Transu himottaa

• Viestiketjun aloittaja Rietas ukkomies
  • Ensimmäinen viesti
Rietas ukkomies
Satuin törmäämään todella siistiin transuun kun olin työmatkalla Köpiksessä. Minä siis vain näin sen - mitään ei tapahtunut katseiden vaihtamista lukuunottamatta.

Olen pitänyt itseäni tähän asti aika lailla umpiheterona. Nyt kuitenkin olen alkanut fantasioimaan omasta transu-orjasta ja mitä kaikkea sillä ja sille tekisin. Onko täällä ketään transua, joka voisi kertoa, mistä te oikeasti pitäisitte? Minua kiinnostaisi oman transuni hellä, mutta lujan päättäväinen alistaminen.

M41
Minä olen myös luonut fantasian transuihin. Tai siis naisten vaatteisiin pukeutuviin miehiin. En kyllä orjatar hengessä vaan ihan tavallisen rakastelutuokion merkeissä.

Se kiihottaa vain mielettömästi kuinka vastassa olisi hieno nainen ja mitä löytyisikään kun menisi sänkyyn..hmm...

yäk
Alkuperäinen kirjoittaja M41:
Minä olen myös luonut fantasian transuihin. Tai siis naisten vaatteisiin pukeutuviin miehiin. En kyllä orjatar hengessä vaan ihan tavallisen rakastelutuokion merkeissä.

Se kiihottaa vain mielettömästi kuinka vastassa olisi hieno nainen ja mitä löytyisikään kun menisi sänkyyn..hmm...
Hyi hitto, kaikkea sitä kuulee..

Rietas ukkomies
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Jos sinulle on vastenmielistä lukea hetero-standardista poikkeavista seksuaalisista mieltymyksistä ja fantasioista, niin miksi helvetissä sinä luet kämmenet hikoillen erotiikka aiheisia netti-keskustelupalstoja?

Vai onko sinun perverssi fetissi paheksuntaan? Kiihottavaa... kerro minulle mitä minun pitäisi tehdä että voisit paheksua minua oikein kiihottavan kovasti. Ajattele vaikka tällaista rietasta keski-ikäistä miestä pistämässä kättään suttuisesti meikatun transun vekkihameen alle...

Rietas ukkomies

No ei siitä ihan "tavallinen" rakastelutuokio tulisi, jos sen hienon naisen hameenalta löytyisikin kova kalu...

yäk
Alkuperäinen kirjoittaja Rietas ukkomies:
Olen pitänyt itseäni tähän asti aika lailla umpiheterona. Nyt kuitenkin olen alkanut fantasioimaan omasta transu-orjasta ja mitä kaikkea sillä ja sille tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rietas ukkomies :
Jos sinulle on vastenmielistä lukea hetero-standardista poikkeavista seksuaalisista mieltymyksistä ja fantasioista, niin miksi helvetissä sinä luet kämmenet hikoillen erotiikka aiheisia netti-keskustelupalstoja?

Vai onko sinun perverssi fetissi paheksuntaan? Kiihottavaa... kerro minulle mitä minun pitäisi tehdä että voisit paheksua minua oikein kiihottavan kovasti. Ajattele vaikka tällaista rietasta keski-ikäistä miestä pistämässä kättään suttuisesti meikatun transun vekkihameen alle...
Ristiriitaista, ukko hyvä.
Kämmenet hikoillen? Jos sinun kämmenesi hikoilevat, ei se tarkoita, että kaikkien hikoilevat!
Piilo(?)homo taidat olla.

[viestiä moderoitu]

Rietas ukkomies
[viesti moderoitu]
Mikäköhän on motiivisi? Luet viestiketjuja (kuten tämä), jonka otsikosta jo voit päätellä minkälaiseen "iljettävyyteen" törmäät ja silti sinun on pakko tulla lukemaan tätä uudelleen ja uudelleen ja (muka) paheksua ja tuomita.

Onko sinulla oikeasti fetissi paheksuntaan vai muuten vain tarve todistaa (itsellesi) että et ainakaan kiihotu samasta sukupuolesta etkä transuista?

[viestiä moderoitu]

Rietas ukkomies
[quote="yäk] Pitäähän teitä typeryksiä härnätä :)[/quote]

Mukavaa. Härnää minua lisää. Mitä riettauksia haluat kuulla? Saako paheksuminen housunetumuksesi kiristymään (jos sinulla on housut)... kerro lisää, kun et kerran pysty tästä ketjusta poiskaan pysymään...

jukka
Kyllä minuakin himottaa transu.Kun netissä katselee niiden kuvia,niin voi jeesus että panohalut lisääntyy.Todella kauniita ilmestyksiä,kyllä niitä panisi.
Ja antaisin myös panna itseäni,suorastaan pyytäisin panemaan:)))))
Mutta harmin paikka kun niitä ei taida Suomesta oikein löytyä.

Rietas ukkomies
Alkuperäinen kirjoittaja jukka:
Kyllä minuakin himottaa transu.Kun netissä katselee niiden kuvia,niin voi jeesus että panohalut lisääntyy.Todella kauniita ilmestyksiä,kyllä niitä panisi.
Mukava että täällä on samanmielisiä.

Kaunis meikattu mies korsetissa ja sunnauhoissa ja komeassa seisokissa on kiihottava näky. En tosin tiedä antaisinko sellaisen minua panna. Ehkä voisin häntä hyväillä samalla kun itse panisin. Sekin voisi olla mukavaa, jos vain katsoisi kun transu runkkaa sexyissä alusasuissa.

Tätä kun ajattelee alkaa tulla niin tukala olo, että pitää kohta helpottaa...

jenni
Mukava, että täällä on muita samanmielisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rietas ukkomies:
Tulisitko sä katsomaan jos me tehtäis? Tulisit haukkumaan ja paheksumaan. Se tekisi siitä varmaan vielä kiihottavampaa.
Onko vaimosi paheksunut sua? Paheksuuko ja haukkuuko edelleen? Oletko alistetussa asemassa? Meneekö töissä huonosti? Onko rahavaikeuksia? Ovatko kaverit keljuja tai kokonaan kaikonneet? Miksi tulkitset lähes kaiken eri lailla ajattelevien mielipiteistä haukkumiseksi tai paheksumiseksi?

"Mira"
Missähän me tehtäis se juna..kerrotaan sitten tuntemukset hyvin tarkkaan täällä niin saadaan taas paheksuvia kommentteja :))
Mä voisin olla tossa junassa ensimmäisenä. Olen hoikka, nuorehko kundi ja transuilen silloin tällöin lähinnä itsekseni. Joskus matkoilla rohkeus on riittänyt ulkona liikkumiseen tyttönä. Homoilusta ei ole kokemusta muutamaa miesten välistä suudelmaa enempää, mutta fantasioissa on ollut...
Nimen omaan niin, että olisin naiseksi pukeutuneena jonkun miehen tai miesporukan "hyväksikäytettävänä".

"Mira"
"Mira"..mistä päin olet?
Teoriassa olen Länsi-Rannikolla, mutta nyt enimmäkseen keikka/projekti työssä toisessa pohjoismaassa. Nämä keikkatyöt on siitä hyviä, että vieraalla paikkakunnalla ei tunne ketään ja näin riski siitä, että joku tuttu näkee on aika pieni.

En tiedä riittääkkö rohkeus ikinä mennä sen pitemmälle, mutta on aika kiihottavaa kun joku mies tulee iskemään kun on "tyttönä" liikenteessä. Kuten kerroin olen aika hoikka ja "siro" (mieheksi) ja osaan meikata aika hyvin. Mutta eihän nuo miehet naista tule iskemään vaan transua. Ja aika monella sormus vasemmassa nimettömässä eli ei ne eukot äijiensä riettauksia kovin hyvin kurissa pidä vaikka nimimerkki "oikein äijille" siitä kovasti fantasioi (ja virtuaaliäijien riettauksien karsiminen ei ilmeisesti ole perverssi fantasia?).

Uskon, että jos "eukot" eivät keskittyisi niin kovasti ukkojensa riettauksien karsimiseen, vaan miehensä kanssa yhteisten riettauksien etsimiseen, niin läheskään niin moni ukkomies ei tuolla radalla transun perseitä taputtelisi.

oikein...
Alkuperäinen kirjoittaja "Mira":
... Ja aika monella sormus vasemmassa nimettömässä eli ei ne eukot äijiensä riettauksia kovin hyvin kurissa pidä vaikka nimimerkki "oikein äijille" siitä kovasti fantasioi (ja virtuaaliäijien riettauksien karsiminen ei ilmeisesti ole perverssi fantasia?).
Mitähän tuokin olisi suomeksi sanottuna?
Fantasioi`? älä unta nää

"Amanda"
Alkuperäinen kirjoittaja jukka:
Kyllä meitä transuja suomestakin löytyy. Itse pukeudun aina rauhallisina hetkina oikein kauniiksi ja tyttöilen kunnolla, haluttaisi joskus kokeilla miehen kanssa kun itse olisin alistuvana osapuolena naiseksi pukeutuneena..

Yhteistyössä