Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä "ne" on sängyn runko, jotain astioita, rikkinäistä elektroniikkaa, pieneksi jääneitä vaatteita, vanhat kuluneet puutarhatuolit ja pöytä sekä kaikkea epämääräistä
-Pieneks jääneet vaatteet -> te laihdutatte molemmat niin johan mahtuu taas :)
-ei astioista luovuta! 30 v. ootat ja ne tulee muotiin ja Hirvaskankaalla kajahtaa "myydään kahvaton paistinpannu ja "Muumipeikolla laksatiivisia ongelmia"-muumimuki, ja saatte hyvät rahat. :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
-Pieneks jääneet vaatteet -> te laihdutatte molemmat niin johan mahtuu taas
-ei astioista luovuta! 30 v. ootat ja ne tulee muotiin ja Hirvaskankaalla kajahtaa "myydään kahvaton paistinpannu ja "Muumipeikolla laksatiivisia ongelmia"-muumimuki, ja saatte hyvät rahat.
Kakarien vaatteita... Puhtaat ja ehjät menee tietty vaatekeräykseen. Ja ei ollu kotimaista posliinia saati mitään säilyttämisen arvosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Nii mihinkäs te olittekaa muute lähössä sinne reissuun, ku pakkailet? *en oo aina palstalla* Joitaki vaihtoehtoja mietit?

Se Juuka. Ihana ,pieni hirsimökki(sähköittä) mäen päällä ja alamäkeen rannalla sauna, laituri ja soutupaatti. Joku luonnonsuojelualue siinä vieressä ja eipä muuta kaivatakaan.
 
Se Juuka. Ihana ,pieni hirsimökki(sähköittä) mäen päällä ja alamäkeen rannalla sauna, laituri ja soutupaatti. Joku luonnonsuojelualue siinä vieressä ja eipä muuta kaivatakaan.
Ai nii juu Juuka. :) Varmasti ihana kokemus! Ja kirveellä pärjää jos vettä tarttee.. ;)
Mä mietin kans yhtä eräkämppää syyslomaksi, mut en uskalla sitä ikinä vuokrata....oon yöpyny kyllä semmoisissa.

Mutta tän kermapehva-lössin suostuttelu veis ainaki pari päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
r0s
Pitäs
Ai nii juu Juuka.
Mä mietin kans yhtä eräkämppää syyslomaksi, mut en uskalla sitä ikinä vuokrata....oon yöpyny kyllä semmoisissa.

Mutta tän kermapehva-lössin suostuttelu veis ainaki pari päivää.

Mä kysyn vaan että kuka lähtee mukaan ja ne jotka eivät tuu selviytyvät sit itseksiin.

Tosin mun ipanat ovat jo isoja.
 

Yhteistyössä