RAHAA NAIMISESTA..?

• Viestiketjun aloittaja sarita2
  • Ensimmäinen viesti
sarita2
Nyt tulee pommi, vaiks tiedän että tää on yleisempää kuin puhutaan. Nimittäin, otin eilen ekaa kertaa rahaa mieheltä joka vonkasi koko illan. Sitten annoinkin kunnolla ja pelkkä ajatus "huoraamisesta" kiihotti niin paljon, että tulin alle minuutin ja kaiken kaikkiaan varmaan neljä kertaa kun se kundi pani mua pitkään ja eri asennoissa. Kertokaa gimmat kenellä on tullu mieleen tää sama ja/tai kuka on sen tehnyt eli pyytäny hintaa. Musta on myös ihanan hassua, et miehet maksaa siitä, kun jos miehet menis seksilakkoon ni sormethan siinä sauhuais koko muijaväellä ; )

sohvis
Olisiko samanlaista kysyntää jos kikoloksi kävisi.Tyydyttäisi sopivaa korvausta vastaan naisten seksitarpeita.On kai yksinäisiä naisia hellyyden ja seksin kaipuussa.Kertokaa naiset mikä olisi markkina kysyntä.Joutoaikaa on ja vehjekin tuntuu olevan toimintakuntoinen.Saisihan siitä jonkun lantin elämiseen ja molemmat olisivat tyytyväisiä.

Nopsu
Voihan se tietty olla kiihottavaa, et mies haluu sua niin paljon et on valmis jopa maksamaan siitä. Ymmärrän kyllä pointtis. Niin se on mullakin mielikuvissa joskus ollu. Tällä hetkellä tosielämässä itelläni on vakituinen mies, joka maksaa mulle seksistä hänen kanssaan. Saattaa se hetkellisesti olla kiihottaa, kun tajuaa miten kuumana mies käy, mutta enempi mua se raha omassa taskussa sit kiihottaa.

rovasti
Alkuperäinen kirjoittaja Nopsu:
Voihan se tietty olla kiihottavaa, et mies haluu sua niin paljon et on valmis jopa maksamaan siitä. Ymmärrän kyllä pointtis. Niin se on mullakin mielikuvissa joskus ollu. Tällä hetkellä tosielämässä itelläni on vakituinen mies, joka maksaa mulle seksistä hänen kanssaan. Saattaa se hetkellisesti olla kiihottaa, kun tajuaa miten kuumana mies käy, mutta enempi mua se raha omassa taskussa sit kiihottaa.
Paljonko veloitat varvista?

sohvis
Tämä minkä kerron,ei ole mistä puhutte mutta kuitenkin rahaa naimisesta.Aikoinaan x-vaimoni vaati minut papin puheille.Itselleni olisi riittänyt susipari projekti.Hänellä ei ollut "taaloja" taskussa.Itselläni oli jotain,en kuitenkaan kroisos.Sitten vuosien päästä hän katsoi sopivaksi vaatia avioeron ja saikin.Sitten kakku kahtia.Hän sai ihan kivan summan.Ei senpuoleen.Hänen kanssa kolme suloista lasta,isukin sydänkäpysiä.Ottaisin tuon naisen takaisin parin vuosikymmenen eron jälkeen,mutta.On niin rupsahtanut ja lihonut sellaseksi etten voisi olla hänen kaa.Tyttäreni kammoksuu että hänestä tulee samannäköinen vanhana.Eikös niin ole,katso tulevia appivanhempiasi,näet tulevan siippasi vanhan version.Alkuperäinen teema,rahaa naimisesta,siis nussimalla saatua rahhoo,sopivassa maarin ei hassumpi tapa tienata sapuskansa.Taidanpa laittaa mietintämyssyyn kyseisen ammatin vanhoilla päivilläni.Vanhoja varakkaita rouvia seksin puutteessa.Miksi en voisi auttaa heitä hädässä.Olen huomannut sellaisia elkeitä vanhemmissa rouvissa että täällä olisi kynnettävää sarkaa,täydessä timmissään.Ei tarvi pelätä raskautta.Ja vaikka paljaalla vetelisi,vanhoihin ihmisiin edes aitsi tartu.Varsinaista turvallisuusseksiä kaikkine höysteineen.

Utelias1
Teille tytoille, jotka olette otaneet rahaa seksista... Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka vanhoja olette ja mita teette (esim opiskelija, vaatemyyja, malli tms), ja kuinka paljon veloitatte? Siten viela, miten se tilanne niin paasi kehittymaan, tuskin kukaan kadulta teita tuli poimimaan rahatuokko kadessa!

Nopsu
Mä oon 23-vuotias opiskelija. Löysin rahoittaja-mieheni netistä (yllätys yllätys). Ei olla sovittu mitään supertarkkaa hintaa. Kuukaudessa nähdään 3-6 kertaa ja saan joka kuukausi sen verran rahaa et maksan sillä keskustayksiöni vuokran ja elän muutenki ihan kivasti.

Sohvis
Mikä olisi sopiva taksa kun viriili vanhempi kenslemanni käy tyydyttämässä vanhemman rouvan eroottiset tarpeet?Siinä ohessa nuoret naiset hoidetaan samalla.Saammeko hintarjouksia.

tavallinen typy
Alkuperäinen kirjoittaja sarita2:
Nyt tulee pommi, vaiks tiedän että tää on yleisempää kuin puhutaan. Nimittäin, otin eilen ekaa kertaa rahaa mieheltä joka vonkasi koko illan. Sitten annoinkin kunnolla ja pelkkä ajatus "huoraamisesta" kiihotti niin paljon, että tulin alle minuutin ja kaiken kaikkiaan varmaan neljä kertaa kun se kundi pani mua pitkään ja eri asennoissa. Kertokaa gimmat kenellä on tullu mieleen tää sama ja/tai kuka on sen tehnyt eli pyytäny hintaa. Musta on myös ihanan hassua, et miehet maksaa siitä, kun jos miehet menis seksilakkoon ni sormethan siinä sauhuais koko muijaväellä ; )
Mähän otan aina rahaa naimalla vaikka olen tavallinen perheäiti. Edelliseltä ukolta sain puolet rivitalon hinnasta ja Avensiksen, tältä nykyiseltä on saatu jo talopaketin puolikas ja tila-auto sekä rotukoira. Kyllähän se välillä saa tulemaan nopeastikin ;)

Utelias1
Napsu voiko tuo olla tottakaan??? Kuulostaa vahan ihmeelliselta, mutta kaikkeahan maailma pitaa sisallaan ei siina mitaan. Saat kylla paljon rahaa jos maksat silla vuokran ja elelet kivasti, ja vain 3-6 krt kk!

Han on tietysti naimisissa oleva mies, eiko niin? Oliko ilmoituksesi seksi ilmoitus, vai tapahtuiko kaikki ns sattumalta? Eli halusitko jarjestaa asian vai kaikki tapahtui vain niin?

sohvis
Arvoisat keski-ikäiset ja vanhemmatkin ladyt,paljonko olisi sopiva summa jonka olisitte valmis maksamaan hyvästä seksistä?Ihastelin omaa kulliani juhlakunnossa ja tulipa mieleeni,siinä olisi teille naisille täytettä pimppiinne.Olen treenannut kaluani pumpulla ja ihan kivan kokoiselta näyttää täydessä iskussa ollessaan.Miten hinnoitellaan,sentti vai tunnetaksalla?

Nopsu
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias1:
Han on tietysti naimisissa oleva mies, eiko niin? Oliko ilmoituksesi seksi ilmoitus, vai tapahtuiko kaikki ns sattumalta? Eli halusitko jarjestaa asian vai kaikki tapahtui vain niin?
Minulle ainakin väittää ettei ole naimisissa. En tosin tiedä miksi hän jaksaisi mulle vaivautua valehtelemaan. Vastasin tän miehen ilmotukseen, jossa hän puoliselkeästi kertoi mitä etsii.

sohvis
Kuulkaas te seksiä haluvatte leidit.Sanokaa viimeinkin paljon olette valmiita maksamaan seksikkäästä peniksestä taitavan miehen hyväiltävänä?Naisten hinta on tiedossa mitä me miehet maksetaan seksistä.Laittakaa hintatietoja.Seksi mukavaa puuhaa.

Sivupersoona.
No sentti sentistä, eli peniksen pituus sentteinä. Olisi varmaan käypä taksa näin alkuun. Taidoista tulisi sitten jotakin lisää, sekä ikälisää myös tulisi.

sohvis
Muistan jotain naisen kanssa sekstailusta.Kevät taitaa lisätä potkua.Kyllä naisen kanssa vällyn alla on kivaa.Naisen vartalo kaikkine palleroineen,pakaroineen.Onko parempaa olemassa.

sohvis
En pane halvasta.Olen niin naisenpuutteessa,aivan mieletön kaipuu.Jos olis niin hyvä säkä,sais sellasen mieleisen,heittäisin koko tietämiskoneen mereen.Ei tarvis netissä notkua.Ei senpuoleen.Kiva vaihtaa ajatuksia kanssanne.Joskus tulee lunta tupaan.Siltikin.Saisi näpelöidä rakastamaansa naista.Soittovehkeitä voi näpelöidä myöhemmin.

Vanha akka
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias1:
Teille tytoille, jotka olette otaneet rahaa seksista... Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka vanhoja olette ja mita teette (esim opiskelija, vaatemyyja, malli tms), ja kuinka paljon veloitatte? Siten viela, miten se tilanne niin paasi kehittymaan, tuskin kukaan kadulta teita tuli poimimaan rahatuokko kadessa!
Mulle on tarjottu rahaa useinkin, mutta olen kieltäytynyt. Paras tarjous oli 50 000 mk.
Olin silloin hieman yli parikymppinen pienen lapsen äiti. Viimeisin tarjous oli 150 euroa ja olen lähempänä viittäkymppiä kuin neljää kymppiä. Käskin tyypin pistää setelit lomppakkoonsa.En antanut.

Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja kasamir:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
No sentti sentistä, eli peniksen pituus sentteinä. Olisi varmaan käypä taksa näin alkuun. Taidoista tulisi sitten jotakin lisää, sekä ikälisää myös tulisi.
Nyt kyllä panet halvasta..
Sittenpä naiset pääsee sanomaan: Sain halvalla.

sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja kasamir:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
Nyt kyllä panet halvasta..
Sittenpä naiset pääsee sanomaan: Sain halvalla.
Jossain päin maailmaa tulevat toimeen eurolla.Sisältyyköhän siihen seksikulu.

Yhteistyössä