Terveyskeskus Kuopio

  • Viestiketjun aloittaja Potilas
  • Ensimmäinen viesti
Potilas
Kävin Kuopion terveyskeskuksessa BRUKSISMIN takia. Lääkäri kysyi käynnillä myös lääkityksiä, jolloin tulin maininneeksi masennuslääke vieroituksesta. Tämän kerrottua lääkäri kauhistui ja totesi tyyliin:" ethän sinä voi lopettaa lääkitystä, koska olet sairastanut vakavan masennuksen"!!! ANTEEKSI, ETTÄ MITENKÄ MENI?!? Kerroin, että olen käyttänyt ko.lääkkeitä epäsäännöllisesti 15 vuotta, mutta en ole hyötynyt lääkkeiden käytöstä. Hirveitä sivuvaikutuksia olen kyllä saanut niistä lääkkeistä!!! Ja kerroin, etten ole enää masentunut. Kerroin myös sen, että aion hakeutua tarvittaessa psykoterapiaan, jos vointini muuttuisi. Lääkäri kielsi täysin psykoterapian hyödyt!!! Kiitos Alisa, sinunlaisia lääkäreitä ei tarvita!
 
vierailija
Miksi teit uuden aloituksen tästä?
No ohan se nyt oikeesti kurjaa, että lääkärin kuvittelisi ol3van Suomen kaltaisessa maassa todella hyvä ja pätevä, mutta sitten saatkin tuon tasoista palvelua.
Näistä pahemmistakin tapauksista tulee aika ajoin uutisissa juttua, ja itselläkin ja tuttavapiirissä yhdellä sun toisella on enemmän tai vähemmän mielekkäitä ja vähemmän mielekkäitä kokemuksia.
Ei siis ole ihan uutta kylläkään.
Ja varsinkin tapauksessa jossa meet yks.lääkärille ja maksat noin 200e palvelusta niin voisin kyllä hetken miettiä tekisinkö valituksen, ja vaatisin että minun ei tarvitsisi niin isoa summaa huonosta palvelusta maksaa.
 
vierailija
No ohan se nyt oikeesti kurjaa, että lääkärin kuvittelisi ol3van Suomen kaltaisessa maassa todella hyvä ja pätevä, mutta sitten saatkin tuon tasoista palvelua.
Näistä pahemmistakin tapauksista tulee aika ajoin uutisissa juttua, ja itselläkin ja tuttavapiirissä yhdellä sun toisella on enemmän tai vähemmän mielekkäitä ja vähemmän mielekkäitä kokemuksia.
Ei siis ole ihan uutta kylläkään.
Ja varsinkin tapauksessa jossa meet yks.lääkärille ja maksat noin 200e palvelusta niin voisin kyllä hetken miettiä tekisinkö valituksen, ja vaatisin että minun ei tarvitsisi niin isoa summaa huonosta palvelusta maksaa.
Siis enemmän mielekkäitä ja vähemmän mielekkäitä.
 

Yhteistyössä