Kaksoistytöt saivat viikonlopulla nimet...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
...pitkän pohdinnan jälkeen päädyimme seuraavasti.
Sinna Aava Emilia
Janni Iida Alina

Oli tosi pitkän pohdinnan paikka et saatiin nimiä järkättyä :)
IIda mun nimi .
Emilia mun edes mennyt mamma.
Alina on mieheni mummi
Aava sopii iidaan.
Mies tykkäsi katsoo vahteranmäen eemeliä pieneä.
Et nimissä on paljon historiaa mitä tytöille kertoa <3
 
vierailija
Kauniit nimet.

Mun lapsesta tuli Perciina Keijo Kokaiina.

Keijo on mun yläkerran naapuri, Perciina on mun mummon koiran purulelun nimi ja Kokaiina tulee siitä kun tykkään käyttää kokaiinia.
 
vierailija
Ihanat nimet joka tapauksessa!
Mäkin tykkään siitä että nimillä on historia, tarina.

Täällä kovin moni haukkuu toisten antamia nimiä, mutta olisko sitten kiva jos jokainen antaisi just sen saman kaikkien lempparin?! No ei, sitten marmatetaan että ei voi ite antaa sitä varaamaansa nimeä kun niin moni muu on jo antanut :D
Eikös vaan ole hyvä juttu että meillä sittenkin on erilaiset nimet.
 
vierailija
Olen aidosti järkyttynyt siitä miten täällä kommentoidaan toisen lapsen nimiä! Rakkaiden, sille ihmiselle maailman tärkeimpien lasten huolella ja rakkaudella mietittyjä nimiä. Hävetköö naiset! Ei ihme jos lapsistanne kasvaa koulukiusaajia kun äidit on tuollaisia. :(

Ja itse asiaan, kauniit nimet, nykyaikaiset ja tarpeeksi napakat kutsumanimet. Kaunis tarina muilla nimillä.
 
vierailija
Olen aidosti järkyttynyt siitä miten täällä kommentoidaan toisen lapsen nimiä! Rakkaiden, sille ihmiselle maailman tärkeimpien lasten huolella ja rakkaudella mietittyjä nimiä. Hävetköö naiset! Ei ihme jos lapsistanne kasvaa koulukiusaajia kun äidit on tuollaisia.

Ja itse asiaan, kauniit nimet, nykyaikaiset ja tarpeeksi napakat kutsumanimet. Kaunis tarina muilla nimillä.
Heijastelee paljon sitä miten tässä maassa suhtaudutaan yleensä lapsiperheisiin. Suomi on kaikista palveluistaan huolimatta karu paikka lapsiperheille, en ihmettele että lisääntymishalut vähenee ihmisillä. Vaaditaan mahdottomia, lapsia pitää hoitaa kotona pitkään mutta töihin täytyy silti palata aikaisin ja töistä ei saisi olla pois hoitamassa kipeää lasta, raskaanaolevakin on vain riesa työnantajalle jos on paljon saikulla jne. Työpäivän jälkeen ei ole enää aikaa perheelle ja se raastaa, mutta jos hoitaa lasta kotona leimataan lusmuksi, vaikka se on kokopäivätyötä ja säästää kunnille omaisuuden. Kiitosta ei saa koskaan mistään. Lapsettomat saa enemmän arvostusta ja mahdollisuuksia kuin perheelliset, ja se on monesta ok koska "itsepä olet lapsesi tehnyt" asenne rehottaa.
 
vierailija
Olen aidosti järkyttynyt siitä miten täällä kommentoidaan toisen lapsen nimiä! Rakkaiden, sille ihmiselle maailman tärkeimpien lasten huolella ja rakkaudella mietittyjä nimiä. Hävetköö naiset! Ei ihme jos lapsistanne kasvaa koulukiusaajia kun äidit on tuollaisia.

Ja itse asiaan, kauniit nimet, nykyaikaiset ja tarpeeksi napakat kutsumanimet. Kaunis tarina muilla nimillä.
No hölö hölö. Aloitus on trolli ja vastaukset sen mukaisia.
 

Yhteistyössä