Eikö 18-vuotias saa mistään osamaksulla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen juuri 18v täyttänyt opiskelija ja tarvitsisin joitain sisustustuotteita osamaksulla. Mikään paikka yhtä lukuunottamatta ei myönnä osamaksulla vaikka luottotiedot ovat kunnossaMikä tämmöiseen voi olla syynä?
 
Olen juuri 18v täyttänyt opiskelija ja tarvitsisin joitain sisustustuotteita osamaksulla. Mikään paikka yhtä lukuunottamatta ei myönnä osamaksulla vaikka luottotiedot ovat kunnossaMikä tämmöiseen voi olla syynä?
Se, ettei sinulla ole säännöllisiä tuloja. Sisustustuotteet eivät ole välttämättömiä. Mene joululomalla töihin ja käytä palkkasi haluamaasi rihkamaan.
 
vierailija
Ota luottokortti.
Mene pankkiin ja ota satasen laina ja maksa se takaisin kahdessa viikossa.
Mistä pankista saa satasen lainan? Pankeilla on minimisummat mitä myöntävät lainaa ja pitää olla takaaja. En suosittele ap:lle lainan ottamista tuohon tarkoitukseen. On kuitenkin opintolaina jo varmaan otettuna eikä sisistusjutut ole välttämättömiä. Mut ku mä haluuuuuuuun! ei riitä perusteluksi.
 
vierailija
Opiskelijana elät jo valmiiksi yhteiskunnan tuella eli veronmaksajien kustannuksella. Sinun ei todellakaan tarvitse ostaa jotain sisustushömppää velaksi, pärjäät hyvin ilmankin.
 
vierailija
Hankit luottokortin, sen saa yleensä opiskelija, kun on säänölliset tulot pankin tilille, kuten opintotuki.

Tosin en suosittele mitään luottoa, opintotuki on toinen juttu. Nykyisin sen korko on matala.
 

Yhteistyössä