Suomalaiset miehet vs ulkomaalaiset

• Viestiketjun aloittaja Kokemusta on...
  • Ensimmäinen viesti
Kokemusta on...
Mitä mieltä olette, ovatko ulkomaalaiset miehet ´kuumempia´ kuin suomalaiset? Minä luulen että ulkomaalaista löytyy enemmän kiihkeyttä, kestävyyttä ja ennenkaikkea kiinnostusta...

Leena
Mielestäni se mitä lähtee hakemaan ratkaisee...minulle ovat suomi miehet riittäneet.Osaa olla lämmin...kuumakin, on kiihkeä ohoo ja kestävyydestä ei viitsi edes puhua... =) =) =) pitäiskö sanoa että sitäkin on. Miten lie toisilla...

Kokemusta on...
Voihan se olla että poikkeuksiakin löytyy, mutta se kokemus mikä minulla on suomalaisista niin ovat hieman flegmaattisia... Ulkomaalaiset miehet osaavat näyttää heti kiinnostuksensa ja huomioivat naista...Suomalainen vasta viinapullon juotuaan uskaltaa ylipäätään lähestyä naista. Tämä on nyt aika raju yleistys, mutta tällainen näkemys minulla on.

Leena
Sehän se on asian ydin varmaan, että monilla ulkomaalaisilla on sellainen kulttuuritausta...sellainen tapa olla heti sosiaalisia...Kun meillä täällä kotimaassa ollaan ensin juroja ja hiljaisia.Minunkin mieheni on hiljaisen sorttinen...mutta sisällä sykkii niin kultainen ja reilu sydän että...en vaihtaisi pois... =)

Kokemusta on...
Niin, suomalainen on hiljaisempi ja rauhallisempi (ainakin selvinpäin) mutta tosiaan voi kätkeä sisälleen vaikka millaisen `jellonan`... `Hiljaisissa vesissä ne kalatkin kutee`, vai miten se suomalainen sanonta meneekään..
Mutta kyllä afrikkalainen tai etelämaalainen eksoottinen kikkeli on kiinnostava...ei siitä pääse mihinkään. En nyt yllytä mihinkään mutta on ne vaan aikamoisia...

muilla mailla vierahilla
Suomalaisena miehenä ulkomailla lähinnä Itä-Euroopassa, Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa paljon kierrelleenä voin sanoa varmasti että miehen kiihkeys on kiinni kuinka kaukaa vieras tulee. Kaikki naiset suunnilleen kehuvat kuinka kiihkeä olen ja kuinka iso 20 sentin kaluni on. Jos olisin sinisten silmien ja vaaleuden sijaan tumma, niin suomessakin olisin niin kamalan kiihkeä ja upea rakastaja. Geenit vetävät vieraan perimän perään ja se saa hormonit pulppuamaan ja olon tuntumaan kiihkeältä. Eli se lähtee naisen päästä että mustikka tuntuu.

Slurkki
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on...:
Voihan se olla että poikkeuksiakin löytyy, mutta se kokemus mikä minulla on suomalaisista niin ovat hieman flegmaattisia... Ulkomaalaiset miehet osaavat näyttää heti kiinnostuksensa ja huomioivat naista...Suomalainen vasta viinapullon juotuaan uskaltaa ylipäätään lähestyä naista. Tämä on nyt aika raju yleistys, mutta tällainen näkemys minulla on.
Kun suomalainen mies lähestyy suomalaista naista samalla tapaa kuin ulkomaalainen niin suurin osa saa heti vastauksen Sika! Siksi mies on mielummin hiljaa kuin vislaa perään tai tulee heti kimppuun kuin sika limppuun.
Ulkomaissa slummitkin on mitä hienointa paikalliskulttuuria.

Kokemusta on...
Tuo oli varmaan totta mitä sanoit ´muilla mailla vierahilla´, että geenit vetävät vieraan perimän mukaan... ehkä meitä ihmisiä kiinnostaa joku vieras ja eksoottinen, sen `tutun ja turvallisen` kotimaisen sijaan. Mutta kuten Slurkki sanoi, ´siaksi haukutaan jos suomalainen mies lähestyy niin´... varmaan sanotaankin jos mies on humalassa kuin ellun kana. En ole tavannut Suomessa miehiä, jotka tulisivat juttelemaan ihan tuosta vaan, ilman että olisivat olleeet kännissä. Ulkomaalaiset vaan näyttävät heti tunteensa jos he kiinnostuvat jostain naisesta, se ehkä meitä naisia viehättää. Ei sen tarvitse aina vättämättä olla seksuaalistakaan.

Mr Bojangles
No jos olis kysymys naisista niin sanoisin että ulkomaalaiset naiset ovat yleensä ''kuumempia''. Ja moni todella kaunis ei ole leuhka kun taas monet kauniit suomalaisnaiset ovat sitä. En tiedä mistä johtuu mutta olen jotenkin aina ollut ''suositumpi'' ulkomaalaisnaisten keskuudessa. Kai se on siksi että ovat avoimempia ja heihin on helpompi tutustua. Suomalaisiin nyt on muutenkin vaikea tutustua. Ja todellakin ulkomaalaisnaiset eivät ole yleensä niin leuhkoja. Mutta eiköhän se ole tavallaan aikakin ''uudistaa'' verenperintöä että on enemmän seka-avioliittoja. =)

ne ulkomaat
Ne ulkomaat on tosi iso paikka. Onko Virolaisella ja Tasmanialaisella eroa? Entä Gambialaisella ja brassilla? Sinne ulkomaille mahtuu jos jonkinlaista miestä niin kuumaa kuin kylmääkin. Sama juttu suomalaisen kanssa.
Joku jo tuolla kitetyti hyvin sen, että jos kehut sopivasti sitä suomalaista, niin siitä tule tasan yhtä kuuma kuin ulkomaan kollistakin.

sohfwhwis
Sanoosin,kaikki me,ympäri maailman ,olemme yhtä viisaita tai tyhmiä.Ei suomalaiseen elämään sovi meluisat etelänmaalaiset.Samoin kaukoidässä.Se meteli ja tungos,jatkuva riesa.He ovat aika kiivasluontoisia,stressaantuneita ihmisiä.Suomalainen juntti oikeastaan on ihan parahultinen.Etenkin miehet.Naiset meikkeineen alkavat kuvitella itsestään jotain,mitä liene.Soominainen saunapuhtaana on parahultinen globaalistikin rankattuna.Rauhallinen Suomi-nainen ,best one.

Cava Beretta
Itse en ole mitenkään ulkomaisia miehiä kolunnut, mutta yhden Italialaisen kanssa seurustelin siellä asuessani ja hänellä oli suurin kalu mitä olen ikinä nähnyt tai kuvitellut olevan :) Mukava, suoraan kiinnostuksensa näyttävä, kohtelias ja komea mies, aivan ihana ja fiksukin vielä. Ei voi valittaa. Harmi kun piti muuttaa pois :(

kansallisuus sivuseikka
Itse olen ollut ulkomaalaisten ja suomalaisten kanssa, molemmissa löytyy hyviä ja huonoja, kiihkeitä ja flegmaattisia jne. Ei sillä kansallisuudella ole merkitystä, vaan ihmisellä itsellään. Ja tuo "ulkomaalainen"... siis luuleeko joku oikeasti että kaikki ei-suomalaiset ovat samanlaisia?

ÄITI77
Minulla on Pohjois-afrikkalainen miesystävä. Ikinä en vaihtaisi. Itselläni on kokemus 12 vuoden avioliitosta suomalaisen viinalta haisevan miehen kanssa. Tämä tumma muruseni on kookas, kiihkeä, tulinen, aistikas, taitava. Erilailla kun suomalaisissa olen ikinä törmännyt. Olen jäänyt tähän nappisilmään kokonaan koukkuun:D. Olen kokeillut useampiakin tummia, ennen tätä suhdetta ja kaikissa on kyllä rakastamisen taito erilailla kun suomalaisessa.

Ghana
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI77:
Minulla on Pohjois-afrikkalainen miesystävä. Ikinä en vaihtaisi. Itselläni on kokemus 12 vuoden avioliitosta suomalaisen viinalta haisevan miehen kanssa. Tämä tumma muruseni on kookas, kiihkeä, tulinen, aistikas, taitava. Erilailla kun suomalaisissa olen ikinä törmännyt. Olen jäänyt tähän nappisilmään kokonaan koukkuun:D. Olen kokeillut useampiakin tummia, ennen tätä suhdetta ja kaikissa on kyllä rakastamisen taito erilailla kun suomalaisessa.
No mullakin on kokemusta sekä Afrikkalaisista että Suomalaisista miehistä.. Eikä kukaan ole ollut niin huomaavainen ja hellä sekä rakastettava kuin oma perus suomalainen mieheni. Veikkaisin että kyse on hyvin paljon molemmista osapuolista että mitä haluaa nähdä ja miltä toinen vaikuttaa...

412
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI77:
olet todennäköisesti niitä suominaisia joita ei suomimies huoli, mutta tällainen afrohemppa kyllä paremman elämän toivossa. kiva et ole tyytyväinen ja onnellinen!

Caralho
Alkuperäinen kirjoittaja kansallisuus sivuseikka:
Itse olen ollut ulkomaalaisten ja suomalaisten kanssa, molemmissa löytyy hyviä ja huonoja, kiihkeitä ja flegmaattisia jne. Ei sillä kansallisuudella ole merkitystä, vaan ihmisellä itsellään. Ja tuo "ulkomaalainen"... siis luuleeko joku oikeasti että kaikki ei-suomalaiset ovat samanlaisia?
Seksiä on tullut harrastettua 19 eri kansallisuutta olevan kanssa enkä millään pysty asettamaan niitä mitenkään permmuusjärjestykseen tällä saralla. No brasilialaiset on kuitenkin jääneet kaikkein parhaiten mieleen.

kauhistunut mies
Alkuperäinen kirjoittaja Caralho:
Alkuperäinen kirjoittaja kansallisuus sivuseikka:
Seksiä on tullut harrastettua 19 eri kansallisuutta olevan kanssa enkä millään pysty asettamaan niitä mitenkään permmuusjärjestykseen tällä saralla. No brasilialaiset on kuitenkin jääneet kaikkein parhaiten mieleen.
Ja sitten ihmetellään, miksi suomalaisia naisia pidetään leväperäisinä.

Caralho
Ei se ole mikään saavutus. Kun on ollut ulkomailla duunissa pitkään ja ympäri maailmaa niin aika vähän siellä on suomalaisiakaan tarjolla. Lista on siis suomalainen, thaimaalainen, filippiini, kiinalainen, vietnamilainen, malesialainen, brasilialainen, perulainen, kolumbialainen, panamalainen, hondurasilainen, guatemalalainen, el salvadorilainen, dominikaani, jamaikalainen, puerto ricolainen, haitilainen,amerikkalainen ja etelä-afrikkalainen. Ja päivittyy ajan kanssa.

STEREOTYPIAT
Vähänkin aivokapasiteettia omaavat ja/tai edes jonkun verran ulkomaalaisten kanssa tekemisissä olleet tietävät faktan,
että kulttuurisista eroavaisuuksista huolimatta ihmiset ovat samoja kaikkialla.
Niin Suomesta, Etelä-Euroopasta, Kanadasta kuin Etelä-Amerikasta jne. löytyy sekä ujoja/rauhallisia/pidättyväisiä ihmisiä kuin täysin päinvastaisia ja kaikkea siltä väliltä!!
Niin meillä kuin muuallakin törmätään useimmiten näihin "päinvastoin"-tyyppeihin joista sitten se stereotyyppinen mielikuva syntyy.
Jos suhdeluku näissä "kiihkeissä" on samaa luokkaa, niin varmasti mielikuva muuttuu sen mukaan, onko asukasluku 5 vai 80 miljoonaa.
Jälkimmäisessä tapauksessa tuntuu, että "kiihkeitä" on joka paikassa.
Enemmän tai vähemmän erilaisena herätät myös suurempaa huomiota kuin yleensä.
Puhumattakaan kysynnän ja tarjonnan laista joidenkin lomatunnelmassaan etsiessä lomaromansseja ja paikalliset samoin turistien kanssa,
ts. "helpot nakit" kyllä toisensa kohtaavat.
Syvemmin tutustuessa ja "normaaleissa" oloissa huomaat ihmisten pohjimmiltaan omaavan ihan samoja ominaisuuksia kulttuurisista eroavaisuuksita riippumatta.
Monet myös näyttävät luulevan kultturiin kuuluvien luonnollisten ja kaikille osoitettujen kohteliaisuuksien olevan tarkoitettuja "romanttisesti juuri minulle".
On aika pinnallista pitää yllä kaikenlaisia stereotypioita, kannattaisi pohdiskella ja tutustua hieman syvällisemmin!

taivaankukka
Viimeksi lukemat nayttivat 37 ja puoli. Ei ne ilmeisesti kuumempia ole. Jollain oli kylla 40, mutta se oli kipea ja lampo laski myohemmin.
Kestavyytta kylla loytyy. Yhtakin ulkomaalaista sain kayttaa halonleikkuualustana ja kesti se puupinollisen verran ennen kuin pyortyi kylla se sitten olikin kiihkea kun se siita nousi. Juoksin karkuun sita ja sen kirvesta. Kiinnostusta loytyy niin paljon, etta otti mun osotteen ja numeron selville. Nyt en uskalla ulos menna.

taivaankukka
ma en voi ottaa kantaa tahan aiheeseen, kun ma en tieda miehista mitaan. Mulla ei ole ole ollut ulkomaalaista eika suomalaista. Voisiko joku tulla pian viemaan mun neitsyyden? Ja sina ilkea kirjoittelija, joka varastit mun nimimerkin voit vetaa ranteet auki niin kuin ma jo sanoin!

Yhteistyössä