Ylläpito - huonosti hoidettu tähän asti

  • Viestiketjun aloittaja mitähelv*****
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mieltä, että huonosti hoidettu. Mutta ottaako kukaan vastuuta tästä ?
Anna.fi ssä oli paljon vaki-kirjoittajia, mielenkiintoisia aiheita, uskollisia kommentoijia .Sitten yhtäkkiä kaikki on vain poistettu, jäljelle jää iso joukko anna.fi:n palstalaisia, jotka ihmettelevät asiaa. Tällainen ratkaisu kuvastaa välinpitämättömyyttä. Vauva-palstan profiili on aivan erilainen kuin anna.fi:n.
 
  • Tykkää
Reactions: Karhe ja Marelain
vierailija
Lämpimästi tervetuloa kaikille Annalaisille!

Täälläkin on ulkoasu ja toiminnot juuri vaihtuneet - muutokseen tottuminen vie aina oman aikansa - samalla viivalla ollaan siis siinä mielessä kaikki täällä.
Ulkoasu on ihan jees, anna.fi:n aiheet puuttuvat tyystin. Ihan liian vähän menneeseen verraten ja tämä vapaa aihe ei palvele anna:n aiherepertuaaria.
Joten josko ylläpito viitsis tehdä parannuksen ja toisi ne vanhat aiheet tänne alle suoraan, mielellään vanhoine ketjuineen. Anna toimi yli 10 vuotta hyvin.
 
Ulkoasu on ihan jees, anna.fi:n aiheet puuttuvat tyystin. Ihan liian vähän menneeseen verraten ja tämä vapaa aihe ei palvele anna:n aiherepertuaaria.
Joten josko ylläpito viitsis tehdä parannuksen ja toisi ne vanhat aiheet tänne alle suoraan, mielellään vanhoine ketjuineen. Anna toimi yli 10 vuotta hyvin.
Valitettavasti ylläpito kuuntelee ainakin plussalaisten toiveita vähän nihkeästi, kun tämä palsta alkuvuodesta uudistettiin, tuli todella paljon heikennyksiä ja edelleen on moni asia pielessä, silti mitään ei asioille tehdä vaikka kuinka on toivottu, pyydetty ja vaadittu.
Eikä varmaan aiota tehdäkkään:cautious:

Mutta tervetuloa ja olisi kiva jos te mahdolliset uudet tulokkaat viihtyisitte täällä, tämä palsta kaipaisi uuttakin verta:)
 
vierailija
Mitäs jos koittaisitte hoitaa homman kunnolla ja tehdä anna.fi:n keskusteluille sijaa, ts. siirrätte vanhat aiheet ketjuineen tänne alle. Ainut oikea ratkaisu.
Hyvin hoidettu Anna lehden puolelta. Annassa melkein kaikissa foorumin osissa oli ainaista riitaa vuodesta toiseen.
Mitä tulee esim. Kristallipalloon, ihan karmeaa toisten kiusailua siellä oli ja suuria harhakuvitelmia muista kirjoittajista. Ei kai Anna sellaista laita tälle foorumille.
En tiedä millainen tämä foorumi on, en ole tutkinut, mutta en halua samaa riitaa tänne kuin mitä Annassa oli.
 
vierailija
Samaa mieltä, että huonosti hoidettu. Mutta ottaako kukaan vastuuta tästä ?
Anna.fi ssä oli paljon vaki-kirjoittajia, mielenkiintoisia aiheita, uskollisia kommentoijia .Sitten yhtäkkiä kaikki on vain poistettu, jäljelle jää iso joukko anna.fi:n palstalaisia, jotka ihmettelevät asiaa. Tällainen ratkaisu kuvastaa välinpitämättömyyttä. Vauva-palstan profiili on aivan erilainen kuin anna.fi:n.
Mä olin Annassa vakikirjoittaja mutta en halua Annan riitoja tälle foorumille. Jätetään Annan riidat ja kiusaajat sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Käskivät jatkamaan keskusteluja KaksPlus, mutta eivät sanoneet, että Annan keslustelut, ne entiset kirjoitukset siirtyisi tänne.
Jättäkää valitukset pois. Tehkää avauksia, tämä osiohan on vapaa sana, aihe kuin aihe kelpaa tänne sen takia.
(y)

Tosiaan sana vapaa ja tervetuloa! Tämän palstan vakiovalituksen aiheita on liian yksipuolinen aihepiiri. Moni ei tykkää esim. poliittisesta keskustelusta ja ahdistuu kun niitä ketjuja on liikaa. Joku toinen taas suhtautuu politiikkaan intohimoisesti ja tykkää sparrata niillä aiheilla. Meitä on moneksi.

Mutta oleellista on se, että ketjuja saa avata ja on kiva kun niitä avataan. Jos joku aihe ei itseäni kiinnosta, en siihen keskusteluun osallistu, mutta toivon silti monipuolisuutta ja runsautta tarjontaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
JA mä tykkään käyttää tuota hakutoimintoa, kun haluaa jauhaa jostain aiheesta joka on omassa elämässä ajankohtaista nyt. Kiva jatkaa juttua siitä mihin keskustelu tyrehtyi muilla vaiks 2013. Samalla näkee miten paljon maailma on muuttunut, ja mielipiteet!
 
Hyvin hoidettu Anna lehden puolelta. Annassa melkein kaikissa foorumin osissa oli ainaista riitaa vuodesta toiseen.
Mitä tulee esim. Kristallipalloon, ihan karmeaa toisten kiusailua siellä oli ja suuria harhakuvitelmia muista kirjoittajista. Ei kai Anna sellaista laita tälle foorumille.
En tiedä millainen tämä foorumi on, en ole tutkinut, mutta en halua samaa riitaa tänne kuin mitä Annassa oli.
Täällä valitettavasti pyörii välillä myös rekisteröitymättömiä kiusaajia ja mutta rekisteröityneet on todella mukavaa porukkaa. Ja tottakai vierailijoissakin iso osa, välillä vain vaikea erottaa hyvät pahoista ilman nimimerkkiä jos joku trollaava/kiusaava vierailija alkaa sotkeen pakkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
JA mä tykkään käyttää tuota hakutoimintoa, kun haluaa jauhaa jostain aiheesta joka on omassa elämässä ajankohtaista nyt. Kiva jatkaa juttua siitä mihin keskustelu tyrehtyi muilla vaiks 2013. Samalla näkee miten paljon maailma on muuttunut, ja mielipiteet!
Vaatiiko se rekisteröitymisen?
Kyllä minulla hakutoiminto toimii...


Annalaisethan voisivat kaikki rekisteröityä?

Samaa toivoisin kaikilta palstalaisilta. Se selkeyttäisi keskustelua.(y)
 
Höpöhöpö, kustannussyistä ja IT:n johdosta tämä on tehty. Muutos huonompaan.
Mitäs muita vaihtoehtoja muualla olisi esim. Kristallipallolaisille?
Ihan vinkkinä...

Te voitte täälläkin perustaa ihan oman ketjun kristallilaisille.

Täällä on muitakin pitkiä ”omia” ketjuja missä on tuhansia viestejä!

Eipä ainakaan ole pelkoa, että ketjua poistetaan tai yksityisviestejä. Itse olen ollut vuodesta -12 täällä ja jokainen viesti on tallessa, vaikka palsta on kokenut suuria muutoksia aina välillä. (y)

Tällä palstalla keskustellaan ihan kaikesta.❤
 
vierailija
Ihan vinkkinä...

Te voitte täälläkin perustaa ihan oman ketjun kristallilaisille.

Täällä on muitakin pitkiä ”omia” ketjuja missä on tuhansia viestejä!

Eipä ainakaan ole pelkoa, että ketjua poistetaan tai yksityisviestejä. Itse olen ollut vuodesta -12 täällä ja jokainen viesti on tallessa, vaikka palsta on kokenut suuria muutoksia aina välillä.

Tällä palstalla keskustellaan ihan kaikesta.
Sama pitkä ketju ei auta aina - alaotsikoita lisää ja jokainen voi aiheen mukaisesti joko keskustella tai osoittaa jollekulle oman viestin - julkisestikin. Tätä toimintoa kaivataan monessa osa-alueessa, esim. unien tulkinnassa jne. New Age hömpässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä