lesbo/homo kuvitelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joskus ne suorastaan piristää, tukkoisuus katoaa ja hetero-seksuaalisuus puhkeaa kukkaan. Mulla ei oo mitään erityistä suosikkitapaa, mutta kaikenlaisia virikkeitä voi käyttää kaikissa fantasioissa. Homojutuissa tarrnat on ehkä parhaita. Käytännössä ei kiinnosta yhtään, ei oikeastaan mitkään mun fantasiat. Mielikuvia voi pyörittää mielessään naidessa, jos haluaa lisätsemppiä.

15 kesäisenä otin 17 kesäiseltä kaveriltani suihin ja on tullut muisteltua sitä joskus, se oli kivaa, runkattiin yhdessä kämpillä ja vähän hiplailtiin, oli siistiä tuntea kaverin kalun kovenevan ja kovenevan omassa suussani. jäi toki vika kokeiluksi siltä alalta, mutten kadu, päin vastoin

Naisten välinen seksi ei kiinnosta sitten yhtään, mutta miestenvälinen kyllä. Katselen mielelläni homovideoita ja kuvittelen joskus mieheni kanssa ollessa, että toinen mies nai häntä...Uskomattoman kiihottavaa!

Luulisin että useammilla on.Ite monasti orkutellessa fantasioin että nuoletan naisella itteäin,olis mielettömän hyvä nuolemaan jne.Samoin mua kiihottaa ajatus homoparista..Niin ja ajattelen myös joskus tuttuja naisia nuolijoiksi,empä tiedä syytä.Kamalan kiihottavaa kuitenkin,varsinkin kun fantasioin,että laitan hanttiin..Nainen vaan väkisin pyrkii pöksyihin,nuolee,imee,lutkuttaa..Ja se tuntuukin niin hyvältä,etten haluakkaan sen lopettavan..;D

mulla on ihan samanlaisia fantasioita ku edenillä! Tosin mä en koskaan ajattele ketään tuttuja... Joskus mieheni kanssa naidessa kuvittelen jonkun miehen panemassa miestäni yhtäaikaa... En usko että lähtisin koskaan toteuttamaan fantasioitani. Mut eihän fantasiat olekaan toteutusta varten.

fantasia olisi olla ulkomailla ja tällainen upeannäköinen transu
jolla on isot dösät tulisi ja veisi kämpilleen ja siellä vasta selviäisi että tyttö onkin poika...
alkaa panettaan..

Naisten sexasut kiihottavat. Olisi ihanaa joskus pukea ja olla toisen miehen kaa joka myös on pukeutunut. Netissä joskus surfailen shemale sivuilla uneksien ja itseäni hyväillen . Olis kiva kokea munaa joskin hetero olen ehkä hiukan bi.

Olen itse hetero ja naimisissa. Mulla on yksi lesbokaveri, joka on kertonut mulle että olen hänen mielestään ihana ja kiihottava. Ensin vähän säikähdin, mutta hän vaan halusi sen kertoa eikä esim. alkanut räplätä mua vasten tahtoani. Nyt viime aikoina olen alkanut ajatella häntä siinä mielessä....Millaista se mahtaisi olla? Olen kyllä suudellut naisten kanssa, mutta jospa tämän naisen kanssa kaatuisi sängylle ja ihan oikeesti , hmmm..

Olen usein haaveillut seksistä naisen kanssa, olisi ihanaa nuolla naista, levittää haarat ja maistella....saas nähdä toteutuuko tuo koskaan....toivotaan ; )

Noilla unelmilla on taipumus toteutua itsestään , eli ennen kuin huomaatkaan kiihkeät kädet hivelevät takamustasi ja ruskeat silmät katsovat syvälle harmaisiin silmiisi. Brunetin polvi painuu jalkoväliisi ja pusertaa sääresi kinni ihanalla hivelevällä vedolla. Ja , hups , kohta olet makuulla se kuuluisa risteysasema paljaana huulten lähestyessä sitä hitaan kiusottelevasti. Ja sitten se tapahtuu ja himosi räjähtää tuhansiksi sirpaleiksi kuin kaleidoskoopissa.

tääl olis sellanen kaveri joka toteuttaa kaikki fantasiat eli olen jonkin sortin addikti. hetero mut olen nussinut ladyboyn,homon,lesbon ,huorien vieraitten naisten kaiken väristen naisten ja tietty parhaan eli ikioman kullan kanssa joka ei tietystikään miehensä harrastuksista tiedä.hyvää kesää kaikil tää on kiva palsta.

Mä menetin siveyteni just niin , paitsi et se odotti kunnes nukahdin , ja mä heräsin sormet vitussa , eikä siinä enää mitään voinu. Sit se aukas mun reidet ja työnsi kielensä pilluun ja mä olin valmis , huusin vaan himost . Se suuteli mau ja maistoin oman pilluni maun ja hetken päästä maistelin sitä .On parempaa kuin suuteleminen suulle . Nami.Mä oon ollu sen kans ny pari kuukautta eikä himon loppua näjy.