Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta,väsyttää ja päätä jomottaa,nukuin huonosti.
Varmaan stressi ja ahistus kun pitää taas lähteä.
Mie inhoon ja ahistaa kun vieraita ihmisiä pyörii ympärillä paljon eivätkä osaa pitää välimatkaa.
Hyvä puoli on päästä kolme kertaa päivässä valmiiseen ruokapöytään,mä en ainakaan tavanomaista puuroa meinaa aamupalalla syödä siellä kun puuroa syön kotona ja kiva päästä ilmaiseksi kuntosalille ja kylpylään
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Huomenta,väsyttää ja päätä jomottaa,nukuin huonosti.
Varmaan stressi ja ahistus kun pitää taas lähteä.
Mie inhoon ja ahistaa kun vieraita ihmisiä pyörii ympärillä paljon eivätkä osaa pitää välimatkaa.
Hyvä puoli on päästä kolme kertaa päivässä valmiiseen ruokapöytään,mä en ainakaan tavanomaista puuroa meinaa aamupalalla syödä siellä kun puuroa syön kotona ja kiva päästä ilmaiseksi kuntosalille ja kylpylään
Huomenta, mä olen ollut aslak kuntoutuksessa karjalohjalla. Siellä oli myös iltapala tarjolla. Tais olla päiväkahvitki. Mä söin puuroa koska kotona syön sitä harvoin aamupalana. Liikuttiin aika paljon niin piti syödä hyvin. Siellä sai vapaa-aikana käyttää liikuntasalia. Oli kaikenlaisia välineitä. Ja uima-altaalle sai mennä. Parina iltana mun ryhmä sai rantasaunan käyttöön pariksi tunniksi. Saatiin iltapala sinne. :D
Harmi että eivät piä välimatkaa. :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
r0s
Jahas.

Nyt pitää hakea mies työmaalta. Se lähti sinne jo ennen aamuviittä.. *viheltelee* Kukaan ei oo noin työnarkomani kuin se!


Ja lomat, ovat sit kuntoutusta tai eivät, ovat ihania, kunhan siellä ei oo muita ihmisiä ylipäätään! :D Paitsi että toki keittiö- ja siivushenkilökunta. Tai ainakin keittiöhenkilökunta. :p
 
Jahas.

Nyt pitää hakea mies työmaalta. Se lähti sinne jo ennen aamuviittä.. *viheltelee* Kukaan ei oo noin työnarkomani kuin se!


Ja lomat, ovat sit kuntoutusta tai eivät, ovat ihania, kunhan siellä ei oo muita ihmisiä ylipäätään! Paitsi että toki keittiö- ja siivushenkilökunta. Tai ainakin keittiöhenkilökunta.
Parasta on mökki keskellä ei mitään. Pitäs saada kuski+auto että pääsis mökkeilee. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Huomenta, mä olen ollut aslak kuntoutuksessa karjalohjalla. Siellä oli myös iltapala tarjolla. Tais olla päiväkahvitki. Mä söin puuroa koska kotona syön sitä harvoin aamupalana. Liikuttiin aika paljon niin piti syödä hyvin. Siellä sai vapaa-aikana käyttää liikuntasalia. Oli kaikenlaisia välineitä. Ja uima-altaalle sai mennä. Parina iltana mun ryhmä sai rantasaunan käyttöön pariksi tunniksi. Saatiin iltapala sinne.
Harmi että eivät piä välimatkaa.
Tuolla kunnonpaikassa ei oo iltapalaa,päiväkahvit ostettava ite,välipalaa on klo 14 mutta silloin yleensä ohjelmaa. Meinaan kyllä nauttia ruuasta hyvällä mielin. Joo liikuntaa on ihan kivasti ja hyvä kun saa käyttää liikunta ja kuntosaleja ja kylpylän altaita. Tuolla on savusauna ma ja la mutta maksaa 5€
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Tuolla kunnonpaikassa ei oo iltapalaa,päiväkahvit ostettava ite,välipalaa on klo 14 mutta silloin yleensä ohjelmaa. Meinaan kyllä nauttia ruuasta hyvällä mielin. Joo liikuntaa on ihan kivasti ja hyvä kun saa käyttää liikunta ja kuntosaleja ja kylpylän altaita. Tuolla on savusauna ma ja la mutta maksaa 5€
Palvelut riippuu paikasta. Tuolla oli myös kauneushoitola. Kävin kasvohoidossa, jalkahoidossa ja hierojalla. Maksullisia tietysti. Siellä oli kylpyjä. Paikka on kylpylähotelli. Suurin osa asiakkaista oli vanhuksia. Kesällä oli joitakin perheitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Palvelut riippuu paikasta. Tuolla oli myös kauneushoitola. Kävin kasvohoidossa, jalkahoidossa ja hierojalla. Maksullisia tietysti. Siellä oli kylpyjä. Paikka on kylpylähotelli. Suurin osa asiakkaista oli vanhuksia. Kesällä oli joitakin perheitä.
Jep niin riippuu,on tuollakin noita kauneus ja hierontapalveluita mutta sen verran kalliita ettei oo nyt varaa.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä