Viranomaiset miettivät parhaillaan miten ihmisten elämästä saisi mahdollisimman kallista ja hankalaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos se julkinen liikenne ei ajallisesti ole realistinen vaihtoehto, niin sitä ei käytetä. Kaikki, kun eivät voi asua siellä juna- tai metroasemalla. Me kaikki maksamme jo julkisen liikenteen subventoinnista ja se saa riittää. Autoilu tuottaa jo nyt noin 8 miljardia euroa veroja, joita käytetään sinunkin elättämiseen. Mistä aiot hankkia lisää verorahoja, jos tuo summa vaikkapa puolittuu?
Autoilu tuottaa 8 miljardia? Eikö se sitten maksa mitään?
 
vierailija
Mites se sun oma kupla...

Mikäs tässä oli mielikuvitusta? Sinulla on todella kapeat katsantokannat asiaan. Et kykene näkemään oman kuplasi ulkopuolelle ollenkaan, et tajua että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Sen kyllä huomaa, että olet huolissasi tällaisista aloituksista, joissa kritisoidaan hallituksen suunnitelmia hankaloittaa ja vaikeuttaa ihmisten liikkumista. Tämä näkyy jo vihreiden kannatuksessa, joka laski reippaat 0,8 prosenttiyksikköä edelliseen kyselyyn verrattuna.
 
vierailija
Miksi ja miten kymmenen ihmistä matkustaisi viidelläkymmenellä autolla? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Anteeksi, unohdin, että olet persu. Eli viisikymmentä autoa vr. (verrattuna) yksi bussi.

Kymmenen ihmistä matkustaa bussilla tuossa esimerkissä.

Kymmenen muuta verrokki ihmistä voi matkustaa vaikkapa henkilöautolla.

Jos kymmenen ihmistä matkustaa bussilla verrattuna kymmeneen henkilöautoon, on matkustaminen edullisempaa Suomen kansallismaisemille, jos siis muistan luvun oikein.

Haluatko, että tavutan?
 
vierailija
Mitä muuta tässäkin ketjussa on tehty kuin hyökkäilty minun poliittista ideologiaani vastaan?
Sinun poliittinen ideologia on se, että henkilöautoilla pitää liikkua ilman maksuja, jotka siihen kuuluu?

Eri juttu tässä on se, että sinä et tiedä poliittista ideologiaani, vaan hyökkäät kuvitelmaasi vastaan. Minä tiedän aika hyvin sinun poliittisen ideologiasi.
 
Sinun poliittinen ideologia on se, että henkilöautoilla pitää liikkua ilman maksuja, jotka siihen kuuluu?

Eri juttu tässä on se, että sinä et tiedä poliittista ideologiaani, vaan hyökkäät kuvitelmaasi vastaan. Minä tiedän aika hyvin sinun poliittisen ideologiasi.
Ihmisten liikkumista ei pidä hankaloittaa tai luoda mitään työssäkäyntiveroja. Koska työssäkäyviin tämä tulee kohdistumaan, sillä he liikkuvat pääasiassa ruuhka-aikoina pk-seudulla. On täysin selvää, että olet vihervassari. Muut eivät kannata työssäkäyntimaksuja.
 
Tieliikenteen verotuotot ovat noin 8 miljardia euroa, kulut noin 2,7 miljardia euroa.

Autoilijat tuottavat 5 miljardia tälle yhteiskunnalle.
 
vierailija
Ihmisten liikkumista ei pidä hankaloittaa tai luoda mitään työssäkäyntiveroja. Koska työssäkäyviin tämä tulee kohdistumaan, sillä he liikkuvat pääasiassa ruuhka-aikoina pk-seudulla. On täysin selvää, että olet vihervassari. Muut eivät kannata työssäkäyntimaksuja.
Jatka vain fantasiointiasi.

Oikeasti olen kokoomuslainen ja sitä mieltä, että tuollainen hömpötys tuottavista autoilijoista on täyttä potaskaa.

Ymmärrän rahan ja todellisuuden päälle, toisin kuin sinä persukuplassa elävä sosiaalirahoja hinkuva työtön maalainen.
 

Tuossa on faktaa autoilun kuluista.


Autoilija ei maksa muiden kuluja, eikä edes omiaan
Tässä sulle vähän parempia lähteitä:


 
Jatka vain fantasiointiasi.

Oikeasti olen kokoomuslainen ja sitä mieltä, että tuollainen hömpötys tuottavista autoilijoista on täyttä potaskaa.

Ymmärrän rahan ja todellisuuden päälle, toisin kuin sinä persukuplassa elävä sosiaalirahoja hinkuva työtön maalainen.
Kokoomus on yksi ruuhkamaksujen äänekkäimmistä vastustajista. Joten älä valehtele.

Ja taisi hermot mennä,, kun piti alkaa haukkua :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä