Eka kerta oli niin hirvee kokemus ettei mitää rajaa, se sattu pahasti ja oli tosi kömpelöö nykyää se on tietty paljonpaljon parempaaAlkuperäinen kirjoittaja Näkkäripaketti:Joka väittää,että eka kerta on ihana kokemus, on valehtelija. Siis ainakin naiselle se on
yleensä enemmän tai vähemmän kivulias kokemus. Seuraava kerta voi jo olla parempi, kunhan pitää taukoa sen verran,että paikat pareanevat ensin.
Harvoin mieskään osaa heti kättelyssä tehdä kaiken niin, että olis taivaallista.
Kokemus tuo varmuutta ja pikkuhiljaa harjoitellen se nautinto tulee.
Eka kerta oli ihan pelkkää tuskaa. olin hankkinut pillereitä valmiiksi, mutta järki ei sanonut, että kumi olis ollut hyvä lisäturva. Mut eihän joskus 20v takaperin taudeista puhuttu, raskaus oli ainoa pelko.
Ei sitten miltään....Alkuperäinen kirjoittaja Annica17v:Niin, miltä se tuntui sinulla?
Toivoisin asiallisia vastauksia, niin miehiltä kuin naisiltakin.
Missä se tapahtui? Kaduttiko jälkeenpäin? Oliko ehkäisy mukana?
Mitähän sunkin päässäs on pyörinytAlkuperäinen kirjoittaja 16v. tyttö:Harrastin seksiä ihastukseni kanssa.olin 16v. ja ihastukseni 18v. Ihastukseni oli kokeneempi,mie ku olin vielä neitsyt.
Kaikki meni ihan hyvin.Juteltiin ensin niitä näitä ja kosketeltiin.Sitten päädyttiin suutelemaan sohvalle.Jossain vaiheessa kuljettii sänkyyn ja ihastukseni riisui minut(hänellä kun oli vain pyyhe yllään) ja alettiin taas suutelemaan.Tunsin kuinka hän jäykistyi ja tuli intohimoiseksi.Käytettiin onneksi kortsua ja käytin itsekin e-pillereitä joten hätää ei ollut.
Jälkeenpäin tuntui et se oli vain yhden illan juttu..tämä tapahtui eilen.
Poikamiehen päivä uni!Alkuperäinen kirjoittaja Ventovieras:Menetin neitsyyteni 22 vuotiaana 30 vuotiaalle naiselle. Aina ajattelin säästäväni neitsyyttäni, en halunnut tuhlata sitä mihinkään turhaan. Ei mitään yhden yön juttuja. Tämän naisen kanssa olin kauemmin yhdessä ja päätettiin koittaa. Hän ei ollut neitsyt. En tuntenut omaavani epäröiviä tunteita, tiesin mitä olin tekemässä vaikkakin se olikin ensimmäinen kertani. Pitkän pitkä esileikki. Minä komennossa nainen maaten. Koskettelin ja hyväilin vartaloa, yritin lukea, vähän purin ja näykin. Käynnistin niin sanotusti hänen vartaloansa oppien mukaisesti mitä olin lukenut ja aina fantasioinut unissani. En antanut naiselle vuoroa hyväillä minua. Ajattelin, että tehdään tämä ensimmäinen kerta vain naiselle. Kyllähän se yhdyntä lopussa todella mukavalta tuntui, erittäin kuumaa, mutta en pystynyt laukeamaan vaikka mitä yritin. Tietenkin jäi kovasti vaivaamaan. Koitettiin useammin ja en vieläkään pystynyt. Se tunne olla toisen kanssa sai jännittämään niin paljon ilmeisestikin, aina sai turvautua omaan käteen loppuvaiheessa. Kaikkea yritettiin, hänet sain laukeamaan ja sain siitä todella hienon tunteen. Olin sen verran paljon lukenut kaikenlaista tietoa joten tiesin kyllä minkälainen kouristelu ja huuto on orgasmi naisella. Sormin onnistuin tämän tekemään.
Pitkän harjoittelun tuloksena suulla hän sai minutkin tulemaan ja siitä lähtien kaikki "estot" häipyivät ja kaikki sujunut erinomaisesti.
Siinä se ensimmäinen kerta.
Tosta tarinasta ei selvinnyt, naitko myös kämppistä.Alkuperäinen kirjoittaja M40:Eka kerta minulle 18v. Tyttö 17v. Heidän kotonaan, sain jäädä yöksi. Hipihiljaa sängyssä, peiton alla. Tyttöön sattui ja piti lopettaa.
Seuraavilla kerroilla piti varoa, ettei kukaan kuule. Aina lopetettiin "kesken" ja hän runkkasi minut rinnoilleen. Varmaan kuukauden päästä tosi hiljaa laukesin. Yllätti itsenikin. Tyttö säikähti ja kysyi, tuliko sulta, onko kortsu ehjä, näytä.
Lähdettiin opiskelemaaan eri paikkakunnille. Viikonloppujen aikana naitiin 6 - 8 kertaa, sen jälkeen kun hän oppi saamaan orkkunsa. Hänen kämppis oli vaivautunut ja keittiössä kulki korvat punaisena.
Kerran kämppis katsoi kädet farkkujensa sisässä, kun me naitiin. Muistan kun sen silmät muljahteli ja se nytkähteli ja irvisti. Halusi kortsusta nähdä, miltä sperma näyttää.
Sen jälkeen naimme tyttöni kanssa makkarin ovi auki, keittiössä, missä milloinkin.
nii oot tainnu aiemmi tunkee sitä tampoonii vähä liia syvälleEx-poikakaverilleni autossa, eikä sattunut yhtään eikä tullut vertakaan. Ehkäisynä oli kondomi. Mielyttävä kokemus, ei mitään pahaa sanottavaa.