Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja KalaMies
r0s
Tää oli yllätys kun sä oot yleensä kovin avoin makujen ja ruokien suhteen

Oikeasti se yllättää mut itsenikin. Nuorena parsakaali oli okei. Nyt syön ehkä, pitkin hampain, pari suullista pakosta koska se on terveellistä.

Tietty on myös mahdollista että se viljelyteknisistä syistä tai jalostuksen vuoksi maistuu nykyään erilaiselta.


Muut kaalit ovat yhä herkkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Lautanen kuuluu täräyttää ääriään myöten täyteen kaikkea mahdollista. Vain amatöörit santsaa
Mä aloitan aina kaloilla ja salaateilla ja yleensä mulla jää aina puolet syömättä, joten jatkan illalla santsaamista.
Lihaan en koske juuri lainkaan, paitsi karjalanpaistia syön (siitäkin syön enemmän liemiä ja porkkanoita, joukkoon pilkon perunan):p
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Oikeasti se yllättää mut itsenikin. Nuorena parsakaali oli okei. Nyt syön ehkä, pitkin hampain, pari suullista pakosta koska se on terveellistä.

Tietty on myös mahdollista että se viljelyteknisistä syistä tai jalostuksen vuoksi maistuu nykyään erilaiselta.


Muut kaalit ovat yhä herkkua.
Mä söin kerran liian vähän keitettyä parsaa ja sain siitä vatsannipistelyjä, mutta itte tehtynä on aina onnistunut tekemään hyvää ja ei kitkerää:p
 
Oikeasti se yllättää mut itsenikin. Nuorena parsakaali oli okei. Nyt syön ehkä, pitkin hampain, pari suullista pakosta koska se on terveellistä.

Tietty on myös mahdollista että se viljelyteknisistä syistä tai jalostuksen vuoksi maistuu nykyään erilaiselta.


Muut kaalit ovat yhä herkkua.
Noissa on muuten eroa, välillä maistuu sellaiselle jopa makeahkolle ja maukkaalle, välillä vähän tunkkaselle ja happamalle ja välillä kitkerälle. En tiedä mistä johtuu, onko niissä jotain lajike eroja myös vai mikä lie. Yleensä katson aina parsakaalin kannasta ettei ole rusehtunutkaan eli ei olisi älyttömän vanhoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta. Tää ei ole aforismi, vaan Pirkka-niksejä vastaava vinkki jolla säästät vuodessa - öö sievoisen summan rahaa, ja saat jännitystä elämääsi.

Älä turhaan osta tuulilasin pesunestettä. Aja niin lähellä edelläajavaa autoa, että kun hän suihkaisee pesunestettä, pärskeet tulevat sullekin. Ja en edes jaksa selostaa, mistä se jännitysmomentti tulee.
Säästämisestä tuli mieleen, en muista tarkalleen oliko pirkkaniksi vai mikä:
jos omistatte sikoja niin älkää turhaan syöttäkö niitä vaan potkikaa ne turvoksiin, näin saa potraa potkaa!

Toinen säästövinkki köyhälle oli halpa sähkösauna:
Laitetaan sähkölasku seinälle ja hikoillaan sitä katsellessa.
 
  • Haha
Reactions: KalaMies ja Echo
Kakusta tuli hyvä, mutta siinä saisi olla enemmän appelsiininmakua. Tuplasatsi appelsiininkuorta tai vaikka niitä kaupassa myytäviä appelsiininpaloja sekaan seuraavalla kerralla.
Mä kattelin siitä Meidän Perhe -lehdestä pipari-appelsiinituorejuusto-kakkua ja puolukka-valkosuklaakakkua.

Pitää testata ennenku täräyttää joulupöytään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä