Kauneimmat taideteokset, mitä mies voi kulkiessaan yllättäen kohdata. Näissäkin on vaaransa, jos niitä jää ihailemaan ;)

  • Viestiketjun aloittaja Mallia palstamammoille
  • Ensimmäinen viesti
Siksi kade koska tuomitset toisen käytöksen. Joka on kuin joku jumalatar.

Yksikään mies ei pane pahakseen, jos tuollainen osuu silmien eteen missä tahansa
Paneminen kyllä tulee väistämättä mieleen
Tiiäkkö mitä? Mä olen kaunis. :giggle:
Mä en ymmärrä paljastelevaa pukeutumista mutta toki muut voivat tehdä mitä haluaa. :D
 
Juu, Kaia on mallia skinny, mutta kyse oli siitä että kehuit että sen aasialaisen kanankintut oli vakuutettu. Joten aattelin että niiden pitää olla jotenki erikoiset, mut aika muodottomat tikut.
Kyllä tuolla YuRalla on kuitenkin muotoja 3 kertaa enemmän kuin Kaialla. Kuka tahansa mies näkee eron heti. Miten kelvotonta tuo Kaian ruoka mahtaa olla? Kaksi salaatinlehteä ja latte?

saman kuvauksen otos toisesta suunnasta


 
Kyllä tuolla YuRalla on kuitenkin muotoja 3 kertaa enemmän kuin Kaialla. Kuka tahansa mies näkee eron heti. Miten kelvotonta tuo Kaian ruoka mahtaa olla? Kaksi salaatinlehteä ja latte?

saman kuvauksen otos toisesta suunnasta


Tuolla Yuralla on pitkät jalat, mutta kauniissa jaloissa on pohkeissa muotoa. Kate Middletonilla on killer-legs, eli yhdet kauneimmista sääristä.

Ja Kate, kuin myös Kaia, on naamasta paljon nätimmät kuin tuo Yura, mutta nää on makuasioita.

 
Tuolla Yuralla on pitkät jalat, mutta kauniissa jaloissa on pohkeissa muotoa. Kate Middletonilla on killer-legs, eli yhdet kauneimmista sääristä.

Ja Kate, kuin myös Kaia, on naamasta paljon nätimmät kuin tuo Yura, mutta nää on makuasioita.
Kate on tosiaan sentään nainen, vaikka ei Yuralle pärjääkään. Kaia nyt vaan on aika ruma, mutta hänestä voisi ehkä valmentaa korkeushyppääjän tai lentopalloilijan?

Naisten kauneuden arvoinnissa miehet (vielä toistaiseksi) ovat tuomareita, joiden valinnat vaikuttavat. Tulevaisuudessa ehkä toisin, jos naispari pysty hankkimaan lapsia perintötekijänsä yhdistäen. Sinäkin voisit unelmissasi pyöräyttää lapsen Kaialle.

Huomaatko, että tyylitietoinen Kate paljastaa tarpeen vaatiessa tissivaon. (y)
 

Yhteistyössä