ANTAKAA VINKKEJÄ FISTAUKSEEN. KUINKA ONNISTUU,TUNTUUKO HYVÄLLE YM:YM
ANTAKAA VINKKEJÄ FISTAUKSEEN. KUINKA ONNISTUU,TUNTUUKO HYVÄLLE YM:YM
Fistaus on mukava vaihtelu seksiin.Kun olen oikein kiihottunut niin silloin pyydän miestäni fistaamaan.
Myö ei eukon kanssa pahemmin ole fistattu. Ne on niitä nuorten juttuja, myö mennään enämpi vaan valssia, humppaa ja tankoa.
Kuinka suosittua tuo nyrkkinainti oikein on,itselleni tuottaa ongelmia saada nyrkki sisääni se ei vaan mahdu.
Kyllä siinä puolensa on saahan siinä todella "isoa"vaikka ei kulli olekkaan.
Se on kyllä surullista kun ihmiset eivät uskalla/voi/kehtaa kertoa vakiokumppaneilleen omista haluistaan ja ajatuksistaan. Jää elämässä paljon ihania asioita kokematta.Mutta mieheni varmaan saisi halvauksen jos tietäisi että edes ajattelen moista...
minä ei todellakaan voisi edes kuvitella että pyytäisin miestäni fistaamaan - en sillä etteikö se ajatuksena kiihota minua, kyllä. Mutta mieheni varmaan saisi halvauksen jos tietäisi että edes ajattelen moista. parin viimevuoden aikana minua on alkanut kiihottaa saada todella isoa ja täytättävää sisääni. puhuin ystävättärellenikin siitä kerran humalapäissään ja hän sanoi että käyttää tyydytykseen välillä todella paksua kesäkurpitsaa, kaupasta saa juuri sen kokoista kun uskaltaa ostaa.
No tämä ei liittynyt fistaukseen, mutta vaginan täyttämiseen ja siitä saatavaa tyydytykseen. Että näin minulla- vain kaukainen haave saada siis oikesti täyttävä käsi tyydytys...
Alkuperäinen kirjoittaja lfxklåä;10524306:Älkää nyt ihmeessä alkako venyttämään sitä toosaa vai onko sitten myöhemmin kiva jyystää sellaista missä ei ole mitään tuntua.
On tää nykypäivä ihmeellistä kun nykyään ajellaan karvatkin pois ja työnnellään käsiä sisään. Mitähän seuraavaksi.......
Vaimoni pyytää fistausta aika usein. Pikku hiljaa paikat tietysti venyy, mutta tällä ei ole ollut mitään vaikutusta nautintoon, eihän se tuntoherkkyys mihinkään häviä!
Fistauksessa tärkein asia on yhteinen halu ja ehdoton luottamus kumppaniin. Tuntuu kyllä ihanalta molemmille, mutta se on sellainen matka jonka voi tehdä luotettavan kumppanin kanssa joka tuntee toisen.
Miehille: kun sinua, mies, fistataan, tai muutoin penetroidutaan peräsuoleen:
saatko orgasmin pelkästään anusta stimuloimalla, vai hyväilläänkö siitintä samanaikaisesti?
Tai: jos vain anusta stimuloidaan, onko sinulla samanaikaisesti erektiota ollenkaan?
Tai: onko orgasmi yleensä lopputulos anaaliseksissä yleensäkään?
Itse olen nainen, ja mm. homoystäväni eivät mielellään puhu seksiasioistaan, ja tämä on aina kiinnostanut minua.