Itku pääsi kun katsoin ulosoton sivuilla omia sivuja

  • Viestiketjun aloittaja Ihana helpotus!
  • Ensimmäinen viesti
Ihana helpotus!
Velka ulosotossa nolla euroa! Tätä päivää on odotettu! Kyllä on helpottunut olo! Seuraavasta palkasta ei enää ulosmitata ja ihanaa saada enemmän rahaa ettei tarvitse laskea senttejä, että riittää laskuihin. Nyt voi opintolainankin lyhennystä suurentaa, että saisi sen nopeammin pois. :)

Joitakin velkoja on vielä perintätoimistoissa kun en ole niitä pystynyt maksamaan samalla kun palkasta ulosmitataan. Noihin velkoihin olen sopinut maksusuunnitelmat.
 
Velka ulosotossa nolla euroa! Tätä päivää on odotettu! Kyllä on helpottunut olo! Seuraavasta palkasta ei enää ulosmitata ja ihanaa saada enemmän rahaa ettei tarvitse laskea senttejä, että riittää laskuihin. Nyt voi opintolainankin lyhennystä suurentaa, että saisi sen nopeammin pois.

Joitakin velkoja on vielä perintätoimistoissa kun en ole niitä pystynyt maksamaan samalla kun palkasta ulosmitataan. Noihin velkoihin olen sopinut maksusuunnitelmat.
Onnittelut! Ikävän moni joutuu tuon talousopin sinun tapaasi hakemaan kantapään kautta - ei ihan helpointa elämää.
 
r0s
Onnea!

Meikäläisellä velkojen korot ovat tällä erää noin 900 euroa kuussa, eli suunnilleen saman minkä maksan, ni loppua ei näkyisi ellei ois tietoa että noikin virheelliset verovelat saadaan korjattua.


Parissa vuodessa mäkin olen velaton -ellei asuntolainaa huomioida.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hyvin tehty.Parhaimmat onnittelut sinulle.Varmaan huikea tunne kun ei tarvitse enää stressata saako jääkaappiin hommattua mitään syötävää tällä viikolla vai kestääkö ensi viikkoon,tai saako laskut maksettua.(y)
 
vierailija
Siis osui ja upposi? En minä sinua erityisesti moittinut, koska olet jo oppinut läksysi.. Mutta jos ajattelet yhteistä hyvää, olet mielelläsi esimerkkinä nuoremmillesi: "älkää tehkö niin kuin minä tein".
Olet sinä ilkeä ihminen. Tiesitkö, että ulosottoon voi joutua konkurssin kautta, petoksen uhrina tai vaikka häviämällä hometalokäräjät. Kaikki eivät vain möhli tietojaan "omasta syystään", ja hekin jotka möhlivät saattavat kärsiä mielenterveysongelmista tms. mistä syystä elämänhallinta luiskahraa raiteiltaan. Mutta ethän sinä empatikyvyttömänä tällaista ymmärrä.
 
r0s
Olet sinä ilkeä ihminen. Tiesitkö, että ulosottoon voi joutua konkurssin kautta, petoksen uhrina tai vaikka häviämällä hometalokäräjät. Kaikki eivät vain möhli tietojaan "omasta syystään", ja hekin jotka möhlivät saattavat kärsiä mielenterveysongelmista tms. mistä syystä elämänhallinta luiskahraa raiteiltaan. Mutta ethän sinä empatikyvyttömänä tällaista ymmärrä.

Niin totta.

Mun esimerkiksi pitäisi maksaa vielä 50 000 veroja tuloista joita ei ikinä ollutkaan. Vain koska olin tyhmä ja valitsin väärän kirjanpitäjän. Toki, jso ajatus on se, että väärästä valinnasta pitää kärsiä, niin...

Onneksi 40 000 saatiin jo oikaistua ja kun viimeinenkin oikaistu verotus valmistuu jää jäljelle alle kymppitonni mistä on helppoa selviytyä.


Eniten käy sääliksi niitä, jotka maksavat jonkun jonka menivät kiltteyttään takaamaan, velkoja tai niitä joiden vanhemmat ovat tärvänneet luottotiedot jo alaikäisinä.
 

Yhteistyössä