Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä kattelin täs pari jaksoa PTP:a, en oo sitä ennen kattonu. Se Lauran äiti hymyilee koko ajan ja sillä isällä on kamala tukka, ja hymyilee kans koko ajan.

Mut oli kuule kiihkoa enemmän kuin Salkkareissa ja kaikissa romanttisissa leffoissa yhteensä, kun se Laura tutustui siihe ajurimieheen, en muista sen nimeä. Mä olin romantiikkapöllyissä koko sen päivän. :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mä kattelin täs pari jaksoa PTP:a, en oo sitä ennen kattonu. Se Lauran äiti hymyilee koko ajan ja sillä isällä on kamala tukka, ja hymyilee kans koko ajan.

Mut oli kuule kiihkoa enemmän kuin Salkkareissa ja kaikissa romanttisissa leffoissa yhteensä, kun se Laura tutustui siihe ajurimieheen, en muista sen nimeä. Mä olin romantiikkapöllyissä koko sen päivän.
Lue ne kirjat mieluummin tai se aikuisille suunnattu elämänkertakirja:)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Säästämisestä tuli mieleen, en muista tarkalleen oliko pirkkaniksi vai mikä:
jos omistatte sikoja niin älkää turhaan syöttäkö niitä vaan potkikaa ne turvoksiin, näin saa potraa potkaa!

Toinen säästövinkki köyhälle oli halpa sähkösauna:
Laitetaan sähkölasku seinälle ja hikoillaan sitä katsellessa.
Niin ja jouluna voi nauttia kahta laatikkoa - kirjoituspöydän laatikkoa auki ja kii
 
  • Haha
Reactions: Elena777
r0s
Kilinkellit! En pääsekään lomautukselle.


ku oon vaan niin hyvä vissiin :D


Mut ei se mitään. Tapiola on kai kaunis jouluvalaistuksessa. Nyt kun vielä kaik ruokaravintelit älyäisivät hankkia myyntikojuja tai kärryjä tai mitä tahansa pieniä kadulla olevia myyntipisteitä ja sit kadulla kaikaisi "kuumia kastanjoita" ja "lämpimiä piirakoita" ja "churroja ja suklaata" ja" kinkkuvoileipiä sinapilla". :p
 

Yhteistyössä