kädellä tyydyttäen

• Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
Nyt miehet kertokaa!
Tarvitsen yksityiskohtaisia neuvoja käsillä tyydyttämiseen. Kertokaa miten tykkäätte, että se tehdään. Mistä ja miten pidetään kiinni, pään läheltä, juuresta, mistä paras puristuspaikka tai mistä tuntuu hyvältä. Kuinka nopee tahti ja mistä esim. tietää koska ""vatkataan"" nopeampaa ja koska hitaampaa. Tuntuu todella tyhmältä kysyä, mutta kaikki vinkit kiinnostaa... Kiitti vastauksista etukäteen!

Pette78
Ilmeisesti sinulla on tarkoitus hoitaa homma loppuun asti käsin, joten vastaan sen perusteella. Jos et käytä öljyä tms niin paljas terska on herkkä ja arka hankaukselle.. Eli pidä huoli että esinahka on kätesi ja terskan välissä.. Miehen klitoris on siinä kohtaa missä esinahka kiinnittyy alapuolelta terskaan, se on se alue johon sen kiihotuksen tulee keskittyä, ei juureen.. ota kalusta kiinni varresta terskan alapuolelta ja siitä vetelet edestakaisin kalun nuppia kohti, näin esinahka on kätesi ja terskan välissä, kuitenkin niin että se liikkuu estottomasti, jos se ""taittuu"" tms on ikävästi se ei tunnu hyvältä vaan nipistää. Ja kiihtyvä tahti loppua kohde, ja sen on oltava jatkuvaa se liike, ei liian pitkiä taukoja.. Ja tietysti kannattaa kysyä kalun omistajalta miten se haluaa, kaikki eivät pidä samoista jutuista.. Ja jos on öljyä tai liukkaria (öljy parempi omasta mielestä) niin runsaasti sitä.. sitten voi jo nopeasti runkata vaikka koko kalun mitalla hellän varmalla puristuksella.. Harjoitus tekee mestarin ;)

Miika
Tyydytän nyt itseäni... samalla voin kertoa mikä tuntuu hyvältä... Eka voi hellästi 'kouria' velttoa kalua ja palleja... Sit ku kalu jäykistyy niin hitaasti edestakaisin liikkein vedellään esinahkaa kunnes nestettä tulee terskalle... Sit liukasta se sormilla ja pyörittele sitä sormissa...

Minttu
Kiitos vastauksesta, loppun asti tässä oli ajateltukin. Homma on kyllä teknistä, myönnetään, mutta eihän sitä itelläkään tule nappia painamalla... Lisää vinkkejä kaivataan, vaikka tuossa tuli kivasti kerrottua.

Miika
Kun kalu on kunnolla liukas niin voi vatkata jo kunnolla välillä kiveksiä hyväillen... Omasta mielestäni tuntuu hyvältä jos samalla työntää sormenpään pyllyreikään... Mut se vasta loppuvaiheessa. Vatsaa ja reisiä voi hellästi raapia... Se tuntuu kivalta... Lopussa voi puristaa hieman kovemmin.. Ja juuri ennen h hetkeä kun sen sormenpään työntää pyllyyn niin mulla ainaki tulee tosi ihana orkku:)

Miika
Siitä tykkään myös jos nainen paljastaa rinnat kun alkaa tyydytyksen... Ihana katsella suuria touhun tahdissa heilahtelevia tissejä... Toki pienemmät tisut kiihottaa:)

Annastiina
Suosittelen käsineiden käyttöä.
Itselläni on sellaiset ohuet nahkasormikkaat, niin kuin lentoemännillä.
Niissä on uskomattoman hyvä tuntuma ja se kliininen näennäispuhtaus, mikä sormikkaiden käytöstä tulee, kiihottaa suurinta osaa miehiä.
Mistään kumi- ja muovihanskoista en pidä.
Kylmä, musta nahka on parasta.

Ainiin ja hanskojani en koskaan likaa spermaan, vaan käännän tykin laukeamaan miehen omalle vatsalle ja rinnalle. Sitten hanskat äkkiä pois.
Siinä tulee samalla sellainen pieni vallan tunne. Varsinkin jos sperma lentää miehen kasvoille asti, tunnen jopa alistamistasen tunnetta.

Annastiina
En halua, kiintiö on nyt juuri täynnä.
Löydät kyllä varmaan itsellesi alistajan, kun et liikaa vaadi, esim jotain pervoa.

Tämä käsityö ei ole oma keksintöni, vaan sitä ehdotti eräs oikein hyvä ystäväni ( mies ), pitkän jahkailun jälkeen. Mielestäni tämä nyt ei ole kuitenkaan mitenkään rajua kinkyilyä.

Hommassa on tietty kaava, jota olen sittemmin viljellyt eteenpäinkin.
Käsityö ( kiva nimi, ihan kuin sukkaa kutois ) on aina alkupala pitemmälle sessiolle. Lämmittely oikeestaan.

Mies selinmakuulla alasti sohvalla. Minä usein täysinpukeissa ja nahkasormikkaat kädessä. Jo tämä saa useimmilla seisomaan kivikovana. Mies on itse riisunut, eikä hän saa missään vaiheessa koskea minuun, enkä minä koske kuin hänen kaluunsa nahkahanskoin.
Usein ei edes puhuta mitään. Vain liikkuva käsi, viileä nahka ja esinahan kiihtyvä kiihtyvä litinä. Mies pidättelee itseään koskemasta minuun ja samalla yrittää pitkittää laukeamista. Tilanne on kuulemma niin kiihottava, että varomattomalla tulee tosi nopeasti.
Lopussa kaksin käsin, lujalla puristuksella ja niin kovaa kuin kalu kestää. Kun näen, että nyt lähtee, hidastan ihan vähän ja käännän tykinputken vatsaansa ja kasvojaan kohti. Vieläkin miehen on vain oltava kädet sivuilla ja odotettava, että oma lämmin sperma ruiskahtelee jopa kasvoille asti. Yleensä naisen oletetaan saavan spermat naamalleen, mutta tähän kuuluu, että mies on se, joka ""likaantuu"".
Olen oikein tarkka siitä, että hanskat ei likaannu.

Sen jälkeen ori pesulle ja sitten minä saan mitä haluan.

Irina
Kiitos Annastiina, erittäin helposti toteutettava, kokeilemisen arvoinen idea. Luulen - kuten sanoit- että mies hikuna ja ton jälkeen valmis ihan ajan kanssa leikkiin jonka Tavoite minun nautinto ihka rauuuhassa...

Mauno
mie kuulun kai niihin harvoihin jokka tykkää oikeen kovasta puristuksesta ku runkkaa. mulle paras ois niin et terskan just alapuolelta otat kii ja runkkaat niin lujjaa ku käestä lähtee ja painat kovvaa ni homma on hetkessä ohi.

Hortonomi
Sellaset puutarhahanskat, siis sellaiset näppylämalliset on parhaat. Ai että saa hyvät cicsit. Ja jos vielä laittaa päälle sitä ruokakaupastakin saatavaa vaaleanpunaista kukkalannoitetta, niin ai että tekee kutaa. Substraali on aika huonoa, sitä en suosittele.

Ja ne sellaset lannoitepuikot, niitä voi tyrkkiä peppuun loppuvaiheessa.

Ja lopuksi huuhdellaan tolulla...avot.

narttu
Mikä sen ihanampaa onkaan, kuin nautinnolla nuolla, imeä, puristella, sivellä miehen kalua mahdollisimman pitkään.. ;)
Usein rasvaan käteni, esim. perus käsirasvalla(ei imeydy heti, pysyy mukavan kauan kosteana) ja aloitan hitaan rasvauksen ihan pallien alta, sieltä välilihasta..siirryn palleihin ja siitä kalulle. Kyllä mies huokailee nautinnosta alta aikayksikön. Ja mikä ihana tunne onkaan kun käteni liukkaana rasvasta liukuu kalulla ylös ja alas. Miehelläni ei yleensä stondis katoa mihinkään vaikka keskittyisin suutelemaan, sivelemään käsilläni tai lipomaan kielelläni tiukkojen pallien alta ja nivusista..päinvastoin..kyllä seisonta on upea ;)
Kun huomaan, että kohta on orkku tulossa, siirrynkin pois kalun hyväilystä, vaikka rintalihasten hierontaan ja kiihkeään suuteluun. Kokeileppa suudella miestä myös kaulalle, lähelle korvaa ja ime hellästi vaikka korvanlehteä ja kokeile ""kiusotella"" kielenkärjellä korvaa..samalla taas viet toisen kätesi vaikka tiukoille palleille ja puristelet niitä.
Välillä laitan esim. tyynyn mieheni pepun alle, että hänen lantionsa nousee ylöspäin ja hän saa levittää haaransa oikein kunnolla..huh, on siinä mahtava näkymä: tiukat pallit räjähtämäisillään ja täydellisen kova seisokki, terska kiiltäen punaisena. Sitten otan hieman lisää rasvaa käsiini, alan puristella ja hieroa palleja, sivelen hieman rasvaa välilihaan ja anuksen kohtaan. Otan toisella kädelläni kovasta kalusta kiinni ja alan hitaalla mutta tukevalla otteella vetelemään kalun vartta ylös ja alas. Samalla toinen käteni tekee töitä palleilla ja siirrän sieltä sormeni pikkuhiljaa anuksen kohdalle ja työnnän sormenpäätä varovasti sisään. Nautinnollinen huohotus ja ääntely vain kasvaa ;)
Punainen ja kiiltävä terska pääseekin samalla kuumien huulieni ja liikkuvan kieleni käsittelyyn.
Tunnen kuinka miehen lantio tekee kiihtyvällä tahdilla työntöliikettä...hän tuntee ihanan tiukan, kiimaisen tunteen anuksessaan, sormeni työntyessä sisään yhä uudelleen, kutittaen g-pistettä ja samalla kalu työntyy syvemmälle ahnaaseen suuhuni.
Nyt mies jännittää pakaralihaksiaan, tiedän, että räjähtävä orgasmi on tulossa. Huutaen hän sykkii yhä uudelleen ja uudelleen kalustaan spermasuihkuja suuhuni ja anuksen lihakset tekevät tiukkoja puristuksia sormeni ympärillä. Tuntuu olevan sellainen tajunnan räjäyttävä orgasmi, että voipuneena mies makaa siinä sängyllä selällään. Huokaillen ääneen..
Aah!! usein olen itse niin kiimassa ja märkänä kyseisen session aikana, että saan orgasmin siinä samalla, tuskin tarvitsee edes kosketella kiimasta märkää pilluani. ;)

Yhteistyössä