Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noi uniongelmat on siitä kurjia, että vaikeuttavat monesti sitten montaa muutakin asiaa päivän aikana.
Entäs jos koittaisit tehdä niinkun minä, että sillon kun voit niin ota torkut?*supattaa hiljaa ja äkkiä ettei Echo kuule*
Nukuin just puoli tuntia. Uni vaan tuli.

Ööö menköön tää sääntölievennys vaikka marraskuun tai kiitospäivän piikkiin. :)
 
Siinähän kävi silleen, että ku eilen nautin esijouluateriaa niin hän unohti tuoda leipää sen lisäksi ja sitten lopulta ku toi niin oli unohtanut vielä juuston ja sitä se ei suostunut tuomaan pyynnöstäni huolimatta.

Ps. Mulla on leivät valmiina jääkaapissa

Pps. Maustekurkut unohdin ostaa

Ppps. Lidlin voileipäkurkkuja löytyy. Hyviä ovat, mutta ei oikeasti lähellekään sellaisia mitä esijouluateriaan kuuluu.

Ppps. Minulla on energiajuomaa


Kertoisitko pliiiiiiis?*kattoo tillittää sinisillä silmillään suoraan kieroon silmiin*
 
Siinähän kävi silleen, että ku eilen nautin esijouluateriaa niin hän unohti tuoda leipää sen lisäksi ja sitten lopulta ku toi niin oli unohtanut vielä juuston ja sitä se ei suostunut tuomaan pyynnöstäni huolimatta.

Ps. Mulla on leivät valmiina jääkaapissa

Pps. Maustekurkut unohdin ostaa

Ppps. Lidlin voileipäkurkkuja löytyy. Hyviä ovat, mutta ei oikeasti lähellekään sellaisia mitä esijouluateriaan kuuluu.

Ppps. Minulla on energiajuomaa
*vetää syvään henkeä ja aloittaa*

Tyttöystäväsi teki aivan oikein, ensinnäkin a) leipä ei joulupöytään kuulu...ainakaan niin paljon, että sen takia kieltäytyy tyydyttämästä seXuaalisesti kaunista tyttöystäväänsä ja b) sä voit aivan hyvin hakea itse sen leipäsi sieltä jääkaapista!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Siis ne valmiiksi valmistetut leivät ovat varotoimenpide tulevaa pokkurointia varten :)

*vetää syvään henkeä ja aloittaa*
Tyttöystäväsi teki aivan oikein, ensinnäkin a) leipä ei joulupöytään kuulu...ainakaan niin paljon, että sen takia kieltäytyy tyydyttämästä seXuaalisesti kaunista tyttöystäväänsä ja b) sä voit aivan hyvin hakea itse sen leipäsi sieltä jääkaapista!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä