Maku vaihtelee suuresikin päivästä riippuen (varmaan liittyy jotenkin siihen, mitä tyyppi on syönyt ja juonut).
Myös se, että onko hyvää vai ällöä vaihtelee suuresti. Ei kuitenkaan liity suoraan itse makukokemukseen, vaan niihin tunteisiin joita minulla on sperman omistajaa kohtaan.
EX:n kanssa en suostunut ikinä ottamaan lastia suuhun. Muutenkin meidän seksi oli laimeaa. Rakastin häntä ystävänä. Sitten rakastuin mieheen, joka ehdottomasti halusi että otan lastin suuhun, ja jopa nielen sen. Opin pitämään siitä. Näin myös hänen katseestaan, että sillä että nielin lastin oli hänelle jotain symbolista arvoa. Katsoi minua tyytyväisen omistavasti ja luulen, että tunsi itsensä hyvinkin miehekkääksi. Sitten kuitenkin suhde meni niin, kuin suhteet alfa urosten kanssa usein menevät, että tyyppi alkoi miettiä josko se ruoho kuitenkin olisi vihreämpää aidan toisella puolella. Näin senkin hänen silmistään ja kuulin äänestään jo kauan ennen kuin petti ja jätti. Samalla meni fiilikset niellä lasteja. Sperma alkoi maistua pahalta ja minua alkoi ällöttää se tilanne, jossa otan suuhuni jonkun itsekeskeisen alfa uroksen siittiöitä. Tuli hyväksikäytetty olo. Aloin sylkeä siittiöt pois nielemättä, ja sitten lopetin kokonaan ottamasta niitä suuhuni. Kultani ei enää katsonut minua hyväksyvästi, seksistä tuli velvollisuus.... ja sitten jatkettiin kumpikin matkaa omiin suuntiimme...
Ennen tätä suhdetta olisin sanonut, että en pidä spermasta, mutta nyt sanon, että pidän sperman nielemisestä silloin, kun minulla on tunne että jollain tavalla omistan ne siittiöt, jotka nielen. Hyvin symbolista siis.