Ihan hyvä jos sulla on käytöstavat - tosin viktoriaaniset sellaiset. Koska ihan yritysjohtajat lääppivät kännissä, ja kaveriporukassa koulutetut miehet ja naiset halailevat kännissä.Ei. Se mikä mua estää lääppimästä ovat käytöstavat.
Olen ollut kännissä toisten ihmisten seurassa satoja kertoja. Humalatila ei muuta mun perusluonnettani mihinkään. Ei musta kuoriudu stereotypista naisten perässä juoksijaa vaikka vetäisin paikallisen Alkon varaston kiduksiini. Mä en halua lääppiä. En halua löytää kännissä kumppania. Mä menen treffeille selvinpäin ja olen oma itseni. Jos se ei kelpaa niin sitten ei.
[ap]
Siis mä arvostan sitä, että joku vielä haluaa tutustua naiseen herrasmiesmäisesti. Ja enhän mäkään uskovana sinkkuna lääppiny ketään. Mutta meillä uskovilla on omat porukat joissa pariudutaan.
Mutta sun kohdalla on ehkä ongelmana se harrastuneisuuden puute - mistä ajattelit lähteä naista etsimään, kun nyhjötät ilmeisesti kotona kaiket päivät? Kaupan kassaa on vähän huono lähteä iskemään.
En hauku, vaan totean: sun päivittäisessä kuviossa on hankala kehitellä LUONTEVIA tutustumistilanteita naisiin.
Luonteva tilanne: opiskelijoiden riennot, työpaikka, työpaikan riennot.