreikassa, Turkissa, jne. :) Sama juttu on taas kun tänne tulee vähän kauempaa ihmisiä. ;-)

Kyllä kannattaa...

Suomalainen :)
Suomalainen tai ihan Pohjois-Eurooppalainen on paras minusta suomalaiselle. Tiedän erään suomalaisen jolla on ruotsalainen mies, ja ihan hyvin näyttää pyyhkivän. :)

Ent makian perään
Kyllä Suomalainen mies voittaa ulkomaalaisen miehen. Olen ollut monessa suhteessa ulkomaalaisen kanssa ja nyt se saa riittää. Ne on niin pirun katalia ja arvaamattomia että ei niistä ota selkoa. Suomalainen mies sanoo mitä se tahtoo eikä ole koko ajan pettämässä. Jokaisessa ihmisessä on vikoja mutta nämä ulkomaalaiset jaksava aina yllättää kieroudellaa. Heihin ei voi kerta kaikkiaan luottaa, tai itse en ainakaan ole törmännyt tällaiseen. Muutamat tauditkin olen saanut vaikka "käsi raamatulla" on vannottu puhtautta.
Minä en ainakaan jaksa enää epävarmaa suhdeta!!

Myy
No jos olis kysymys naisista niin sanoisin että ulkomaalaiset naiset ovat yleensä ''kuumempia''. Ja moni todella kaunis ei ole leuhka kun taas monet kauniit suomalaisnaiset ovat sitä. En tiedä mistä johtuu mutta olen jotenkin aina ollut ''suositumpi'' ulkomaalaisnaisten keskuudessa. Kai se on siksi että ovat avoimempia ja heihin on helpompi tutustua. Suomalaisiin nyt on muutenkin vaikea tutustua. Ja todellakin ulkomaalaisnaiset eivät ole yleensä niin leuhkoja. Mutta eiköhän se ole tavallaan aikakin ''uudistaa'' verenperintöä että on enemmän seka-avioliittoja. =)
Siis sanonpa nyt etta olen itse siis yksi valkoisista naisista. Moni varmaan yllattyisi, jos kuulisi suoraan ulkomaalaisten ja varsinkin afrikkalaisen miehen suusta, millainen maine meilla valkoisilla naisilla on. Halvan naisen maineessa ollaan pitkin Eurooppaa, ja siksi sanomattakin huono maine. Siis tietty mita kukin suhteeltaan hakee, mut tosi arvostusta on vaikea loytaa, vaikka romanttisia juttuja helpostikin. Siksi valkoiselta naiselta saa helposti paperit. Pitkin maailmaa varsinkin suomi on viela naiivien naisten maineessa. Miesten juttuja uskotaan niin kevyesti ja uskotaan siihen oikeaan. Niin niin. Jos se on okei, niin siita vaan, pus kii, mutta tiedat mihin ryhdyt. Ja tassahan on kyse yleistyksesta, mutta afrikkalaisten miesten suhteen tama yleistys patee varmana kaikkiin, sen verran lahella tata kulttuuria oon elanyt. Jos olet vahva, parjaat. Jos olet herkistelija, vaikeeta varmaan tulee oleen, eika suhde kesta kauaa. Mutta silti: itse en kylla vaihtais suomalaisiin enaa.. joten ehdottomasti suosittelen!! :) JA TOTTA: GEENIT SEKAISIN, SE TEKEE HYVAA VAAN!!! :D
Mutta jos nainen haluat maarata kaapin paikan, niin pysy sit suomessa vaan suomalaisten hissuttajien parissa.. Tai sit pida turhat kotkotukset sisallas, jos tykkaat etta mies viihtyy pidempaan samoissa nelioissa.

Viimeksi muokattu:
Kake
Pääsin ensimmäisen kerran lempimään vierasgeenistä. Mites tuo kielipuoli? Puhun perushyvää englantia, mutta huomasin, että sänkysanasto puuttuu.

Oletteko opetelleet sitä oikein vasiten?
Olen nuorena miehenä ollut tummankin miehen kanssa ja haluaa pitää "hyvänään" kun saa vaaleeta pyllyä. Amerikkalaiset ovat nautiskelioita kun pääsevät eukostaan nautiskelemaan. Ruotsalaivet haluu pikapanoja vaikka vessaa kunhan saavat. Suomalaisilla ukoilla on saunassakin että saavat kimppakivaa kun saavat nuoremman antamaan persettä. Eivät paljon juttele muutakun tekevät tarpeensa vuoron perään, ei aina kiva olla panopuuna ukoille.

Viimeksi muokattu:
....
Viimeksi lukemat nayttivat 37 ja puoli. Ei ne ilmeisesti kuumempia ole. Jollain oli kylla 40, mutta se oli kipea ja lampo laski myohemmin.
Kestavyytta kylla loytyy. Yhtakin ulkomaalaista sain kayttaa halonleikkuualustana ja kesti se puupinollisen verran ennen kuin pyortyi kylla se sitten olikin kiihkea kun se siita nousi. Juoksin karkuun sita ja sen kirvesta. Kiinnostusta loytyy niin paljon, etta otti mun osotteen ja numeron selville. Nyt en uskalla ulos menna.

Tuo oli mahottoman hauska juttu... Tosi nokkelasti sanottu.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä