Elämättömän elämän häpeä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tärkeintä ON sisin ja ihmisyys.
Kyllä jonkun laatikkoleukaisen kirurgin (palstailemalla oppii uusia termejä) kanssa voi pari viikkoa viettää, mutta jos korvien välissä on autiota kuin Kuun kamaralla, niin se loppuu siihen.
Niin. Mutta jos olisit sinkku ja eteesi tulisi mun kaltaiseni, niin tuskin viettäisit edes yhtä tuntia kanssani. Olettaen, että muuten matchaisi kaikki?

[ap]
 
Niin. Mutta jos olisit sinkku ja eteesi tulisi mun kaltaiseni, niin tuskin viettäisit edes yhtä tuntia kanssani. Olettaen, että muuten matchaisi kaikki?

[ap]
Kysyt palstan nirsoimmalta, eli mulle kelpaa vain 1 mies maailmassa. Eli vain se, minkä Jumala on tarkoittanu. Se voi olla pyörätuolissa oleva, tai sydänkirurgi.

Vaikka laatikko-leukakirurgi olisi vakityössä, uskova, lapsirakas jne, niin sekään ei olisi välttämättä mua varten.

Lukasepa Echon pariutumisoppi.

 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Olenpa, ylläri pylläri, eri mieltä.
Sä tarttet rentoutta. Sä tarttet jotain iltaa jonka istut baarin nurkassa jonkun random-naisen kanssa jutellen ja halaillen häntä -vaikket menisi sen kämpille ja näkisi tätä enää ikinä. Koska baarielämä on sellaista, että jokainen tietää että ei välttämättä näe toista ikinä, ja sinänsä se ei ole väärin sitä naista kohtaan. Se nainen tietää pelin säännöt.

Ja hyvin moni baarikierroksiensa ja kokemuksiensa jälkeen etsii sitä vakavampaa suhdetta.

Mutta jos meinaat ihan kylmiltään osua napakymppiin, niin voi pojat, se onkin jo haastavampi homma.
Siinä tarvitaan jo kristinuskoa.
Kirjoititko tämän ennen vai jälkeen jägermeisterin.:unsure::D

Minä kyllä etsisin seurani mielummin kirjastosta tai kirkosta!
 
  • Haha
Reactions: Echo
Lääppiminen on ihmisen perusluonteen mukaista. Se mikä juuri sinua estää lääppimästä on se, että häpeät itseäsi ja pidät itseäsi täydellisenä epäonnistujana josta kukaan nainenkaan ei voi kiinnostua koska olet niin huono.

Juomalla itsekin kovan kännin voisit kuitenkin kenties uskaltaa lääppiä, ja kun olet päässyt kynnyksestä yli niin kenties lääppiä jatkossa ihan selvin päinkin.

Oletko koskaan ollut kunnolla kännissä toisten ihmisten seurassa?
No hyi mitä neuvoja!

Ei kannata tietenkään juoda itseänsä känniin tai edes kehoittaa ketään sellaiseen!:rolleyes:
 
Onko tässä joku systeemi, että jägermeisterin kautta alkaa enemmän flaksi käydä?

Itse en ole siitä juomasta ikinä hirveästi pitänyt.

Mä käyn kirjastossa viikottain. Nähdään siellä!

[ap]
Uskon, että tässä ko. tapauksessa jäkis otetaan vain unilääkkeeksi. Echo ei vain malttanut sänkyyn, kun pidät hänet kiireisenä.:sneaky:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Jaaha. Eka tapaus tämän suuntaisenakin. Noloa sanoa, mutta tämä kohotti miehistä itsetuntoani.

Jos ei muuta, niin ehkä mun tulevaisuus on pitää naisia kiireisinä?

[ap]
Tekemisellä ei väliä, kunhan saat siitä iloa ja onnistumisen tunteita!❤

Hyvä että kirjoitat tänne. Voit tietämättäsi auttaa muita kirjoituksillasi.❤
 
vierailija
Tekemisellä ei väliä, kunhan saat siitä iloa ja onnistumisen tunteita!

Hyvä että kirjoitat tänne. Voit tietämättäsi auttaa muita kirjoituksillasi.
Mä en usko, että on oikeastaan yhtään miestä tai naista samassa tilanteessa kanssani. Voi olla ihmisiä, jotka samaistuvat ja jos he saavat tästä voimaa niin hyvä vaan.

Mun viesti kaikille mua nuoremmille, jotka pohtivat miten edetä. Lopeta surkuttelu ja mene eteenpäin. Kun olet 40 niin se on myöhäistä ja silloin pohdit itsemurhaa. Tee jotain, kun on mahdollisuus.

[ap}
 
Mä en usko, että on oikeastaan yhtään miestä tai naista samassa tilanteessa kanssani. Voi olla ihmisiä, jotka samaistuvat ja jos he saavat tästä voimaa niin hyvä vaan.

Mun viesti kaikille mua nuoremmille, jotka pohtivat miten edetä. Lopeta surkuttelu ja mene eteenpäin. Kun olet 40 niin se on myöhäistä ja silloin pohdit itsemurhaa. Tee jotain, kun on mahdollisuus.

[ap}
Välillä tuntuu, että tämä ”melankolia/riittämättömyys/itsetuntokato/etc.” on enempi suomalaisille tyypillinen. Venäjällä joku läheinen potkisi sinuun vauhtia niin kovaa, että sinulla ei olisi aikaa miettiä oletko tarpeeksi riittävä jne.
Tarkoitan vain sitä, että joskus ne yksinkertaisimmatkin pienet askeleet voivat olla niitä tärkeimpiä/eteenpäin hyvään suuntaan vieviä - yksi asia johtaa toiseen jne.

Tilanne nyt kuitenkin on tämä, eikä Suomessa kytätä tai velvoiteta pakollisiin kanssakäymisiin ystävien/läheisten kanssa kuten vieraissa kulttuureissa. Osassa kulttuureita ystäväsi/läheisesi olisivat pakkonaittaneet sinut.:sneaky:
 
vierailija
Mä en usko, että on oikeastaan yhtään miestä tai naista samassa tilanteessa kanssani.
On melko paljon niitä, joilla ei edes ole kavereita joita sinulla on ja jotka eivät ole ikinä käyneet treffeillä tai olleet koskaan töissä. Ylilaudalla noita pyörii, esim. https://ylilauta.org/hikky/
Niitä jotka ovat eristäytyneet kotiinsa (eli käyvät lähinnä kaupassa ja mahdollisesti työkkärissä) kutsutaan Ylilaudalla hikkyiksi ja niitä jotka ovat täyttäneet 30v ja ovat neitsyitä ovat velhoja. Näiden yhdistelmä on nimeltään hikkyvelho tai velhohikky.
 
On melko paljon niitä, joilla ei edes ole kavereita joita sinulla on ja jotka eivät ole ikinä käyneet treffeillä tai olleet koskaan töissä. Ylilaudalla noita pyörii, esim. https://ylilauta.org/hikky/
Niitä jotka ovat eristäytyneet kotiinsa (eli käyvät lähinnä kaupassa ja mahdollisesti työkkärissä) kutsutaan Ylilaudalla hikkyiksi ja niitä jotka ovat täyttäneet 30v ja ovat neitsyitä ovat velhoja. Näiden yhdistelmä on nimeltään hikkyvelho tai velhohikky.
Aina sitä oppii täällä jotakin uutta.❤
 
vierailija
Syrjäytyneitä on valtava määrä eikä todellakaan ole niin, että se on ihmisillä joku lyhytaikainen olotila aina.. Enemmänkin on niin, että kun siihen kerran ajautuu, niin on vaikea päästä pois.
 

Yhteistyössä