Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Ei haise paska, vaan ihan on sellanen aamu-unisen immeisen puolikuolleen raadon lemu....no ei sentään.
Hitsi että väsyttää, ihan kun en olis nukkunut lainkaan, vaikka oikeasti nukuin ihan hyvin.

Tänään alan pakkailemaan tavaroita laatikoihin.
Olispa lunta, varmaan tällanen nuutunut olo lumettomuudenkin takia.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Huomenta

Ei haise paska, vaan ihan on sellanen aamu-unisen immeisen puolikuolleen raadon lemu....no ei sentään.
Hitsi että väsyttää, ihan kun en olis nukkunut lainkaan, vaikka oikeasti nukuin ihan hyvin.

Tänään alan pakkailemaan tavaroita laatikoihin.
Olispa lunta, varmaan tällanen nuutunut olo lumettomuudenkin takia.

Huomenta juu.

Mä nukuin ihan kelvosti aamuneljään saakka. Sit oli pelkkää pyörimistä loppu.
Tosi outoja öitä...
 
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Elena777
r0s
Nii ja imureista!

Edellinen hajosi suunnilleen muuton aikoihin. Se olo Hoover ja jaksoi melkis 12 vuotta.

Nykyinen on Electrolux UltraOne Green EUO9G , Plussa kortilla tarjouksessa cittarissa 169 euroa ja nyt voin suositella täysillä. Varsikin venyy niin ettei tarvitse kumarrella.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä näin ihmeellistä joulukarnevaaliunta. :D Näin unta että meille tuli ensin pari äijää lahjojen kera yllätysvierailulle, mua ärsytti kun olin siivoamassa meidän lehtiroskista ja puhdasta pyykkiä oli lajittelemattomana kasoittain.

Sit katoin olkkariin, muksut oli koristelleet kuusen, olivat paistaneet pipareita ja torttuja ja joka paikassa oli joulukoristeita.
(Pahoittelin vieraille kun kuusi oli koristeltu miten sattuu. Torttupohjia oli pöydän alla lattiallakin kun muksut eivät olleet siistejä)

Sit ulkona oli kaunista, oli jäistä huurretta pihanurmella ja sinne tuli porukkaa lahjojen kera, yks 3 hengen yhtye soitti ja lauloi ja kutsuin ne sisällekin. Siinä sit joku muusikkoäijä nosti jalat keittiön pöydälle ja kyseli meidän perheestä.

Sit heräsin harmaaseen marraskuun aamuun....
 

Yhteistyössä