A anne Vieras 29.05.2006 #4 täällä anne 42 v oon lähinnä mtv 3sen pioni ohjelman eija klaucen näköinen ja kokoinen .oon äsken eronnut
täällä anne 42 v oon lähinnä mtv 3sen pioni ohjelman eija klaucen näköinen ja kokoinen .oon äsken eronnut
A anne 42 Vieras 29.05.2006 #6 voisin antaakin. mutta kun mulla on fantasioita,esim että laittaisit jonkun esineen pimsaani ja ottaisit valokuvan
voisin antaakin. mutta kun mulla on fantasioita,esim että laittaisit jonkun esineen pimsaani ja ottaisit valokuvan
A anne 42 Vieras 30.05.2006 #19 voisin pyllistellä sun eessä. ja voisit vaikka työntää perunan pyllyyni. niin ön joskus käynyt
J jppi Vieras 30.05.2006 #22 mä voisin ekana nuolla sun vittua ja persereikää jos sä haluut tai mä nuolen vaikka et haluiskaan.....
mä voisin ekana nuolla sun vittua ja persereikää jos sä haluut tai mä nuolen vaikka et haluiskaan.....
A anne 42 Vieras 30.05.2006 #23 en. mutta pullo on ollut siellä, ja se jäi varmaan auki, kun 2 miestä katseli paikkojani pitkän aikaa
en. mutta pullo on ollut siellä, ja se jäi varmaan auki, kun 2 miestä katseli paikkojani pitkän aikaa