Tuhannet kokoontuivat suremaan terrori-iskua Pariisissa – Mutta missä oli siirtolaisväestö?

  • Viestiketjun aloittaja akbaarit kateissa
  • Ensimmäinen viesti
akbaarit kateissa
Ranskalaisopettajalta leikattiin pää perjantaina islamistin terrori-iskussa.

Viikonloppuna tuhannet ihmiset kokoontuivat suremaan tapahtunutta ja samalla sosiaalinen media täyttyi kysymyksistä, missä ovat Ranskan suuren siirtolaisväestön edustajat? :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Ei Eurooppaan mitään terrorismia ja jihadismia siirtolaisten mukana tule. Ei voi tulla, kun poliitikot on niin luvanneet. Minä luotan heihin. Tässä on joku väärinkäsitys.
 
vierailija
Nukkumassa keskellä yötä. Mutta nyt ehtii kahvitauolla kommentoimaan. Sä varmaan oot nyt nukkumassa?
Ei kyllä mä olen ollut huhkimassa sinunkin sossuluukkurahojesi eteen!

No et sinä vielä mitään osannut kommentoida aiheeseen liittyen.

Siellä MV:llä on nyt uusia videoita, voit tarkistaa kuinka 99% osallistujista on kovin kalpeita naamoiltaan. Toki järkytyksestäkin, mutta lopun elämäänsä ovat sivistyneiden, kalpeiden naamojen edustajia.

Junes Lokka osuvasti ”Irtopääopettajan koulun edessä on hiljainen mielenosoitus mutta se ei edusta kaupungin monimuotoisuutta
 
vierailija
Ei kyllä mä olen ollut huhkimassa sinunkin sossuluukkurahojesi eteen!

No et sinä vielä mitään osannut kommentoida aiheeseen liittyen.

Siellä MV:llä on nyt uusia videoita, voit tarkistaa kuinka 99% osallistujista on kovin kalpeita naamoiltaan. Toki järkytyksestäkin, mutta lopun elämäänsä ovat sivistyneiden, kalpeiden naamojen edustajia.

Junes Lokka osuvasti ”Irtopääopettajan koulun edessä on hiljainen mielenosoitus mutta se ei edusta kaupungin monimuotoisuutta
Irtopääopettaja... jo on halventavaa
 

Yhteistyössä