Nyt se on tutkittu: Perussuomalaiset on menneisyyteen katsovien puolue

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä persuilu on pahinta saastetta. Negatiivisiä louskuttajia koko jengi. Kauheesti täällä vihreitä pilkataan, mutta mä tunnen monta vihreää, jotka ihan vientisektorin hommissa sillä asenteella, että ilmastonmuutos ja vihreä teknologia on iso mahdollisuus Suomelle. Turha jäädä persumaisesti tuleen makaamaan ja pistää syyt muiden niskoille.
Tuota mä olen kannattanut koko ajan. Sen sijaan että kurjistetaan omaa elämää, pitäisi kehittää teknologiaa ja osaamista vietäväksi maailmalle. Täällä toimii jätteiden kierrätys yms. jo suhteellisen hyvin. Me ollaan alle promillen osuus. Viemällä teknologiaa voi vaikuttaa promillea paljon enemmän eikä omaa elintasoa tarvitse pilata.
 
vierailija
Tuota mä olen kannattanut koko ajan. Sen sijaan että kurjistetaan omaa elämää, pitäisi kehittää teknologiaa ja osaamista vietäväksi maailmalle. Täällä toimii jätteiden kierrätys yms. jo suhteellisen hyvin. Me ollaan alle promillen osuus. Viemällä teknologiaa voi vaikuttaa promillea paljon enemmän eikä omaa elintasoa tarvitse pilata.
Teknologiaa voi kehittää ja viedä ulkomaille, mutta siitä huolimatta sitä ei ole pakko ottaa käyttöön Suomessa.
 
Päinvastoin. Perussuomalaiset näkevät, millainen tulevaisuus on tulossa, ja yrittävät edes jossain määrin estää sitä ja ohjata Suomea toisenlaiseen tulevaisuuteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Päinvastoin. Perussuomalaiset näkevät, millainen tulevaisuus on tulossa, ja yrittävät edes jossain määrin estää sitä ja ohjata Suomea toisenlaiseen tulevaisuuteen.
"joissain määrin" ----- niin paljon kuin pystyvät
"ohjata" ----- itkeä ja valittaa

On ok, jos ajattelee toisin, mutta onko muidenkin pakko? Entä, jos muut ei tahdo veehooämmien Uutta Suomea, jossa eletään patriarkkaalisesti agriarkkaalisella tavalla sisäänpäin ilman mukavuuksia ja kehitystä?
 

Yhteistyössä