Se löi

• Viestiketjun aloittaja Tomi19
  • Ensimmäinen viesti
Tomi19
Olen seurustellu puol vuotta mua vuoden nuoremman tytön kans, sänkyyn ollaan menty. Mä luulin,et meil on kaikki ok. Eilen se löi mua nyrkillä suoraan palleille. En ehtiny yhtään varautua iskuun, se osu suoraan ja tipuin kontilleni lattialle. Kun tokenin siitä, niin se nauro mulle. Yritin sanoa,et mua sattu oikeesti. Se vaan nauro ja sano,et tykkäsin mä kumminkin! Mä en osaa enää sanoa mitään, en ole ikinä ite lyöny ketään. Nyt mulla on toinen kiveskin turvonnu ja kipeä. Miten joku voi tehdä tollatavalla? Jos en olis mies niin itkisin, nyt napsin buranaa ja myöhemmin kaljan.

Empatia
Ilkee juttu.Ei tosta parane,ei tommosta unohda ikinä eikä varmaan voi olla luottamusta toiseen.Vahingon viä ymmärtäs,mut et nauraa päälle.Naises taitaa olla vähä vino,sadisti.Mä luulen,et lyövät naiset on aika yleisiä,nyt vasta alettu puhuun.Älä sä jää odottaan lisäiskuja,ei se siitä muutu.Turvotukseen auttaa kylmä,laita edes kylmämärkäpyyhe kiveksillesi.Tai pakastimesta jotain,mut pyyhe väliin ettet palellu.Ja itke vaan,on sulla syytä olla pettyny.Tsemppiä!

Juha28
Tiedän jotain tosta tunteesta.Kun olin murrosiässä mun 3v nuorempi systeri mottaili mua haaroihin enkä voinu mitään,se teki sen niin arvaamatta, jotain kerran viikossa.Kun löin takas se kanteli mutsille enkä kehdannu sanoa mitään.Joskus systerin kaveritki näki kun se löi ja se oli kauheinta.Mutta kerran mun isobroidi,6v vanhempi mua,sattu näkeen ja pakotti mut illalla saunassa kertoon itelleen.Jo se kertominen helpotti.Broidi sano sen jälkeen systerille jotain eikä mua enää lyöty.Aina systerin nähdessä toi tulee mieleen.Enkä ikinä ymmärrä mitä se sai siitä.Se lyöminen oli ihan lamauttavaa,ei niinku voinu uskoo todeksi.Ja se sattu ihan hirveästi,ei mikään oo sattunu niin paljon.Kyllä mäkin itkin sillon salaa kaikilta,mulla oli kelju äänenmurros ja siitäkin sain kuulla.Nyt aikuisena en ole inhottava toisille enkä vois olla naisen kans joka kohtelis mua huonosti.Koita sä pärjätä ja päästä irti,ansaitset parempaa.

Tomi19
Enmä voi sitä lyödä takas tai antaa samal mitalla,mikä se mitta sit oiskaan.Mussa ei oo väkivaltaa enkä ymmärrä miksi muakaan voidaan lyödä. Pahinta oli se nauru. On tää niin paha juttu et edes kalja ei maistu! Meidän piti tänään lähtee ajelulle mun pyörällä,mut aja täs kun sattuu kävelykin eikä huvita nähdäkkään sitä. Voi paska!

auts!
ei se kosto samalla mitalla olekaan paras ratkaisu todellakaan kun ei ole sitä samaa mittaakaan...tiedän sen tunteen kun toinen nauraa...se soi vain korvissa kerta toisensa jälkeen,mut päivä kerrallaan!!!!

Nainen38
Tomi, sä olet upea nuorimies! Sun asenne lyömiseen on hieno ja varmasti ansaitset parempaa. Parantele itsesi sisältäkin ja pidä etäisyyttä tyttöösi. Jotain tytössä on kyllä pielessä, kun täysi-ikäisenä hakkaa rakastaan noin. Anteeksi, mutta olisikohan niin, että ole hänelle tarpeeksi rakas...? Hyvä, että sait kerrottua asian edes meille, tuntemattomille. Voimia sinulle ja kivoja ajokelejä!

Mies
Samaa mieltä. Muija kusipää. Tai oikeesti kipee päästä. Ei naurata. Upeeta ois jos menisit lääkäriin ja hakisit todistuksen pahoinpitelystä. Vaatii vaan kamalasti mieheltä mennä sinne kopeloitavaksi kun akka löi! Oikeen olis ämmälle. Eikä kukaan muija tiä kuinka paljo se sattuu!

Nainen38
Kuinka yleistä naisten pahoinpitely tosiaan on? Moniko mies täällä voi kertoa tulleensa naisen lyömäksi? Asiasta kertominen on varmasti miehelle vaikeaa, kun se on sitä naisellekin. Avautukaapa miehet?

N42
Asiasta kannattaisi keskustella vielä, kerro miten hän sinua satutti ja loukkasi. Jos naikkonen ei tämänkään jälkeen ymmärrä tekoaa ja aidosti osoita katumista niin kannattaisi ottaa etäisyyttä..lopullisesti.

Naisope
Minä toimin erityisluokanopettajana yläasteella vuodet 1990-2000, koulu oli maalaiskoulu, jossa muutama sata oppilasta. Oppilaani olivat kieltämättä vähän vaikeita, levottomia ja käytöshäiriöisiä, monilla kotiolot tosi kurjat. Valtaosa oli poikia, mutta joukossa aina muutama tyttö. Jo silloin ihmettelin sitä, että tyttöjen väkivaltaan joutui puuttumaan, ne löi ja kovaa. Pojat enemmän nahisteli keskenään ja se oli aika tasaväkistä, sellaista pientä kisailua. Monesti välituntivalvoja näin, kuinka tytöt potkivat poikia suoraan jalkoväliin ja räkättivät päälle. Pojat olivat selvästi tosi hämmentyneitä eivätkä tienneet, mitä tehdä. Minä puutuin tuohon niillä keinoin, mitkä koululla oli; jälki-istuntoa puhuttelun kera. Luullakseni sain tuon kiusaamisen loppumaan, mutta aina tuli uusia oppilaita. Se, mitä ihmettelin oli, että kaikki opettajat eivät noihin tilanteisiin reagoineet. Koulussamme oli myös ""normaali"" koulu ja valvonnat oli jaettu eli kaikki valvoivat kaikkia omalla vuorollaan. Kerran näin ikkunasta kuinka tyttö ohimenessään löi pesäpallomailalla poikaa valvovan opettajan varmasti nähdessä. Odotin, että tämä kollegani olisi raportoinut asiasta minulle saadakseen oppilaalle rangastuksen. Tätä hän ei kuitenkaan tehnyt. Hoidin itse tytölle jälkiseuraamukset.
Tuo asia jäi kyllä vaivaamaan. Tupakanpolttoon (ja jopa jo hajuun) reagoidaan kyllä herkästi samoin kielenkäyttöön, mutta fyysiseen väkivaltaan ei. Minä olen aina ajatellut, että pientä suunsoittoa tulee jokaisen kestää, mutta toisen kehoon ei saa koskea satuttaen.
Ilmeisesti me opettajakuntakin olemme niin erilaisia ja meilläkin on estomme. Minulle ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia tarttua navanalaisiin asioihin koska tahansa enkä tarvitse mitään erityistä valmistautumista niille tietyille tunteille. Tiedän kuitenkin, että minulla on ammattitovereita, jotka ovat muuten mitä mainioimpia opettajia, mutta eivät pysty oppilaille (tai muillekaan) seksistä puhumaan. Ei se ""luette sitten nämä sivut kotona"" ole ollenkaan harvinaista. Monella lapsella on myös sellaiset vanhemmat, että kotoa ei tällaista kasvatustukea ole mahdollista saada.
Tämä sepustukseni on pitkä, mutta koitan sanoa, että kai jotenkin ymmärrän noita lyöjiäkin. Heille ei välttämättä ole kukaan koskaan tehnyt selväksi, että niin ei tehdä tai, että se on jopa hyväksyttävää.
Tomille toivon voimia ja ehkä sitä ymmärtämystäkin. Edellisen ehdottoma avoin keskustelu olisi paikallaan ja ennenkaikkea pitäisi julkituoda se, että Sinuun on todella sattunut sekä fyysisesti että henkisesti.

TomTom
Voi juudas! JOs ei täysikänen muija tiedä että munille hakkaaminen sattuu niin johan on! Vai kouriiko toi muija punkassakin niin että tuntuu? Vai ookko sä Tomi sellanen epätoivonen vonkooja joka ruikuttaa rakoo jatkuvasti??

Veku
Meillä kanssa muija potki paljain jaloin munille useamman kerran.
Se väitti, että näyttelen munia naapurin rouvalle ja suuttu siitä. Tönas sohvaan selälleen ja tarttu nilkoista kiinni, levitti jalat ja potkas niin että hirveä tirskaus kuulu munista. Ne oli monta päivää hellänä.

Datsun
Nämä naiset ovat niitä joita lehdissä miehensä hakkaamina tai tappamina kauhistellaan. Nainen on kuin pikku koira jonka annetaan räksyttää ja purra. Aikuisena koiraa odottaa raaka koulutus, tai lopettaminen. Tyttö kasvatetaan suomessa kieroon.

Heli
Siskon miehellä on hirmuisen piitkät kivespussit. Kerran sisko näytti, miten ukko pannaan ulisemaan. Se nappas takaapäin pusseista hyvn nippuotten ja veti pallit tukalle. Ukko ulis ja ruikutti, mutta ei voinu mitään kun pallit oli sisaren nyrkissä. Se veti viellä oikein tuikalle ja löi avokämmenellä kunnon lätsärit pampuloille. Mies ihan hyppäs ilmaan. Minäki olisin saanu lataista , mutta en raaskinut.
Se haki pakastimesta jääpussin ja hauto tulisia pallejaan.

Kun kuorsasin
Avioliiton ihanuutta: Olin raskaan duuniviikon päälle tosi väsynyt ja rojahdin sänkyyn nukkumaan. Silloin oli kesä ja nukuin pikkukalsareissa ja ilman peittoa. Makasin selälläni umpiunessa ja kuulemma kuorsasin sikana. Vaimo oli kertomansa mukaan pyytänyt monta kertaa mua lopettaan ja olin vaan jatkanut kuorsaamistani. Sitten se pamautti isolla rasvapullollaan mua munille. Siihen heräsin. Niinkuin täällä on jo todettu, kipu oli tosi kova enkä edes ensin tajunnu, mikä tornado muhun oli iskenyt. Siinä kun pitelin muniani käsissäni ja koitin haukkoa happea purin vielä huulenikin verille. Seuraavana päivänä kuulin kuinka vaimo nauroi ystävättärelleen puhelimessa saaneen mun kuorsauksen loppuun. Monta päivää meni hiiviskellessä lökäreissä kun olin niin kipeä ja siitäkin vielä vittuiltiin ja kysyttiin, että tekeekö mieli kuorsata. Kymmenen vuotta on tosta kulunut ja nyt kerroin siitä ensimmäisen kerran kenellekään. Kyllä akat voi olla paskoja...

Tomi19
Hah, en ole ainakaan ainoo. Kyl mua risoo vieläkin. Joku kysy,et oonko mä vonkaaja, niin en oo. En mä oo tehnyt mitään pahaa enkä riidelly! Ei se oo ennen ollu tommonen. Eikä oo ennen mua satuttanut.
Mun ois pitäny mennä tänään kouluun,me ollaan sen kans samassa talossa. En menny,kun tuntuu,et en tahdo tavatakaan sitä. Eikä sekään laittanu edes tekstaria mulle,et missä oon. Toinen kives on aina vaan turvonnu ja kipeä,pidin siinä hernemaissipaprikaa,mut eipä auttanu. Vähä harmittaa tää juttu. Ei tullu ees uni yöllä,kun vaan mietin tota kolotukseltani. Tänään kuitenki otan sitä kaljaa ja katon matsia. Unohdan naiset.
Hirveitä noi teidän kertomat jutut.

Mikset?
Miks ihneessä et säkin läpsiny sitä? Oisha se ollu hienoo kattoo kuinka ulisee se siskon mies. Mietit hakkaavas sitä säki kun et sitten raaskinutkaan, niin ei tullu mieleenkään auttaa miestä ja pyytää ees siskoas lopettaan????????
""Mies ihan hyppäs ilmaan."" Kivaa vissiin vaan kattella??? Eikö jumalauta tullu ees mieleen et sitä SATTUU???

Mikko
Hei!
Tämä on aika kamala ketju, paljastaa kyllä aika pahasti nykyiset asenteet ja välinpitämättömyyden. Minä olen töissä ensiavussa Hesassa ja saan nähdä tuota jatkuvasti. Jotenkin pitäisi saada ihmiset ymmärtään, että yksi ainoa isku tai potku riittää tappaamaan raavaankin miehen. Kipu kiveksiin osuneesta iskusta voi olla niin suuri, että mies joutuu kipushokkiin ja ilman hoitoa kuolee. Ja tämä on ihan totta. Tytöt ajattelee ilmeisesti, että on hienoa, kun uskaltaa koskea miehen arimpaan kohtaan, mutta kyllä pitäisi ajatella seurauksiakin, joita voi olla muitakin kuin kuolema.
Tomin toivoisin menevän lääkäriin. Sulla on näköjään kipu kestänyt jo noin kaksi vuorokautta ja olisi kyllä syytä katsoa, että mitä on tapahtunut. Saisit samalla apua kipuunkin. Ehtisit vielä ennen sitä illan otteluakin. Jos et kehtaa sanoa, että sinua lyötiin, niin sano, että satutit itsesi urheillessa. Pääasia olisi, että mahdollinen vaurio ei jäisi hoitamatta. Todistus pahoinpitelystä olisi tietenkin paikallaan, jos sen voisit pyytää.
Kukaan ei varmasti ymmärrä, kuinka suuria vaurioita nämä naisten iskut aiheuttavat miehen mielelle. Siitä ei edes uskalleta puhua. Ihmetellään vain kuinka suuren suosion erilaiset potenssi- tai masennuslääkkeet ovat saaneet.
Tämän ketjun luettuani tuli minulle kyllä paha olo. Mitä ihmettä liikkuu senkin naisen päässä, joka repii ja hakkaa oman miehensä kiveksiä? Olen edellisen kanssa niin samaa mieltä, että eikö Helille tullut edes mieleenkään mennä auttamaan pahoinpitelyn uhria? Katsomalla ja nauramalla vieressä vain kannustetaan hakkaajaa jatkamaan.
Hirvittää myös ajatella, että eikö mies saa edes kuorsata omassa sängyssään ilman tuollaista väkivaltaa...
Toivottavasti edes joku lukee tämän tekstin ja ajattelee hiukan ennenkuin antaa nyrkin tai jalan iskeä.
Ja vielä Tomille, mene sinne lääkäriin.

Mikko
Kiitos tuolle edelliselle kivasta ja kannustavasta viestistäsi, sitä Tomi varmasti kaipasikin.
Kai nyt kaikki käsittää, että jos seisokki alkaa juuri silloin, niin entä sitten? Kyllä hoitohenkilöstö on varmasti ajan tasalla ja rauhoittaa tilanteen. Vain ja ainoastaan elokuvissa hoitajat ryhtyvät itseään riisumaan!

Yhteistyössä