Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus tsemppiä ❤ toivotaan, että ei mitään vakavaa ❤

@Soffia29 varmasti hyvä, että menit käymään. Olet oikeassa, voi vaikuttaa raskauden onnistumiseen. Täällä meitä muistaakseni useampia, joilla lääkitys vajaatoimintaan. Minulla löytyi lapsettomuushoitojen yhteydessä. Lääkitys aloitettu joulukuussa 2019. Ja nyt vasta arvot tavoitteessa, joka lapsettomuushoitojen yhteydessä annettu. Eli pitkään meni korjaantuessa. Meillä ei ole löytynyt yhtä selkeää syytä lapsettomuudelle, mutta kummaltakin puolelta jotain häikkää löytyy. Kerrohan sitten, mitä tuloksia tuli.

Kiitos kaikille tsemppaavista sanoista ❤ Täällä jo ihan ok fiilis, pitää vaan jaksaa luottaa onnistumiseen. Ruokatauko järjestettiin miehen kanssa yhtäaikaa ja käytiin tallettelemassa.................... :D
 
@minttuni Laitoin listalle❤
Tiedä vaikka oliskin luomutärppi, aina on toivoa:love:
@Kasikuus Sulla niin lupaavat testit että toivotaan ja pidetään peukkuja et ois ihan harmitonta, tsemppiä❤
Omat ultrakuulumiset:
2 isoa follikkelia näkyi, 1 per puoli. Limis parempi kuin viimeksi ja menkkojen jatkuminen/ tiputteluvuoto tässä kierrossa vois kertoo vahvistuvasta limakalvosta, jes miten hyvä uutinen!
Paksuus oli nyt kp10 n.6mm ehkä jopa 7mm, jos se tuosta paksuuntuu 1-2mm per päivä niin olis aika hyvät mahkut kiinnittymiselle nyt:love:
Piikittelyt jatkuu ovikseen saakka ja sekin vielä paksuuntaa entisestään limakalvoa. Oviksen jälkeen piikitys jatkuu 3 päivän välein. Tikuttelen huomisesta alkaen 2xpäivässä, tänään sain hyvin hailakan viivan vaan joten uskoisin että ovis tulis to-pe niinkuin pitäisikin. Varmuudeksi laitan vielä ovis plussatestin jälkeen irroituspiikin, siitä sitten alkaakin 2:n viikon odottelu testipäivään:X3:
Mun kovien kipujen syy oli varmaan että kaikki 3 follikkelia oli puhjennut ja siksi olin niin kipeä.
Hirveesti en iloinnut jatkuvista piikeistä, on nahka taas niin kipeä mutta näiden hyvien uutisten lomassa sitä kummasti jaksaa taas vähän kärsiä:D
Ainiin ja aspiriinin käytöstä sanoi ettei suosittele kun häiritsee kiinnittymistä samalla tavalla kuin muutkin särky/tulehduskipulääkkeet mutta koska suvussa veritulppaa vaikkakaan mulla ei oo hyytymishäiriötä (tämä testattiin keskenmenon jälkeen) niin voi olla että jos jään raskaaksi alkaisin kuitenkin varoiksi sitä käyttämään kun sitä tarttis muutenkin vasta kun istukka on muodostunut.
Nyt on kyllä hyvä fiilis kaikenkaikkiaan, voisko tää nyt olla se meidän kierto?:love:
Kuulostaa hyvältä! ❤ Oliko minkä kokoisia ne follikkelit? Niistäkin voi vähän arvioida ovispäivää, mutta eiköhän se melko pian ole! :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kuulostaa hyvältä! Oliko minkä kokoisia ne follikkelit? Niistäkin voi vähän arvioida ovispäivää, mutta eiköhän se melko pian ole!
Oisko ollu 16mm ja 17mm, viimeks oli 15mm ja 17mm tässä kohtaa ja ovis tapahtui parin päivän päästä :geek:
Ihana ruokis hei:X3::D:D
Mä niin jo ootan huomista et pääsee kaataa miehen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Täällä myös ultrakuulumisia! Tänään siis kp10 ja letrot oli hyvin toimineet, yksi 14mm follikkeli löytyi ja limakalvo 8mm. Keskiviikkoiltana pistän irrotuspiikki ovitrellen ja pe aamupäivällä inssi! Mä tietty jo murehdin että irtoaako toi jo ennen perjantaita, mulla on kerran ultrassa havaittu 15mm folli irronnut kolmen päivän päästä, toki paljon myöhäsemmillä kierron päivillä.
 
Täällä myös ultrakuulumisia! Tänään siis kp10 ja letrot oli hyvin toimineet, yksi 14mm follikkeli löytyi ja limakalvo 8mm. Keskiviikkoiltana pistän irrotuspiikki ovitrellen ja pe aamupäivällä inssi! Mä tietty jo murehdin että irtoaako toi jo ennen perjantaita, mulla on kerran ultrassa havaittu 15mm folli irronnut kolmen päivän päästä, toki paljon myöhäsemmillä kierron päivillä.
No mutta eihän se haittaa vaik irtoiskin esim. To kun munasolu on hedelmöityskelpoinen kuitenkin sen vuorokauden :giggle:
Toivotaan et tärppää(y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja sabs
Täällä myös ultrakuulumisia! Tänään siis kp10 ja letrot oli hyvin toimineet, yksi 14mm follikkeli löytyi ja limakalvo 8mm. Keskiviikkoiltana pistän irrotuspiikki ovitrellen ja pe aamupäivällä inssi! Mä tietty jo murehdin että irtoaako toi jo ennen perjantaita, mulla on kerran ultrassa havaittu 15mm folli irronnut kolmen päivän päästä, toki paljon myöhäsemmillä kierron päivillä.
Follikkeli kasvaa sen 1-2mm päivää kohden j aina kypsä 18mm eteenpäin. Yleensä ne kasvaa sinne 22-24mm asti ennen irtoamista eli just sopivasti on sulla aikaa. :)
 
Piinaavaa aikaa tämä odottelu. Edelleen ultraan pääsyä odotellessa. Johan oon täällä sairaalalla ollut 11sta asti :rolleyes:
Hcg-arvo oli 81000, joten viittais ainakin kondunsisäiseen raskauteen. Kylläpäs ahdistaa! Kohta kolmannet verikokeet ottavat ja sit vielä pari pissanäytettä vaativat :cautious:
 
Piinaavaa aikaa tämä odottelu. Edelleen ultraan pääsyä odotellessa. Johan oon täällä sairaalalla ollut 11sta asti
Hcg-arvo oli 81000, joten viittais ainakin kondunsisäiseen raskauteen. Kylläpäs ahdistaa! Kohta kolmannet verikokeet ottavat ja sit vielä pari pissanäytettä vaativat
Hyvä että kohdunulkoinen poissuljettu(y)
Jospa siellä kaksosraskaus ja toinen vuotaa tai joku hematooma. Mulla ei ollu noin korkeat hcg:t edes viikolla 10 et tuskin kesken ainakaan menossa :oops:
 
Piinaavaa aikaa tämä odottelu. Edelleen ultraan pääsyä odotellessa. Johan oon täällä sairaalalla ollut 11sta asti
Hcg-arvo oli 81000, joten viittais ainakin kondunsisäiseen raskauteen. Kylläpäs ahdistaa! Kohta kolmannet verikokeet ottavat ja sit vielä pari pissanäytettä vaativat
Voi ei miten kurjaa, että tuommosta huolta taas! Tsemppiä sinne! Toivottavasti pääset pian ultraan ja saat vastauksia! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
No mutta eihän se haittaa vaik irtoiskin esim. To kun munasolu on hedelmöityskelpoinen kuitenkin sen vuorokauden
Toivotaan et tärppää
Joissain lähteissähän puhutaan jopa vain 12h aikaikkunasta, jona voi hedelmöittyä! Ja siittiöidenkin pitäs ehtiä uimaan paikalle. Mutta no turha tätä on pyöritellä, päivät on sovittu ja pitää toivoa parasta. Toivotaan siis meille plussatestejä muutaman viikon päästä :)
 
Omanapailua
Aikalailla oviksesta alkaen ollut rintojen arkuutta ja palelua. Lämmöt pariin otteeseen olleet 36.8, mut
Pääasiassa 36.4 (mulle normilämpö). Mietin, et pitääköhän se aspiriini lämpöä alempana ja aiheuttaakohan se tuota tissituntemusta?
Tuntuu siltä, että nää piinapäivät on todella hitaasti eteneviä ja senkin takia roikkunu jopa useita kertoja päivässä käynyt tsekkaamassa mitä muille haaveilijoille kuuluu.
Oon jo tarkistanut lasketun ajankin, et mikä olis, jos tässä kuussa tärppäis. La olis 24.6. Juhannuslapsi olisi silloin.

Viimeyönä näin taas raskausaiheisen unen, olin unessa just aamulla saanut plussan raskaustestiin ja pohdin, että mitäs sitä nyt saakaan syödä. Mitkä olis ne kaikkein tärkeimmät ainesosat, mitkä tukisi kehittyvän alkion kehitystä. Vielä en ole aiheesta ehtinyt etsiä tarkemmin tietoa. Oisko jollain jotain linkki-ideoita aiheesta?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
@Tiukuna joko otetaan pois piinailemasta?
No siis hyvältä ne tän aamun testitkin näytti pää ei ihan täysin kulje mukana mut hetki hetkeltä paremmin eli kyl sen puolesta voi.

Te jotka ootte ollut raskaana joskus niin koskahan voisi näkyä digissä 2-3 mietin et koska uskaltaisin testata sillä uudestaan. Mullahan se 1-2 näkyi jo aikaisin dpo 11 eli voisi kuvitella et aika ajoissa (Toivottavasti) näkyisi seuraavakin). Sain muuten jo omalle klinikalle ja omalle lääkärille ekan ultra-ajan kolmen viikon päähän ja oon jotenkin häkeltynyt kuin nopeaa se tapahtuu. Vaimokin pääsee ekaa kertaa klinikalle mukaan ja näkee meidän lääkärin ♥
 
@Sinisilmät Jos sulla on lähete verikokeisiin ja käyt vaikka Fimlabilla niin tulevat omakantaan jopa samana tai seuraavana päivänä. Meillä tuli siemennestenäytteen tulokset postissa kotiin about viikossa.
okei kiva tietää et tulee! Ku jotenki ahistavaa olis odotella kuukausi tuloksia ennenkö on lääkärin kanssa aika. Eli nyt vaan varailemaan sit ajat tutkimuksiin kun lähetteet tosiaan jo on

@Kasikuus onneks kaikki oli hyvin ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
No siis hyvältä ne tän aamun testitkin näytti pää ei ihan täysin kulje mukana mut hetki hetkeltä paremmin eli kyl sen puolesta voi.

Te jotka ootte ollut raskaana joskus niin koskahan voisi näkyä digissä 2-3 mietin et koska uskaltaisin testata sillä uudestaan. Mullahan se 1-2 näkyi jo aikaisin dpo 11 eli voisi kuvitella et aika ajoissa (Toivottavasti) näkyisi seuraavakin). Sain muuten jo omalle klinikalle ja omalle lääkärille ekan ultra-ajan kolmen viikon päähän ja oon jotenkin häkeltynyt kuin nopeaa se tapahtuu. Vaimokin pääsee ekaa kertaa klinikalle mukaan ja näkee meidän lääkärin
Onnea Tiukuna! <3

Mulla näkyi esikoisen raskaudessa 4+2. 4+1 ei vielä näkynyt ja stressasin hirveesti (silloin moni kirjoitti, että 4+1 näkyy usein). Mut onneks sitten seuraavana päivänä tuli! Sitten taas 3+ tuli digitestiin 5+3 (sitä en edes koittanut aiemmin).

Piinapäivät on kyllä piinaavia, tsemppiä @KirJoh89 ja muut piinailijat! Mulla oli raskaudessa piinapäivillä itseasiassa alemmat aamulämmöt, kun negakierroissa jostain syystä. Nyt ärsyttikin, kun lämmöt nousi taas viime negakierron lukemiin. Itse siis toivon suht matalia lämpöjä :D

Toivotaan teille luomuonnistumista tässä kierrossa @minttuni! Lupaavalta kuulostaa @Alinna86! Ja ihanaa, että kaikki hyvin pienellä @Kasikuus <3

Tsempit kaikille omaan tilanteeseen, jos en muistanut mainita!

Täällä menossa dpo 6, en millään usko, että olisi tärpännyt, ja mietin jo valmiiksi, että mitä ensikierrossa voisi tehdä eritavalla. Nyt kokeiltiin joka toinen päivä talletteluja, esikoinen puolestaan sai alkunsa dpo -5, -4, -3, -2, -1 ja 1 päivillä, eli ehkä kokeillaan tuota tyyliä taas seuraavaksi ;)
 
No siis hyvältä ne tän aamun testitkin näytti pää ei ihan täysin kulje mukana mut hetki hetkeltä paremmin eli kyl sen puolesta voi.

Te jotka ootte ollut raskaana joskus niin koskahan voisi näkyä digissä 2-3 mietin et koska uskaltaisin testata sillä uudestaan. Mullahan se 1-2 näkyi jo aikaisin dpo 11 eli voisi kuvitella et aika ajoissa (Toivottavasti) näkyisi seuraavakin). Sain muuten jo omalle klinikalle ja omalle lääkärille ekan ultra-ajan kolmen viikon päähän ja oon jotenkin häkeltynyt kuin nopeaa se tapahtuu. Vaimokin pääsee ekaa kertaa klinikalle mukaan ja näkee meidän lääkärin
Onnea! ❤ Mä uskalsin testata ekan digin dpo 13, jolloin 1-2. 2-3 tuli 4+3 ja 3+ tuli 5+1.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Tiukuna
@Kasikuus ihana kuulla, että kaikki hyvin ❤

Kiitos vielä kaikille tsempeistä :) Työpäivästä selvitty. Hirveä päänsärky tuli, ehkä liittyy jotenkin stressaamiseen. Tai sekoileviin hormoneihin. Raskauden onnistuminen tuntuu taas kovin kaukaiselta asialta, mutta ei auta kuin jatkaa yrittämistä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus

Yhteistyössä