Mekko pömppövatsaiselle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Mikä olisi paras mekkomalli naiselle, jolla pömppövatsa ja pienet rinnat? Olen 170 cm pitkä ja normipainoinen muutoin, mutta ne omaan vartalomalliin sopimattomat noin 5 kg ovat keräytyneet juurikin vatsanseudulle. Parit mekot jo erehdyin tilaamaan ja palauttamaan. Toinen oli liian avonainen ja toisessa näytin raskaana olevalta (leikkaus juuri rinnan alla). Auttakaa, jottei mene loppuvuosi hutiostoksiin!
 
En todellakaan ole asiantuntija mutta voin yrittää keksiä jotakin.

Laita mikä mekko vain, mutta heitä päälle joku pleiseri mikä on muotoonommeltu niin että antaa vaikutelman kapeammasta vyötäröseudusta.

Käytä näyttäviä kenkiä ja isoja korviksia tai jotain asusteita mitkä vievät huomion muualle keskivyötäröstä.
 
r0s
Mun vatsalla on paha tapa pömpöttää (johtunee ruokailu- ja juomatottumuksistani) ja ehdottomaati paras vaihtoehto on ihonmyötäinen, joustava, niin että on erikseen ala- ja yläosa. Väreistä paras on musta.

Ja kaulaan suuri koru tai huivi.
 
I feel u. Olen asiantuntija siinä, kuinka
-lihominen näkyy heti vatsan seudulla
-ihan tavallinen syöminen muuttaa litteähkön aamuvatsan päivän aikana roikkuvaksi kaljamahaksi

Älä vaan käytä ohutta paitaa tai ohutta trikoomekkoa, ne on armottomia. Hommaa napakkaa kangasta oleva A-linjainen, tunikamainen mekko joka ei kiristä.

Sit jos laihdutat, voit käyttää ohuempaakin kangasta.

Mutta: tiettyyn rajaan asti vatsan pömpötys ruokailun takia on normaalia, sanovat lääkärit. Jos aamuvatsa on litteähkö, ei ole häpeä jos ruoka sitä turvottaa päivän aikana, koska mihinkä se ruoka ja juoma häviäisi?
 
I feel u. Olen asiantuntija siinä, kuinka
-lihominen näkyy heti vatsan seudulla
-ihan tavallinen syöminen muuttaa litteähkön aamuvatsan päivän aikana roikkuvaksi kaljamahaksi

Älä vaan käytä ohutta paitaa tai ohutta trikoomekkoa, ne on armottomia. Hommaa napakkaa kangasta oleva A-linjainen, tunikamainen mekko joka ei kiristä.

Sit jos laihdutat, voit käyttää ohuempaakin kangasta.

Mutta: tiettyyn rajaan asti vatsan pömpötys ruokailun takia on normaalia, sanovat lääkärit. Jos aamuvatsa on litteähkö, ei ole häpeä jos ruoka sitä turvottaa päivän aikana, koska mihinkä se ruoka ja juoma häviäisi?
Ei ruoka turvota jos syö oikein ja oikean määrän.
Ihmiset lähtökohtaisesti mättävät kerralla liikaa safkaa ja se ei yleensä ole sitä oikeaa ravintoa edes, mutta minkäs teet - markkinat pursuaa herkkuja ja ravintoköyhää höttöä mitä on pakko saada.
 
vierailija
Ei ruoka turvota jos syö oikein ja oikean määrän.
Ihmiset lähtökohtaisesti mättävät kerralla liikaa safkaa ja se ei yleensä ole sitä oikeaa ravintoa edes, mutta minkäs teet - markkinat pursuaa herkkuja ja ravintoköyhää höttöä mitä on pakko saada.
Jotkut terveellisetkin ruoat kyllä turvottaa, ku vatsaan ja suolistoon kertyy paljon kaasua. Se saa mahan pömpöttämään.
 
r0s
Ei ruoka turvota jos syö oikein ja oikean määrän.
Ihmiset lähtökohtaisesti mättävät kerralla liikaa safkaa ja se ei yleensä ole sitä oikeaa ravintoa edes, mutta minkäs teet - markkinat pursuaa herkkuja ja ravintoköyhää höttöä mitä on pakko saada.

Ei tarvita kuin olut tai siideri ja tuore leipäviipale ni jo pullottaa. Tai kourallinen viinirypäleitä.


Mut elämä on valintoja. Mun vatsa saa pömpöttää välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Ei ruoka turvota jos syö oikein ja oikean määrän.
Ihmiset lähtökohtaisesti mättävät kerralla liikaa safkaa ja se ei yleensä ole sitä oikeaa ravintoa edes, mutta minkäs teet - markkinat pursuaa herkkuja ja ravintoköyhää höttöä mitä on pakko saada.
Mulla turvottaa terveellinen oikean kokoinen ateria. Aamulla vatsa on ok. Myöhemmin on kauhea turvotus. Jos syön pelkkää leipää ja jonku hedelmän niin ei turvota.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mulla turvottaa terveellinen oikean kokoinen ateria. Aamulla vatsa on ok. Myöhemmin on kauhea turvotus. Jos syön pelkkää leipää ja jonku hedelmän niin ei turvota.
Toisen terveellinen on toiselle höttöä.

Olen kokeillut aika monia dieettejä hyvikseni ja huomannut, että kun syö ravinteikasta ruokaa sitä ei paljon tarvitse olla, eikä siihen kuulu mikään leipä tai vilja. Kuituja saa kasviksista, vihanneksistakin yms.

Ei pömpöttänyt, mutta koita nyt sitten ylläpitää sellaista kun ovista ja ikkunoista tuputetaan vaikka ja mitä.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Toisen terveellinen on toiselle höttöä.

Olen kokeillut aika monia dieettejä hyvikseni ja huomannut, että kun syö ravinteikasta ruokaa sitä ei paljon tarvitse olla, eikä siihen kuulu mikään leipä tai vilja. Kuituja saa kasviksista, vihanneksistakin yms.

Ei pömpöttänyt, mutta koita nyt sitten ylläpitää sellaista kun ovista ja ikkunoista tuputetaan vaikka ja mitä.
Niin olen minäkin kokeillut. Foodmap jne. Mistään ei ollut apua.
 

Yhteistyössä