Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Heräsin ensiksi yöllä siihen, että kissa kaatoi sellasen pienen hyllykön yöllisen rallinsa aikana ja aamulla siihen, että könys päälle leipomaan tassuillaan ja ihavvaan siksi, että nousisin.
Hetken päästä nukahtikin sitte ite siihen mun paikalle tyytyväisenä:cautious:.
 
Tipe-tipe-tip-tap!❤

Joulumusa soi, piparitaikina sulamassa, pöydällä liköörikonvehteja ja roskakippo suklaille, riisi paperia muuttaa muotoaan pikavauhtia lumihiutaleiksi ja 3d tähdiksi, oversize Harry Potter teeppari päällä ja HP-töppöset tassuissa, naama on vähintäänkin erittäin messingillä.:love:

Lapset reeneissä. Ihana rauha ja tunnelma!❤
 
Monen yön univelat kuitattu. Heräsin 10.30.

Jo oli unet. Olin reissussa jossain Vuokatin liepeillä hienossa ravintolassa, sit oli sukukokousta, sit myöhästyin 40 min.töistä sen takia kun olin siskon kanssa seuraamassa stand upia....
Jos voitan lotossa niin tarjoan koko teidän perheelle pitkän loman Lappiin!❤

Oon miettinyt hartaasti, että tänä viikonloppuna voisin alkaa lottovoittajaksi!:unsure:
 
Tipe-tipe-tip-tap!

Joulumusa soi, piparitaikina sulamassa, pöydällä liköörikonvehteja ja roskakippo suklaille, riisi paperia muuttaa muotoaan pikavauhtia lumihiutaleiksi ja 3d tähdiksi, oversize Harry Potter teeppari päällä ja HP-töppöset tassuissa, naama on vähintäänkin erittäin messingillä.

Lapset reeneissä. Ihana rauha ja tunnelma!
Mutta missä tonttulakki ja -mekko sekä piitkäät villasukat? Niillä voi luistella parketilla :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Huomenta

Heräsin ensiksi yöllä siihen, että kissa kaatoi sellasen pienen hyllykön yöllisen rallinsa aikana ja aamulla siihen, että könys päälle leipomaan tassuillaan ja ihavvaan siksi, että nousisin.
Hetken päästä nukahtikin sitte ite siihen mun paikalle tyytyväisenä.
Oisit kostanut ja mennyt herättämään sen :cool:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Vau!
Reactions: KalaMies
Jos voitan lotossa niin tarjoan koko teidän perheelle pitkän loman Lappiin!❤

Oon miettinyt hartaasti, että tänä viikonloppuna voisin alkaa lottovoittajaksi!:unsure:
Helppohan siellä on luvata ja esittää kauheen höveliä, kun lottovoiton mahdollisuus on n. 1/15 miljoonasta. :ROFLMAO:
Sit kun korona on ohi, mäkin tarjoon meidän yksityiskoneella lennot teidän perheelle öööö St.Tropeziin!

Sit kun saan yksityiskoneen. Senki kuitenki joku Reetta Tuunperi ampuis alas. :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä