Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Spekulointia. Mutta sinulla on siihen oikeus.

Kyllä mä luotan, että Trump jatkaa presidenttinä, mikään ei siis ole muuttunut sillä saralla.

Yllärinä tuli tuo, että tässä lähdetään paljastamaan isoa korruptiovyyhtiä!
En todellakaan valita asiasta - korruptio ei palvele loppupeleissä ketään - ei edes saamapuolen väkeä.
Juuh, toivottavasti Donin valheet tulevatkin esiin. No pitkälti ovatkin jo tulleet.
 
vierailija
Muuta en sano kuin sen, että jenkkilässäkin on presidentti valittu demokrattisella kansanäänestyksellä eli kansa puhunut. Kuitenkaan siellä ei saada tehdyksi vallanvaihtoa, koska Trumpista on sukeutunut kaikkivoipaisuushäiriöinen kiukutteleva kolmevuotias, joka ei nyt vaan halua. Ja kyllähän tämä haiskahtaa Trumpin puolelta viivytystaktiikalta, onhan häntä odottamassa vankilatuomiokin presidenttivirkansa jälkeen. Naurettavaksi mennyt koko touhu.
Jäitä hattuun. Odotetaan että oikeuskeissit on saatu päätökseen.:)
 
Tuomari lyttäsi kovasanaisesti Trumpin viimeisen tärkeän oikeusjutun äänimääristä – presidentti on hävinnyt tai vetänyt pois jo ainakin 30 yritystä
Eiköhän noista osasta valiteta ja katsotaan sitten uudelleen.
Eikä tuo mikään viimeinen tärkeä oikeuskeissi ollut.

Jos osaat englantia niin tässä sinulle (uudelleen) vastaukset kysymyksiisi:

 
Tämä oli tämän ketjun viesti nr. 666. Se todistaa, että Lisbeth on SAATANAN kötyri. Varokaa!

Asiaan. Oisko vaan niin, että Lisbeth lueskelee jotain semmoisia Jenkki foorumeita, joissa todellisuus näyttäytyy hieman toisenlaisena. Ja niiden perusteella uskoo, että Trump valtansa tavalla tai toisella säilyttää.

Noiden perusteella uskoo ihan oikeesti, että hänellä parempaa tietoa ja pääsee sitten sanomaan jossain vaiheessa: ÄHÄKUTTI!

Tämä on minun teoria. Sen enempää en jaksa aiheelle uhrata, mutta hauska nähdä, elääkö jossain rinnallaistodellosuudessa vielä ensi vuonna.
Onko väärin tuoda esiin vaihtoehtomedian antia?
Valitettavasti valtamedian tila on mennyt niin heikoksi, että muita medioita seuraa nykyään hyvin mielellään. Jos en niin tekisi niin olisin aivopesty lammas.
 
Faneille

Ei tämäkään huono ole:




Eikö tämä Bidenin pröystäily ole saanut jalansijaa valtamediassa?

 
Kiitos mutta en mä tarvitse mitään jäitä hattuuni. Ei tuo asia ole minulle NIIN tärkeä. Mitä enemmän itse toistelet ko.lausetta kaikkialle, sen varmemmin soisin sitä sinulle.
Mutta tuleehan tuota Usa:n keissiä seurattua kun EU:ssa elvytyspakettikeissikään ei enää aiheuta toivottavasti huolta, eikä muutakaan mitään superkiinnostavaa ole meneillään Suomessa.
 
Miten nää liittyy vallan siirtoon?
Tietenkin vaalivilppi pitää tutkia, mut koska edelleen se on vain epäily, pitää siihen vallanvaihtoonkin valmistautua.
Kyllä team Trumpilla on todistusaineistoa.

Mutta tuleehan näitä takapakkeja:
miksiköhän muuten Dominion firman (se hele-vetin kone) edustajat ovat lähteneet karkuun. Ei ollut tullut kuultavaksi.
Jokohan he ovat banaanivaltion suojissa.
Ei tuollainen anna kovin rehellistä kuvaa.:unsure:
 

Yhteistyössä