V
vierailija
Vieras
18.000 mt-ammattilaista allekirjoitti heti kättelyssä, turhaan venkoiletEi tuo Gartnerin raapustus ole mikään fakta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
18.000 mt-ammattilaista allekirjoitti heti kättelyssä, turhaan venkoiletEi tuo Gartnerin raapustus ole mikään fakta.
18.000 mt-ammattilaista allekirjoitti heti kättelyssä, turhaan venkoilet
Pitäisiköhän sinun hakeutua kouluun niin saisit jaella noita diagnoosejas lisenssi taskussa.![]()
Mistä tunnistaa narsistin ja psykopaatin? Lääkäri kertoo | Terve.fi
Narsisti vai psykopaatti? Nämä asiat ovat tyypillisiä narsistille ja psykopaatille. Katso lista!www.terve.fi
Toisaalta olisiko päässyt USA:n pressaksi, jos ei olisi psykopaatti ja narsisti.
Pitäähän sitä miehellä tavoitteita olla.
Kröhöm, nuo oli Lauerman analyysejä, kyllähän muuten narskut tunnistaa helposti, jos on sellaisen uhriPitäisiköhän sinun hakeutua kouluun niin saisit jaella noita diagnoosejas lisenssi taskussa.
Eikö sua hävetä diagnosoida ihmisiä ilman mitään pätevyyttä?Kröhöm, nuo oli Lauerman analyysejä, kyllähän muuten narskut tunnistaa helposti, jos on sellaisen uhri
Hävettää sinun puolestasi, jos väität ettei Trump ole sellainen
Pitäisiköhän sinun hakeutua kouluun niin saisit jaella noita diagnoosejas lisenssi taskussa.
Pitäisiköhän sinun hakeutua kouluun niin saisit jaella noita diagnoosejas lisenssi taskussa.
No siis, en ymmärrä miten diagnooseja voi tehdä jonkun ohjelman perusteella...Nyt en vastaa kellekkään, koska eilen joku AS kuvitteli jo, että seuraan tätä, vainoharhaisuushan voi levitä.
Mutta totta on se, että psykologisia diaknooseja voidaan tehdä jo edesmenneistä ihmisistä jopa vuosituhanten takaa. Näissä nk. "diagnooseissa" (Tässähän ei puhuta varsinaisesti diagnoosista) käytetään henkilön tai aikalaisten jälkeenjättämää aineistoa, mitä tästä on kerrottu. Varmasti, jos materiaalia on vähän ja se on toisen käden tietoa, "diagnoosi" on sitten vähän heikommalla pohjalla.
Mutta tämä tyyppi twiittaa sensuroimatta jokaisen ajatuksensa kerran minuuttiin,
MITEN JOKU VOI EDES KUVITELLA, ETTEI TÄSTÄ TYYPISTÄ SAISI jopa sitä oikeaa diagnoosia.
No siis, en ymmärrä miten diagnooseja voi tehdä jonkun ohjelman perusteella...
Annappas kun selitän sinulle niin että sinäkin varmasti ymmärrät:
se, että teet Trumpista diagnoosin on täysin sama, kuin että tekisit diagnoosin vaikka Salattujen elämien Kari Taalasmaasta.
Sinä et tiedä minkälainen Trump oikeasti on jos et tunne häntä. Ja yhtä vähän tunnet Tommi Taurulaa (Kari Taalasmaa).
Mikä ihme ihmisiin on mennyt kun jo pelkän maalaisjärjen käyttö aiheuttaa noin suuria haasteita?
Eikö sua hävetä diagnosoida ihmisiä ilman mitään pätevyyttä?
Huumorintajuinen mies.Trumpin mielipiteitä:
Donald Trumpin suhtautuminen tyttäreensä ja tämän ulkonäön avoin kehuminen on vuosien mittaan ollut hämmästelyn ja vitsienkin aihe. Diili-ohjelmaa mainostaneelta Donaldilta kysyttiin tv-haastattelussa vuonna 2006, pahastuisiko hän tyttärensä poseeraamisesta Playboy-lehdessä.
– Ivanka ei tekisi sellaista, vaikka hänellä onkin erittäin kauniit muodot. Olen sanonut, että jos Ivanka ei olisi tyttäreni, minä varmaan tapailisin häntä, Donald totesi monen ihmetykseksi.
Haastattelussa mukana ollut Ivanka nauroi kiusaantuneena vieressä isänsä kommentille.
ja muutama lisää:
“Kiinalaiset keksivät ilmastonmuutoksen, jotta Yhdysvaltain teollisuus kärsisi.”
“Osa upeudestani johtuu siitä, että olen todella rikas.”
”Ehkä hänellä on syntymätodistus, mutta ehkä siinä on maininta esimerkiksi uskonnosta ja ehkäpä hän onkin muslimi. En tiedä. Ehkei hän halua sellaista. Ehkä hänellä ei ole sellaista. Mutta tämän sanon teille: jos hän ei syntynyt tässä maassa, se on yksi kaikkien aikojen huijauksista.” (Barack Obamasta)
“Anteeksi vain te häviäjät ja vihaajat, mutta älykkyysosamääräni on yksi maailman korkeimmista, ja tiedätte sen! Pyydän, älkää tunteko itseänne typeriksi tai epävarmoiksi – se ei ole teidän syytänne.”
“New Yorkissa sataa lunta ja on kylmä – tarvitsemme ilmaston lämpenemistä!”
Putte onkin ihan komee, fiksu ja huumorintajuinen mies, mutta oon jo varattu.Pitäiskö sun hakeutua Putinin suojiin
Huumorintajuinen mies.
Hän ei edelleenkään ole luvannut olla poliittisesti korrekti, mutta paljon muuta hän on luvannut ja lupaukset pitänyt.
Putte onkin ihan komee, fiksu ja huumorintajuinen mies, mutta oon jo varattu.
Putte onkin ihan komee, fiksu ja huumorintajuinen mies, mutta oon jo varattu.
Voit aina pyrkiä sille töihin. Parempi sun siellä juurillasi olisi olla