Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Harrastin seksiä @r0s kanssa toissa yönä!
Oli niin kiihkeetä, että en olis halunnut herätä ollenkaan! Koko aamupäivän kertasin unta ja kun päivä oli puolessa ei ollu nälkä suolessa vaan sormi, no ei vaan, ku ykköstä pitä käyä koskettelemassa unta muistellen!:love:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Elena777
Harrastin seksiä @r0s kanssa toissa yönä!
Oli niin kiihkeetä, että en olis halunnut herätä ollenkaan! Koko aamupäivän kertasin unta ja kun päivä oli puolessa ei ollu nälkä suolessa vaan sormi, no ei vaan, ku ykköstä pitä käyä koskettelemassa unta muistellen!
Roosa epäilemättä nappas isäntää ravaatista kiinni ja kantoi sänkyyn tuon luettuaan, tuli sen verran hiljasta... :whistle:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Lispetti
mulla taas ma fy ke oli parraat aineet eli sain ysiä ja kymppiä

päädyin isnirööriksi
ISNIRÖÖRI!:ROFLMAO:

Mulla fysiikka ja kemiikka oli vaihtelevia. Joskus oli kiitettävää ja joskus tyydyttävää.
Jos nyt pitäis tehdä samat kokeet ni uskoisin niiden menevän paremmin.

Lempparit on aina olleet kielet, paitsi ei svedukka.❤ Näistä ropis aina täytellistä.(y)
 
ISNIRÖÖRI!

Mulla fysiikka ja kemiikka oli vaihtelevia. Joskus oli kiitettävää ja joskus tyydyttävää.
Jos nyt pitäis tehdä samat kokeet ni uskoisin niiden menevän paremmin.

Lempparit on aina olleet kielet, paitsi ei svedukka. Näistä ropis aina täytellistä.
mulla oli tämmöseksi fyysikoksi myös kielet hyviä, kirjotin sekä ruåttista että enkusta ällät
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä