Kokemusta on...
Mitä mieltä olette, ovatko ulkomaalaiset miehet ´kuumempia´ kuin suomalaiset? Minä luulen että ulkomaalaista löytyy enemmän kiihkeyttä, kestävyyttä ja ennenkaikkea kiinnostusta...
Kun suomalainen mies lähestyy suomalaista naista samalla tapaa kuin ulkomaalainen niin suurin osa saa heti vastauksen Sika! Siksi mies on mielummin hiljaa kuin vislaa perään tai tulee heti kimppuun kuin sika limppuun.Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on...:Voihan se olla että poikkeuksiakin löytyy, mutta se kokemus mikä minulla on suomalaisista niin ovat hieman flegmaattisia... Ulkomaalaiset miehet osaavat näyttää heti kiinnostuksensa ja huomioivat naista...Suomalainen vasta viinapullon juotuaan uskaltaa ylipäätään lähestyä naista. Tämä on nyt aika raju yleistys, mutta tällainen näkemys minulla on.
No mullakin on kokemusta sekä Afrikkalaisista että Suomalaisista miehistä.. Eikä kukaan ole ollut niin huomaavainen ja hellä sekä rakastettava kuin oma perus suomalainen mieheni. Veikkaisin että kyse on hyvin paljon molemmista osapuolista että mitä haluaa nähdä ja miltä toinen vaikuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI77:Minulla on Pohjois-afrikkalainen miesystävä. Ikinä en vaihtaisi. Itselläni on kokemus 12 vuoden avioliitosta suomalaisen viinalta haisevan miehen kanssa. Tämä tumma muruseni on kookas, kiihkeä, tulinen, aistikas, taitava. Erilailla kun suomalaisissa olen ikinä törmännyt. Olen jäänyt tähän nappisilmään kokonaan koukkuun. Olen kokeillut useampiakin tummia, ennen tätä suhdetta ja kaikissa on kyllä rakastamisen taito erilailla kun suomalaisessa.
olet todennäköisesti niitä suominaisia joita ei suomimies huoli, mutta tällainen afrohemppa kyllä paremman elämän toivossa. kiva et ole tyytyväinen ja onnellinen!Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI77:Minulla on Pohjois-afrikkalainen miesystävä. Ikinä en vaihtaisi. Itselläni on kokemus 12 vuoden avioliitosta suomalaisen viinalta haisevan miehen kanssa. Tämä tumma muruseni on kookas, kiihkeä, tulinen, aistikas, taitava. Erilailla kun suomalaisissa olen ikinä törmännyt. Olen jäänyt tähän nappisilmään kokonaan koukkuun. Olen kokeillut useampiakin tummia, ennen tätä suhdetta ja kaikissa on kyllä rakastamisen taito erilailla kun suomalaisessa.
Seksiä on tullut harrastettua 19 eri kansallisuutta olevan kanssa enkä millään pysty asettamaan niitä mitenkään permmuusjärjestykseen tällä saralla. No brasilialaiset on kuitenkin jääneet kaikkein parhaiten mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja kansallisuus sivuseikka:Itse olen ollut ulkomaalaisten ja suomalaisten kanssa, molemmissa löytyy hyviä ja huonoja, kiihkeitä ja flegmaattisia jne. Ei sillä kansallisuudella ole merkitystä, vaan ihmisellä itsellään. Ja tuo "ulkomaalainen"... siis luuleeko joku oikeasti että kaikki ei-suomalaiset ovat samanlaisia?
Ja sitten ihmetellään, miksi suomalaisia naisia pidetään leväperäisinä.Alkuperäinen kirjoittaja Caralho:Seksiä on tullut harrastettua 19 eri kansallisuutta olevan kanssa enkä millään pysty asettamaan niitä mitenkään permmuusjärjestykseen tällä saralla. No brasilialaiset on kuitenkin jääneet kaikkein parhaiten mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja kansallisuus sivuseikka:Itse olen ollut ulkomaalaisten ja suomalaisten kanssa, molemmissa löytyy hyviä ja huonoja, kiihkeitä ja flegmaattisia jne. Ei sillä kansallisuudella ole merkitystä, vaan ihmisellä itsellään. Ja tuo "ulkomaalainen"... siis luuleeko joku oikeasti että kaikki ei-suomalaiset ovat samanlaisia?