Niin K:lla on väliä. Minun ulli on vain 13cm pitkä/pätkä, ja ohut.
Olen ollut avoliitossa kaksi kertaa, molemmat liitot kaatuivat
yrvän pieneen kokoon. Aluksi kaikki oli ok, mutta sitten tuo pieni
ulli alkoi häiritä rakkauden herkkää maailmaa...seksi tuntui naisen
puolelta turhauttavalta. Niinpä he keksivät keinon parantaa seksielämäänsä
syrjähypyillä, ja nämä asiat tapahtui samassa aikajannassa molemmissa liitoissa.
Joka liitossa nainen vannoi rakkautta minuun "olet ihana, ja rakas ihminen
minulle. Rakastan sinua paljon, mutta kaipaan jotain...erillaista". Niin erillaista
tarkoittaa SUUURTA ullia ei pientä, jonka luoja huumorimielessä minulle antoi.
Viimeinen näistä surullisista liitoista päättyi n.7kk.sitten, jonka jälkeen otin itseäni
niskasta tai ullista kiinni, ja hankin tuon bathmaten. Voi tuota onnen päivää.
Tuo sininen vesitorpedo tekee ullistani normaalimittaisen yrvän...niin ainakin toivoin. Nyt takana 7/kk pumppausta 7x viikossa x 20 minuuttia. Tulos= 0 cm ja
paksuutta 0cm . Ainoastaan ullini voittaa kanarianlinnun ei kooltaan, vaan väritykseltään. Ei muuta kuin aikuisten putiikkiin ja yksi ANDROPENIS kiitos.
Hintaa oli mukavasti, joka osaltaan luo vaikusta toimivasta laitteesta. Tuotteen
nettisivutkin herättävät uskoa parempaan elämään. Olen oikea mainosmiesten unelma
tapaus, mutta pieni yrpäni suorastaa p a k o t t a a minut tähän veeenytysrumbaan.
Nyt vain odotellaan miten ullini ottaa ANDROPENIKSEN antaman hoidon vastaan.
Nettisivuilla oli laskuri jonka mukaan ullini olisi kuuuuuden veeeenyttävän kuukauden
jälkeen huimat 16.05cm. pitkä. No odottavan aika on pitkä varsinkin kun muna on pätkä. Nyt vain venytellään ja odotellaan : )