aamuerektio

• Viestiketjun aloittaja nnainen
  • Ensimmäinen viesti
nnainen
Miehelläni 40+v on joku aamu komea aamuerektio. Hauskinta mielestäni on se, että hän ei tosiaankaan herää penis pystyssä vaan kaveri innostuu vasta kun herätään ja vähän halitaan tai annetaan aamupusuja. Minähän uskon sitten, että miehen aamuerektio johtuu minusta ja oikein mielelläni otan suihin lähes joka aamu. Joskus otan jo ennen kuin elin on hereillä. Useimmiten homma menee 69:ksi tai yhdynnäksi kun innostun itsekin.

Miten on teillä muilla, kuinka aamuheräämiset sujuu? Osaakohan mies arvostaa tällaista "palvelua" tarpeeksi? Olen kyllä kertonut miehelle, että teen sitä siksi, että pidän siitä. Tiedän hänen olevan hyvillään siitä, että rakastan ottaa suihin häneltä enkä tee sitä vastentahtoisesti vain häntä miellyttääkseni.

Mies 50
....tiedät miten miestä viedään kuin kuoriämpäriä :)
Aikoinaan haastattelussa "työnainen" tuosta itänaapurista sanoi juuri, että kun mieheltä otetaan suihin aamulla klo. 04-06, on mies myytyä kauraa.
Jos vaikka herätät miehesi hiljalleen imuttamalla, kuka mies voi olla siitä pitämättä.
Olet oikeilla jäljillä, jatka tuota.

Niin......se itänainen sanoi myös, että tuolla tavalla saat miehen takuuvarmasti rakastumaan itseesi :)

vanhempi nainen
Ukkoni (50+) sanoi kerran ettei se enää aina johdu siitä että haluttaa. Se vaan seisoo ja jos aloittaa hommat se kaatuu. Että varsinaiseen lämpiämiseen tarvitsee olla itsekin hereillä ja sopivasti "puutteessa". Ehkä se on ikäjuttu ehkä ei. Mutta hän itse ilmaisee millon on mitäkin. Jos vaan aikaa on (vkloput) niin kyllä se mies itsekin siitä heräilee ja päästään toimintaan. Joskus hän herättelee minua. Iän myötä olen alkanut ymmärtää mitä tarkoittaa että itsekin pitää olla hereillä. Ei se miltään tunnu vaikk olis kuin märkä vaan ei haluta. Vanha kone lämpiää hitaasti, mutta mihin meillä kiire olisi, kahdella hitaalla ;)

• Vau!
Reactions: Tane47
äijäänen
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi nainen:
Ukkoni (50+) sanoi kerran ettei se enää aina johdu siitä että haluttaa. Se vaan seisoo ja jos aloittaa hommat se kaatuu. Että varsinaiseen lämpiämiseen tarvitsee olla itsekin hereillä ja sopivasti "puutteessa". Ehkä se on ikäjuttu ehkä ei. Mutta hän itse ilmaisee millon on mitäkin. Jos vaan aikaa on (vkloput) niin kyllä se mies itsekin siitä heräilee ja päästään toimintaan. Joskus hän herättelee minua. Iän myötä olen alkanut ymmärtää mitä tarkoittaa että itsekin pitää olla hereillä. Ei se miltään tunnu vaikk olis kuin märkä vaan ei haluta. Vanha kone lämpiää hitaasti, mutta mihin meillä kiire olisi, kahdella hitaalla ;)
Joskus stondis johtuu naisesta, joskus esim. pissahädästä.

Kyllä mies sanoo kummasta on kysymys, ei tunnu niiin hyvälle jossa virtsattaa mutta toinen haluaa imeä.

Paha dilemma :)

paha dilemma
Mulla uusi 30 v. mies, jolla taida ollakaan mitään aamuseisokkia. :) Taitaa muutenki olla vähähaluinen. Aina on tottunut siihen, että miehet haluaa liikaaki, myt tässä on kohta puutteessa kun ei saa tarpeeksi.

Pitipä tämäkin saada sisuksista ulos.. :) Liekö suhteella tulevaisuutta..

Issogood
Aamuerektio (amerikanenglanniksi morning glory) on normaali fysiologinen reaktio, joka johtuu sympaattisen hermoston aktivoitumisesta heräämisen yhteydessä. Tällöin verenkierto pikkuveitikkaan kiihtyy ja tulee aamuseisokki. Menee vieläpä epämukavan nopeasti ohi eikä sitä ehdi varsinaisesti hyväksikäyttämään.

Wanha Täti
Mun miehellä (46 v) on joka aamu tanassa, useimmiten täydessä mutta ainakin lähes täydessä. Mulla on yks ja sama mikä siihen on syynä kunhan seisottaa. Käy niinkin että hyppään satulaan ennen kuin mies on hereillä, siihen hän sitten viimeistään herää!

nainen 52
Kyllä minäkin olen huomannut miehelläni aamu erektiota,kesällä kun on valoisaa niin aamulla kun nousen ylös kahvin keittoon niin miehen peitto siirtynyt,niin näen miten kovana hänen penis on, housut pullottaa niinettä, tai jos olen jo ylhäällä ja mies nousee sängystä ja menee vessaan niin näen kovan seisokin, housut venyy ja penis pystyssä menee vessaan,on se ihme kapistus toisinaan kun se tulee vessasta niin vilkaisen hänen etumustaan niin voin nähdä et kovana on vieläkin,en tiedä näkeköö hän jotain seksi un ia vai mistä toi kovana olo johtuu,,sen tiedän et joskus se tyydyttää itsee sängyssä kun luulee mun nukkuvan,,tai menee vessaan ja tekee sen siellä,ei tiedä miten wc oven läpi hyvin kuuluu se litisevä ääni,,minä leikin tietämätöntä vaikka tiedän,milloin tyydytys on menossa,,sit tullaan kasvot punaisena pois ja ollaan ninnkö mitään ei ois tapahtunut,,luin jostain et nainen jos tyydyttää miestään käsin vois siinä samalla jutella miehelle hänen peniksen seisomisesta ja puhua hälle samalla jotain seksistä se kuuleman saa miehen sekaisin,,ja silloin vois kuulla mitä mies puhuu ja mistä se kiihottuu,ja se voi paljastaa omat mieltymykset,,kuin esim,,et se haluukin miestä,,tai kiihottuu vaimon alusasuista,,ym,,on kuulemman saatu paljon selville miesten haluista,kyllä ne siinä tilassa puhuu kun vaimon käsi on peniksen varessa kiinni,,ajattelin kokeilla semmoista,,,kun joskus tulee tyydytetyä mies käsin,ehkä sit saisin jotain selville,,

spegu
Kyllä minäkin olen huomannut miehelläni aamu erektiota,kesällä kun on valoisaa niin aamulla kun nousen ylös kahvin keittoon niin miehen peitto siirtynyt,niin näen miten kovana hänen penis on, housut pullottaa niinettä, tai jos olen jo ylhäällä ja mies nousee sängystä ja menee vessaan niin näen kovan seisokin, housut venyy ja penis pystyssä menee vessaan,on se ihme kapistus toisinaan kun se tulee vessasta niin vilkaisen hänen etumustaan niin voin nähdä et kovana on vieläkin,en tiedä näkeköö hän jotain seksi un ia vai mistä toi kovana olo johtuu,,sen tiedän et joskus se tyydyttää itsee sängyssä kun luulee mun nukkuvan,,tai menee vessaan ja tekee sen siellä,ei tiedä miten wc oven läpi hyvin kuuluu se litisevä ääni,,minä leikin tietämätöntä vaikka tiedän,milloin tyydytys on menossa,,sit tullaan kasvot punaisena pois ja ollaan ninnkö mitään ei ois tapahtunut,,luin jostain et nainen jos tyydyttää miestään käsin vois siinä samalla jutella miehelle hänen peniksen seisomisesta ja puhua hälle samalla jotain seksistä se kuuleman saa miehen sekaisin,,ja silloin vois kuulla mitä mies puhuu ja mistä se kiihottuu,ja se voi paljastaa omat mieltymykset,,kuin esim,,et se haluukin miestä,,tai kiihottuu vaimon alusasuista,,ym,,on kuulemman saatu paljon selville miesten haluista,kyllä ne siinä tilassa puhuu kun vaimon käsi on peniksen varessa kiinni,,ajattelin kokeilla semmoista,,,kun joskus tulee tyydytetyä mies käsin,ehkä sit saisin jotain selville,,
On sullakin mies. Luulisi sen naivan sinua aamusella, eikä runkkaavan. Kiimaiset aamupanot on usein niitä parhaita panoja.

Viimeksi muokattu:
vitut menee ohi nopeasti
Aamuerektio (amerikanenglanniksi morning glory) on normaali fysiologinen reaktio, joka johtuu sympaattisen hermoston aktivoitumisesta heräämisen yhteydessä. Tällöin verenkierto pikkuveitikkaan kiihtyy ja tulee aamuseisokki. Menee vieläpä epämukavan nopeasti ohi eikä sitä ehdi varsinaisesti hyväksikäyttämään.
Olen 51 vuotias gona, ja joka aamu oikein vituttaa , kun ei meinaa mela mahtua kalsareihin. Jos jaksaa mennä kuselle, niin siellä saa erektion alas, muuten stondaa aina vaan

Ja sama vaiva ollut jo 35 vuotta.
Aamuerektio on mitä parahinta käyttää seksiin, mutku ei sitä ny joka aamu ole tarjolla

Viimeksi muokattu:
Oon
vuntsannu, miten penis voi seisoa kusilastissa? Kusi on virtsarakossa, kunnes tulee ulos peniksen kautta.
Veri aiheuttaa munan seisomisen, ei kusi. Vai onko sittenkin toisin päin?
Tarttee jatkaa vuntsaamista kyseisen asian tiimoilta.
Olen kuullunna semmoosenkin dappauksen, isomunainen mies pyörtyi, kun muna alkoi seisomaan.
Syykin selvisi, kaikki veri pakkaantui munaan. Aivot jäivät tyhjilleen.

JM
ite oon kyllä nainen, mutta joskus seksi tuntuu paremmalle kun rakossa on vähän virtsaa. Se tuo vähän sellasta lisä kutkutusta ;D

Ehkä se miehelläkin jollain hassun kieroutuneella tavalla tuntuu vähän hyvälle ja herkistää erektiolle. En tiedä, mutta ei sen mun mielestä mikään ihme olis.

Jeeeees.
ite oon kyllä nainen, mutta joskus seksi tuntuu paremmalle kun rakossa on vähän virtsaa. Se tuo vähän sellasta lisä kutkutusta ;D

Ehkä se miehelläkin jollain hassun kieroutuneella tavalla tuntuu vähän hyvälle ja herkistää erektiolle. En tiedä, mutta ei sen mun mielestä mikään ihme olis.

Puhut assiita. Ihmeellisiä ovat seksilliset asiat.

Viimeksi muokattu:
Sallainen
Olen 51 vuotias gona, ja joka aamu oikein vituttaa , kun ei meinaa mela mahtua kalsareihin. Jos jaksaa mennä kuselle, niin siellä saa erektion alas, muuten stondaa aina vaan

Ja sama vaiva ollut jo 35 vuotta.
Aamuerektio on mitä parahinta käyttää seksiin, mutku ei sitä ny joka aamu ole tarjolla

Rupeappa joka ilta läträämään viinan kanssa, niin pääset kiusastasi eroon. Aamulla kyllä kusettaa, mutta ei tarvitse pelätä, että vesi lentää jäykästä pelistä seinille.

Läträsin viinan kanssa ja stodis katosi. Oli ikävä nousta yksin aamulla ylös. Lopetin juomisen, niin pelikaverinikin palasi muutaman kuukauden kuluttua takaisin.
Nyt on mukava nousta aamulla kolmestaan samasta vuoteesta - minä, muna ja vaimo.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: setis
Täti
meillä ainakin seisoo unessa.
Mies nukkuu alasti ja monta kertaa on peitto kuumalla ilmalla pudonnut. Siinä se mulkku seisoo ja mies täydessä unessa.

Mulla oli poika kesän mun luona, menin herättelemään ja pojalla oli täys seisokki. Hieroin kun vielä nukku heräs ja laukes samalla. Sen jälkeen olen herätellyt muutenkin kun on kovana seisoo ja tuntuu hyyvälle kun heti aamusta saa nuorta sisäänsä eikä vastustellut kun nain sitä kunnlla. Olin aamuin ja illoin kun seiso, vaikka olikin nuori sai vanhemmankin laukeamaan jatkuvasti.

Kusipää
Kaikessa yksinkertaisuudessaan aamustondis johtuu siitä, että yön aikana on kusta kertynyt rakkoon. Erektiossa tapahtuu aina niin, että tie virtsarakosta sulkeutuu tiukasti. Ei olisi erityisen siistiä, jos mällin mukana naisen sisälle tulisi aina kusisekoitus. Elimistö on vaan rakennettu, että joko tai: patukasta tulee joko mälli tai kusi, ei molemmat samalla kertaa.
Siten, silloin kun virtsarakossa on painetta kertynyt, elimistö pistää automaattisesti käsijarrun päälle, laittaa stondiksen avulla tiehyet kiinni, ettei tule kusi housuun ja sänkyyn. Oletko yrittänyt kusta silloin kun on patukka pystyssä? EI tule kusta vaikka kusettaisikin. Huomaamatta ei kusi pääse sänkyä sotkemaan.

n50-m29
Miehelläni 40+v on joku aamu komea aamuerektio. Hauskinta mielestäni on se, että hän ei tosiaankaan herää penis pystyssä vaan kaveri innostuu vasta kun herätään ja vähän halitaan tai annetaan aamupusuja. Minähän uskon sitten, että miehen aamuerektio johtuu minusta ja oikein mielelläni otan suihin lähes joka aamu. Joskus otan jo ennen kuin elin on hereillä. Useimmiten homma menee 69:ksi tai yhdynnäksi kun innostun itsekin.

Miten on teillä muilla, kuinka aamuheräämiset sujuu? Osaakohan mies arvostaa tällaista "palvelua" tarpeeksi? Olen kyllä kertonut miehelle, että teen sitä siksi, että pidän siitä. Tiedän hänen olevan hyvillään siitä, että rakastan ottaa suihin häneltä enkä tee sitä vastentahtoisesti vain häntä miellyttääkseni.

Kyllä aamu alkaa kun runkkaan kunnolla ja otan suihin, kun innostun annan itsekkin kunnolla suihin. Joskus myöhästyy töistä kun runkkaa ja nai heti aamusta nuorta munaa.

Viimeksi muokattu:
sohvis
Kyllä oli taas kerran niin mahtava aamuerektio, ettei tosikaan. Munani taisi olla ennätysmitoissaan. Kuseminenkaan ei tahtonut onnistua normaalisti, niin oli kanki kovana.
Vahinko vaan, ei ollut siihen hätään ehtaa pillua tarjolla. Väljempikin pillu olisi saanut mukavasti täytettä sisuksiinsa.
Käsityö juohtui mieleen, mutta päätin säästellä johonkin juhlatilaisuuteen sen herkun.
Tiedä vaikka saisi ehtaa siinä välissä.
Sehän olisi kuin lottovoitto meikäpojalle.

Nuorta
Oli nuori kylässä ja aamulla kun menin herättelemään oli alasti kyrpä pystyssä. Rupesin naimaan ennenkuin heräsi, ei tykännyt pahaa vaikka kuuskyppinen sen nuorta munaa. Sai kunnolla naista sinä aamuna kun kerran seiso kiihottavasti.

Vielä toivoa
Alkuperäinen kirjoittaja Täti;10680326:
Mulla oli poika kesän mun luona, menin herättelemään ja pojalla oli täys seisokki. Hieroin kun vielä nukku heräs ja laukes samalla. Sen jälkeen olen herätellyt muutenkin kun on kovana seisoo ja tuntuu hyyvälle kun heti aamusta saa nuorta sisäänsä eikä vastustellut kun nain sitä kunnlla. Olin aamuin ja illoin kun seiso, vaikka olikin nuori sai vanhemmankin laukeamaan jatkuvasti.

Onneksi en ole ainut, kyllä nuoren aamuseisokki kiihottaa. Kyllä on kokeiltua tullut kun niin kovana oli että tuli orkut vanhemmalla iällä, loput kädellä että roisku kunnoolla. Kumpikin oli tyytyväisiä puoleen päivään mennessä.

Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja Yleensä;10691361:
tuollaiset hyväksikäytöt ovat rangaistavia rikoksia, ainakin silloin, kun mies sattuu tekemään saman.

....juu, ja miehet leimataan pervoksi ja siaksi...............varsinkin jos ikäiseni herättelis jotain flikantirrakkaa.........sormittelis pimpsaa......

Kiva ylläri
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä toivoa;10691322:
Onneksi en ole ainut, kyllä nuoren aamuseisokki kiihottaa. Kyllä on kokeiltua tullut kun niin kovana oli että tuli orkut vanhemmalla iällä, loput kädellä että roisku kunnoolla. Kumpikin oli tyytyväisiä puoleen päivään mennessä.
Aamulla seiso kun tyttöystäni hiero ja tuli päälle, sitten huomasi kunotin isoista rinnoista kiinni että oli sen äiti ja nai kunnolla aamusta. Ei puhuttu sen enempää, mutta on tullut aamusin naimaan kun tilaisuus tulee.

Jippii!
Aamustondis, se todistaa että vehje toimii fyysisesti. Kusilastiteoria, miten se tähän liittyy?
Sinkkuna hoidan aamukiimani lukemalla miesten käsityölehteä.
Usein on miehillä seisomattomuuteen häikkää naisen kanssa. Onko nykynainen liian ylikäyvä, että miehelle tulee potenssiongelmia suomalaisen naisen kanssa?
Miehen tulee ottaa miehen paikka, ja näyttää naiselle, täältä pesee.
Senjälkeen on kaksi tyytyväistä ihmistä toisiinsa kietoutuneina, hikisinä, hengästyneninä, mutta, ah, niin tyytyväisinä .
Naista pitää käsitellä miehen ottein, apinan tavoin. Siitä nainen tykkää.

Yhteistyössä