Iyh! Tuure Boeliuksella meni tunteisiin kun kuntosaliyrittäjällä asiallinen heterokommentti

Voi Tuure! Millä sua lohduttaisi kun kaikki ei fanita samaa kuin sä? Hommataanko glitter-trikoot ja vähän kimalletta?

Kuntosaliyrittäjä Jooel Vataselta mitä asiallisin ja rauhanomaisin kommentti. Mut se oli Tuure-boylle liikaa.


"- Hmm... Kaikki puuhatkoon makuuhuoneissaan mitä haluaa, minä en ole sitä tuomitsemaan mutta kokeilkaa nyt ensin sitä luojan valitsemaa tekniikkaa, Jooel kirjoittti Instagram-videotarinassaan vastaukseksi. "
 
Viimeksi muokattu:
Ja tässä nyt oikein suvaitsevaisuuen huipentuma, eli sateenkaariväki on aika kaksoistandardista porukkaa:

"Miten paljon yksi homofobinen kommentti voikaan vaikuttaa mun ajatuksiin kyseisestä ihmisestä, Tuure kirjoitti. "

Eli Tuure _pakottaisi_ kaikki ajattelemaan samoin JA itse myöntää, ettei voi enää ajatella kivasti siitä Jooelista tän jälkeen.

Missä oikea suvaitsevaisuus sateenkaariväellä? Eikö Vatanen olekaan muutoin mukava?
 
Ja tässä nyt oikein suvaitsevaisuuen huipentuma, eli sateenkaariväki on aika kaksoistandardista porukkaa:

"Miten paljon yksi homofobinen kommentti voikaan vaikuttaa mun ajatuksiin kyseisestä ihmisestä, Tuure kirjoitti. "

Eli Tuure _pakottaisi_ kaikki ajattelemaan samoin JA itse myöntää, ettei voi enää ajatella kivasti siitä Jooelista tän jälkeen.

Missä oikea suvaitsevaisuus sateenkaariväellä? Eikö Vatanen olekaan muutoin mukava?
Ovat kyllä erittäin herkkänahkaista väkeä.

Melkeimpä tulee mieleen somput ja arabin retkut: yle, hesari ja suvakit ovat nostaneet heidät korokkeelle, ja he ovat sitä kautta oppineet uhriututumaan joka asiasta mikä heitä ei miellytä, ja näilläkin pätee myös kaksoisstandardit.

Tässä sinun otsikossa toteutetaan ihan samaa asiaa, taustavaikuttajatkin samat, teema vain toinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Echo
Pitäiskö Tuuren kasvattaa vähän nahkaansa? Tuossa(kaan) kommentissa ei ole mitään homokammoista, sutjakka ehdotus vain:sneaky:. Yhtälailla mulle on lesbot sanoneet pakkien saannin jälkeen (kun olen todennut että sori mutta ei kiinnosta, oon ihan hetero ja sytyn vain miehistä) että et voi tietää ennenkun oot kokeillu. Enkä ole ainoa, on tainnut lähes jokainen kaverini joka on homon/lesbon iskuyrityksen kohteeksi päätynyt saada saman sortin kommentin. Jotenkin se pakkien tuoma pettymys verhotaan tuohon "vitsiin":unsure:.
Tai en tiedä onko nykypäivänä toisin, omista kokemuksista on jo yli 10 vuotta aikaa:unsure:. Tai oikeastaan vähemmän kun työkaveri(lesbo) yritti kovastikkin "lämmitellä" ja hältä tuon kuuli usein:ROFLMAO:. En mä ole ikinä tuosta pahastunut vaikka toki mielessä käynyt ettei tuo ainakaan sitä kiusaantuneisuutta vähennä.

Saas nähdä yrittääkö Tuure muuten vielä joskus politiikkaan, on sen oloinen pyrkyri että en ihmettelis.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Pitäiskö Tuuren kasvattaa vähän nahkaansa? Tuossa(kaan) kommentissa ei ole mitään homokammoista, sutjakka ehdotus vain. Yhtälailla mulle on lesbot sanoneet pakkien saannin jälkeen (kun olen todennut että sori mutta ei kiinnosta, oon ihan hetero ja sytyn vain miehistä) että et voi tietää ennenkun oot kokeillu. Enkä ole ainoa, on tainnut lähes jokainen kaverini joka on homon/lesbon iskuyrityksen kohteeksi päätynyt saada saman sortin kommentin. Jotenkin se pakkien tuoma pettymys verhotaan tuohon "vitsiin".
Tai en tiedä onko nykypäivänä toisin, omista kokemuksista on jo yli 10 vuotta aikaa. Tai oikeastaan vähemmän kun työkaveri(lesbo) yritti kovastikkin "lämmitellä" ja hältä tuon kuuli usein. En mä ole ikinä tuosta pahastunut vaikka toki mielessä käynyt ettei tuo ainakaan sitä kiusaantuneisuutta vähennä.

Saas nähdä yrittääkö Tuure muuten vielä joskus politiikkaan, on sen oloinen pyrkyri että en ihmettelis.
Juu tai itse aattelen tällein päiviräsäs-kloonina sitä, että kuinka paljon uskovilta vaaditaan muiden rakastamista -ja se rakastaminen tulee ihan vaistomaisestikin, vaikkei jakaisi samaa arvomaailmaa sen kohteen kanssa.

Mut homoja itseään tää ei koske, vaan he näköjään voivat jättää erimieliset rakkautensa ulkopuolelle.

Mutta veikkaan että homma menis näin: Päivi Räsänen vois olla kaveria Tuuren kans mut Tuure ei Päikyn kans.
 
"- Mitä koskaan teetkään niin tee se omana itsenäsi, ilman roolia. Aitous on piirre, jota ihmisessä arvostan yli muiden! Ollaan just sellaisia kuin ollaan, Jooel oli kirjoittanut julkaisuun.
- Elä niinku opetat, Tuure huomautti omassa julkaisussaan Jooelin kirjoituksia."
Tuossahan Jooel tekee niin, Tuure itsehän vaatisi Jooelia olemaan ei oma itsensä.

Ja mikäs tuo Tuure on ketään juntittelemaan, onko juntit jotenkin vähempiarvoisia ihmisinä!?
Ei se eroa homottelusta mitenkään. Että nyt voisi Tuurelle sanoa että käyttäydy itse niinkuin vaadit muidenkin käyttäytyvän :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Juu tai itse aattelen tällein päiviräsäs-kloonina sitä, että kuinka paljon uskovilta vaaditaan muiden rakastamista -ja se rakastaminen tulee ihan vaistomaisestikin, vaikkei jakaisi samaa arvomaailmaa sen kohteen kanssa.

Mut homoja itseään tää ei koske, vaan he näköjään voivat jättää erimieliset rakkautensa ulkopuolelle.

Mutta veikkaan että homma menis näin: Päivi Räsänen vois olla kaveria Tuuren kans mut Tuure ei Päikyn kans.
Eikös näillä juuri joku tuollainen dilemma ollut. Jollen väärin taas muista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Siis jos mä oon rehellinen, niin jos tähän pelmahtas 3 heppua, niin vaikeeta ois:
Crystal Snow, Tuure ja meikkiguru Jeffrey Shore.

Mä tiedän että meillä olisi hauskaa ja kohtelisin heitä rakastavasti.
Mutta mielessäni miettisin, että ai kun sais

-liottaa noita äijiä pesusoikossa johon jäis kimalteet vedenpinnalle lillumaan
-otettais 1 h puheterapiaa ("ei ziiz vaan SIIS"!)
- mun mies kutsuis kaverinsa eli autonrassaaja-Arskan, metsuri-Maran ja hirvimies-Heikin, veneilijä-Veikon ja laatis illan ohjelman näille kuikeleille.

(Joo nyt joku sanoo että tulis homosembalot. Ei tulis tällä kylällä :sneaky:)
 
...ja ihan sama oikeus homoilla ja transuilla on ajatella musta: "mokoma takapajuinen Bible belt -akka."

Mutta ne ei voi vaatia että kaikki ajattelee samalla tavalla kuin he, kuten mäkään en voi vaatia muilta samaa ajattelua kuin itsellä.

Tietty toivoa voi aina, ja jokaisella on oikeus suitsuttaa omaa lemppariagendaansa.
 
Juu tai itse aattelen tällein päiviräsäs-kloonina sitä, että kuinka paljon uskovilta vaaditaan muiden rakastamista -ja se rakastaminen tulee ihan vaistomaisestikin, vaikkei jakaisi samaa arvomaailmaa sen kohteen kanssa.

Mut homoja itseään tää ei koske, vaan he näköjään voivat jättää erimieliset rakkautensa ulkopuolelle.

Mutta veikkaan että homma menis näin: Päivi Räsänen vois olla kaveria Tuuren kans mut Tuure ei Päikyn kans.
Sebastian Tynkkynempä kunnioittaa Päkää kaikkinensa.❤ Onneksi siis kaikki homot ei määi samassa laumassa.❤

Tuure on vielä poikanen mutta luultavasti määkii uushomona vielä niin pitkään kun media ja viherpunavassarit sen mahdollistavat/korokkeelle nostavat, eli suorastaan yllyttävät siihen!

Meidänkin pitäis ilmeisesti alkaa mesoomaan kaikenlaisista asioista kun nyt ollaan kuitenkin heteroliitoissa! Sinkuthan jatkuvasti kritisoi meitä ja nyt vielä homot! Mihin tää maailma on menossa!:rolleyes::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sebastian Tynkkynempä kunnioittaa Päkää kaikkinensa. Onneksi siis kaikki homot ei määi samassa laumassa.

Tuure on vielä poikanen mutta luultavasti määkii uushomona vielä niin pitkään kun media ja viherpunavassarit sen mahdollistavat/korokkeelle nostavat, eli suorastaan yllyttävät siihen!

Meidänkin pitäis ilmeisesti alkaa mesoomaan kaikenlaisista asioista kun nyt ollaan kuitenkin heteroliitoissa! Sinkuthan jatkuvasti kritisoi meitä ja nyt vielä homot! Mihin tää maailma on menossa!
Tynkkysestä tykkään, vaikka homo onkin. (y)
 
Siis jos mä oon rehellinen, niin jos tähän pelmahtas 3 heppua, niin vaikeeta ois:
Crystal Snow, Tuure ja meikkiguru Jeffrey Shore.

Mä tiedän että meillä olisi hauskaa ja kohtelisin heitä rakastavasti.
Mutta mielessäni miettisin, että ai kun sais

-liottaa noita äijiä pesusoikossa johon jäis kimalteet vedenpinnalle lillumaan
-otettais 1 h puheterapiaa ("ei ziiz vaan SIIS"!)
- mun mies kutsuis kaverinsa eli autonrassaaja-Arskan, metsuri-Maran ja hirvimies-Heikin, veneilijä-Veikon ja laatis illan ohjelman näille kuikeleille.

(Joo nyt joku sanoo että tulis homosembalot. Ei tulis tällä kylällä )
Juu, jättäkää Putki-Timppa kotiin tällä kertaa!:X3:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Siis jos mä oon rehellinen, niin jos tähän pelmahtas 3 heppua, niin vaikeeta ois:
Crystal Snow, Tuure ja meikkiguru Jeffrey Shore.

Mä tiedän että meillä olisi hauskaa ja kohtelisin heitä rakastavasti.
Mutta mielessäni miettisin, että ai kun sais

-liottaa noita äijiä pesusoikossa johon jäis kimalteet vedenpinnalle lillumaan
-otettais 1 h puheterapiaa ("ei ziiz vaan SIIS"!)
- mun mies kutsuis kaverinsa eli autonrassaaja-Arskan, metsuri-Maran ja hirvimies-Heikin, veneilijä-Veikon ja laatis illan ohjelman näille kuikeleille.

(Joo nyt joku sanoo että tulis homosembalot. Ei tulis tällä kylällä :sneaky:)
:oops::cautious:
 

Yhteistyössä