Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta juu.

Ja kamala yö täälläkin. Pitkästä aikaa tuli sellainen "en pysty liikkumaan enkä edes apua huutamaan" kohtaus. Siinä sit yritin inistä ja muistutin itselleni että ohi tää pian menee...
Unihalvaus?
Ihan kamala tunne kuulema, mun nuorimmalle on tullut muutaman kerran:(
Viritin eilen jonkun Polarin ihmevempelekellonkin ranteeseeni jotta sekin kertoisi yön kulusta ja tulos oli "unta tarpeeksi mutta sen laatu heikkoa" ja keskellä yötähän oli se 40 minsan katkos kun vaan pyörin ja pyörin ja...
Oijoi, toi tunne on kyllä niin tuttu:(
Iha varmasti johtuu taas tosta pullistuvasta kuusta! Vielä viisi yötä täysikuuhun, valvoa saa siis riittämiin. *huokaus*
Aargh sekin vielä tulossa!
Ihmekkös mullakin unet niin outoja taas.*jupisee* :cautious:

Ni ja *halaus*.
*Halaa takas* Voi meitä, ei oo elämä aina heleppoo:(
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Tänään vapaapäivä ja myös kuopus kotona päiväkodista.

Laittelin kaikessa rauhassa ruokaa kunnes havahduin outoon hiljaisuuteen... Äidinvaistot kehottivat hiipimään lastenhuoneen ovelle...:sneaky:

Tädäääää!!! Sieltä löytyi yksi neitokainen ja kindersuklaakalenteri josta oli syötynä 9 luukun suklaat :unsure:
"Maistoin vain yhden...."
"Niinkö...? Mites nää muut?"
"No kun se yksi oli niin hyvä niin otin toisen ja.....niiin..."
 
Tänään vapaapäivä ja myös kuopus kotona päiväkodista.

Laittelin kaikessa rauhassa ruokaa kunnes havahduin outoon hiljaisuuteen... Äidinvaistot kehottivat hiipimään lastenhuoneen ovelle...:sneaky:

Tädäääää!!! Sieltä löytyi yksi neitokainen ja kindersuklaakalenteri josta oli syötynä 9 luukun suklaat :unsure:
"Maistoin vain yhden...."
"Niinkö...? Mites nää muut?"
"No kun se yksi oli niin hyvä niin otin toisen ja.....niiin..."
Pitäähän nyt tuommonen kerran lapsuudessa toteuttaa. :D Tai toisenki kerran.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
No juu, viime vuonna repi vaan aamulehden kalenterin luukut:ROFLMAO:

Tosin silloin pidettiin suklaakalenterit jemmassa:unsure:
Luoja yksin tietää miksi ei nyt pidetty...
Mä hikoilen täällä kun muksut kirjoitti joulupukille. Eletroniikkaa pitäis tunkea kuulemma talo täyteen ja se tarkottaa manimani ja sitähän ei meillä liikoja tällä hetkellä oo..:eek:

Pah, annan jouluna niille säkillisen käpyjä. Tehkööt niillä jotain. :sneaky:
 
Huomenta juu.

Ja kamala yö täälläkin. Pitkästä aikaa tuli sellainen "en pysty liikkumaan enkä edes apua huutamaan" kohtaus. Siinä sit yritin inistä ja muistutin itselleni että ohi tää pian menee...

Viritin eilen jonkun Polarin ihmevempelekellonkin ranteeseeni jotta sekin kertoisi yön kulusta ja tulos oli "unta tarpeeksi mutta sen laatu heikkoa" ja keskellä yötähän oli se 40 minsan katkos kun vaan pyörin ja pyörin ja...

Iha varmasti johtuu taas tosta pullistuvasta kuusta! Vielä viisi yötä täysikuuhun, valvoa saa siis riittämiin. *huokaus*

Ni ja *halaus*.
Mulle tulee unihalvauksia useemmin silloin, jos on repaleisia yöunia jo takana. Nukkuma-asentokin vaikuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Mä hikoilen täällä kun muksut kirjoitti joulupukille. Eletroniikkaa pitäis tunkea kuulemma talo täyteen ja se tarkottaa manimani ja sitähän ei meillä liikoja tällä hetkellä oo..

Pah, annan jouluna niille säkillisen käpyjä. Tehkööt niillä jotain.
Meillä oli kans pari A4 paperia rustattu täyteen kummallakin, vanhemmalla yksi sivullinen koruja, mukaan lukien 449€maksavat korvakorut-ei sitä kuulemma tiedä jos se pukki kuitenkin tois ne:unsure::ROFLMAO:
 
r0s
Cittarissa myytiin pakastealtaassa jäätelö-joulukalenteria. Innostuin ensin. Sit tuli miinukset.
Sitä ei voi laittaa keittiöön esille, ja hinta oli 40-50 euroa.

Mä voisin ottaa juusto-joulukalenterin :p Ja sulle pulla-kalenteri. Ja mun pikkuveljelle olut-kalenteri, eikä mitään tavallisia oluista vaan erikoisversioita. Tyttärelle teatterimaskeeraustarvikkeita-kalenteri, pojalle chili-kalenteri...

Chili-kalenterin näinkin myynnissä mut siinä oli jotain tyhmiä soosseja. Jokaisesta luukusta pitäisi paljastua yksi kuivattu chilipalko siemenineen ni ois mistä kylvää ja millä maistaa päivän sapuska.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Meillä oli kans pari A4 paperia rustattu täyteen kummallakin, vanhemmalla yksi sivullinen koruja, mukaan lukien 449€maksavat korvakorut-ei sitä kuulemma tiedä jos se pukki kuitenkin tois ne:unsure::ROFLMAO:
Jaa, muissa perheissä lapset kattoo postista tulevia lelukuvastoja enne joulua, teillä ne tiiraa kultasepänliikkeen vihkosia :unsure: Aika ökyä :unsure:
 
Mä voisin ottaa juusto-joulukalenterin :p Ja sulle pulla-kalenteri. Ja mun pikkuveljelle olut-kalenteri, eikä mitään tavallisia oluista vaan erikoisversioita. Tyttärelle teatterimaskeeraustarvikkeita-kalenteri, pojalle chili-kalenteri...

Chili-kalenterin näinkin myynnissä mut siinä oli jotain tyhmiä soosseja. Jokaisesta luukusta pitäisi paljastua yksi kuivattu chilipalko siemenineen ni ois mistä kylvää ja millä maistaa päivän sapuska.
Chilikalenteri kuulostaa hauskalta. :D
 
r0s
Jei!

Uusi pyykkikone paikoillaan. Nyt kelpaa taas... ja siihen ekaan ysikympin koneelliseen vippan kyllä parit sukat mukaan. -alkavat vaatteet jo loppua kun reilun viikon on ilman masiinaa ollut.


Mut muistakaa kaikki lisätä heti aluksi uusiin pesukoneisiin se parisen litraa vettä sisuksiin! Tekin miehet, jotka ette koskaan ohjekirjoja lue!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Jei!

Uusi pyykkikone paikoillaan. Nyt kelpaa taas... ja siihen ekaan ysikympin koneelliseen vippan kyllä parit sukat mukaan. -alkavat vaatteet jo loppua kun reilun viikon on ilman masiinaa ollut.


Mut muistakaa kaikki lisätä heti aluksi uusiin pesukoneisiin se parisen litraa vettä sisuksiin! Tekin miehet, jotka ette koskaan ohjekirjoja lue!
vain amatöörit lukee ohjekirjoja
 

Yhteistyössä