pumpattava barbara

• Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen
Nyt minä sen ostin,kolmen aukon luonnollisen kokoisen
""naisen"".Siis loisto juttu,hölmö olen ollut kun en aikaisemmin ole ostanut tätä.Sitä on hieno nussia,antaa
aina kun haluan.Pimppiin on vähän hankala nussia,kun nukke on niin kevyt.Mutta pyllyreikään,ahh.Laitan nuken nojatuoliin kontalleen ja siinä se on takapuoli pystyssä.
Pyllyreikä ihanasti auki,odottaa että työnnän kaluni sinne.
Ja sen suu,arg!!!!!!!!!!!siihen on vasta taivaallista nussia.
Nukke vaan polvilleen lattialle,otan käsillä kiinni sen tukasta
(saparot) ja kalu vaan suuhun.Ihana avoin suu,kieli liikkuu.
Jo on taivaallista nussia sitä suuhun,välillä pilluun ja sitten
anaaliin.Eniten kiihottaa laskea spermat sen suuhun.Ja olen minä poika kyllä laskenutkin,on tullut nussittua nyt viikonloppuna enemmän kuin laki sallii.

taavi
Mutta, aatelkaapa, miten kätevä nainen ""0nnellisella"" 0n. Ei menkkoja, ei ""päänsärkyä"",on aina yhtä valmis ja yhtä halukas.
On niitä useitakin naisia jotka ovat yhtä aktiivisia nainnissa kun tuo pumpattava.
Lisäksi Barbara ei kitise likaisista sukista,viemättömästä roskapussista tai muista pikkuseikoista.
Onnea vaan parisuhteellenne.

Namihani
No kovin ""aktiivinen"" tuollainen muovinen nukke ei kuitenkaan voi olla :). Eikös monet miehet valita just siitä, että naiset on osaamattomia ja laiskoja lahnoja ja sit joku voi nauttia vielä tuollaisesta nukesta joka on sata kertaa huonompi vaihtoehto! Ja kylmäkin se on eikä taatusti rakasta sua. Ei mikään lelu voi korvata oikeaa ihmistä. Ja eihän sillä ole lihaksiakaan pimpissä, ei kosteutta, ei mitään - pelkkä muovinen kuori! Taitaa olla provo koko juttu luulen mä.

Tanya
Hienoa, jos joku saa tuollaisesta muovilelusta tyydytyksen.

Eikös nuo barbarat muuten ole aika hinnoissa? Baarista saa naisen ilmaiseksi mukaansa...ellei ole itse todella vastenmielinen tapaus.... :)

onnellinen
Eihän tämä barbara tietenkään ole aidon naisen veroinen,
mutta kyllä sillä ""töryt""putkeen saa:)))Eikä se haise, spermat
pestään aina pois.Ja kun reikiin laittaa liukkaria niin hyvin luistaa eikä tunnu muovi.Ja kun ensin nussii anaaliin,sitten laskee spermat suuhun,harva nainen siihen suostuu!!!!
Ja totta puhutte,naiset runkkaa itseensä kurkuilla ym. mitkä vaan menee pilluun.Kai miehetkin saa tyydyttää itsensä,
aina tuo nukke käteenvedon voittaa.Maksoi muuten 54 euroa ja sain viellä liukkaria pullon kaupanpäälle.Enemmän se nainen kapakasta tuotuna maksaa.Ensin sitä pitää juottaa koko ilta ja sitten taksilla kotiin,se maksaa paljon.
Niin,tää ei oo provo.Taidanpa vetäistä suikkiin............

Terminator
No oli halpa hutsu! Aidosta saa kertalaakista maksaa vähintään saman. Mutta kyllä aito pillu maistuu parhaalle, ja eikä tarvitse itse pestä, kuin oma kullinsa. !naimisiin!

heheee
""ensin nussii anaaliin""...onko sulla kaikki ihan kotona? siis oletko ihan järjissäsi? Ei sillä muovilelulla ole suuta, anaalia tai pillua, vaan se on muovista tehty nukke jolla on muovista tehtyjä reikiä?! Käsitätkö?

Hyi...
Et varmasti ole järjissäsi. Normi mies ei nukkea osta! Mahto myyjää naurattaa sun pervot ostokset!!!Hahahhaha :) Et varmasti taida edes naista saada, kun tarvii muoviin tyytyä! Näin se on! Oletko huomioinut, että et voi mennä nukkesi kanssa mihinkään, matkoille ym. Se ei juttele sulle, eikä tee mitään, makaa vain ja on kylmä! Siinäs piehtaroit nukkesi kanssa, minä en tuollaiseen äijään koskisi!!!

NOOH
Voihan nuken pakata matkalaukkuun mukaan.. odottelee hotlassa kun isäntä on baanalla...( etsimässä sitä oikeaa naista)
ei kai noita barbaroita kukaan veivaa kuin vitsinä kerran pari. tai tietty jos ei oikeesti saa ketään niin onhan se aukko tuokin...
kokeile seuraavaksi imurin letkua.... heh heh

onnellinen
siis,ootteko te tosiaan noin tosikkoja??????
kyllä te tällä palstalla nuolette toistenne pillua ja imette munaa,kuvittelette nussivanne jotain nimimerkkiä,huh.
mutta tosielämä on teille sairasta.

niinpä
Niin onhan se enemmän liveseksiä naida Barbaraa kuin nettikameran tai tekstiviestien, tai Ellit palstan keskustelujen myötä, jotakuta nimimerkkiä? Eikö se nyt ole älytöntä? Kuivaseksiä? Barbara edes on ""läsnä"".

Ei Barbara oikeastaan eroa dildosta. Reikä on huonompi tehdä ilman ympärystä?

Kerropa...
millainen ukko olet? Varmaan joku ylipainoinen, joka ei voi saadakaan naista. Sääli sitä muovinukkeakin, kun tuollaisen pervon kanssa joutuu oleen! Kehtaisitko kellekään kertoa naamatusten kuminukkepiehtaroinneistasi? Tuskinpa vaan! Tännehän on anonyymina helppo kirjoitella. Ja miksi muuten kirjoitit? Otapa työpaikallasi kahvitauolla puheeksi viikonlopunviettotapasi, että sulla on kuminuken kanssa tärskyt kotona, missäs muuallakaan...hahhahhahah... Kiihottaako ajatus jotenkin, että monet tämän palstan lukijat tietävät erään piehtaroivan kuminuken kanssa. Kyl on sairasta touhua...Voi että...!!!!!!

onnellinen
Mitenkäs se olikaan kun tällä palstalla eräs nainen kertoi kokemuksiaan kun testasi hk:sinistä????Kun hän työnteli makkaraa pilluunsa ja nautti.Jälkeenpäin pientä kirvelyä,mutta saipa nautinnon.Se lienee sit normaalia??Ja toinen nainen työnsi kurkun pilluunsa ja runkkasi saman aikaan
kynttilällä persereikäänsä.Moni nainen vastasi että on heilläkin joskus käynyt samantapaisia ajatuksia mielessä.
Ja minä kun nussin barbaraa,joka on tehty sitä varten,niin
olen pervo ja sairas!! Ja sinulle nim.kerroppa,taidat olla siveyden perikuva,et varmaan edes ole koskettanut jalkojenväliäsi. Aina ei mee nallekarkit tasan:))

Tähtisilmä
Älä välitä noista ilkeistä ja ilkkuvista kommenteista, nauti sinä vaan nukestasi. Leluhan se nukke vaan on, seksilelu siinä missä kaikki muutkin seksilelut. Ei se ole keneltäkään pois jos sä saat nautinnon sen avulla. Et taatusti vahingoita toiminnallasi ketään, pääasia, että sinä olet onnellinen. Mullakin on paljon erilaisia dildoja, muttei ne silti ole mulle mitään miehen korvikkeita, vaan pelkkää hupia ja lisämausteita, joilla leikin useinmiten yhdessä miehen kanssa.

Pump, pump
Nauti ihmeessä helpotuksen tunteesta Barbaran kanssa. Ihan sama asia se on kuin naisilla dildot tai makkarat tai omat sormet ym. ym... Nautintoa varten ne ovat olemassa. Oikeaa silloin kun sitä on saatavilla;). Eikös se näin mene...

Baraheh
Otit tosissas että kurkun pilluuni lykkäsin...Olet kai se metsästäjä...Heheh.Pumpattavaa nukkea nussit.Voi mies parkaa.Toivotaa ettei puhkea alles koko nukke ja tulee ilmat pihalle kesken aktin...Ja tuommosta tosissaan harrastat,no huvinsa kullakin.

Yhteistyössä